Citat:
Ursprungligen postat av
mikeness
Kom på en till.
Var tillsammans med en tjej, och vi var på fest tillsammans. På denna fest fanns en annan tjej som jag var sjukt sugen på och hade varit under en längre tid. Hon var sugen på mig också kan tilläggas. Vi går ut från festen och sätter oss på en parkbänk och börjar hångla, mycket trevligt. In på festen igen och vi går in på toaletten obemärkt (sjukt mkt folk i huset så det var enkelt att smita in osedd) och jag tar henne doggy mot handfatet. Avbryts av att några andra börjar banka på dörren. Ut i vimlet igen och fortsätter festa och dricka en massa sprit.
Senare när det är dags att bege sig hem sitter jag, min flickvän och denna tjej i baren och är sugna på mer sprit. Tyvärr är det stängningsdags men då inser jag att jag har alkohol hemma. Vi tre går hem till mig. Min flickvän har vid detta stadium ingen aning om vad som skett tidigare under kvällen.
Väl hemma sätter vi oss i soffan och dricker, och jag börjar hångla och kåta upp min flickvän medan den andra tjejen sitter bredvid. Det finns någon sorts tyst överenskommelse att jag ska knulla henne senare.
Jag och min tjej lägger oss i sängen medan den andra tjejen tar extrarummet där det även finns en säng. Min flickvän är vid det här laget ordentligt packad, och det är jag också.
Hon ligger på min arm och jag har planen klar; så fort hon somnar ska jag in till det andra rummet. Efter ca 10 minuter sover min tjej stenhårt, och det är dags att skrida till verket.
Glider upp ur sängen, in i andra sovrummet och ner under täcket. Den andra tjejen har endast stringtrosor på dig och jag lägger mig och skedar henne. Hon fattar direkt vad som är på väg att ske, vänder sig om och sen är vi igång...
Knullade i princip hela natten. Efter ett tag började det ljusna ute och jag förstod att risken att min tjej skulle vakna var rätt stor. Går in till henne i sovrummet, kryper ner bredvid och somnar. Några timmar senare vaknar vi samtidigt. Väcker den andra tjejen och vi äter frukost tillsammans alla tre, min tjej lyckligt ovetandes om vad som skett under natten.
Kände mig riktigt svinig efteråt och gör det fortfarande, trots att det är väldigt längesen och att förhållandet är slut sedan länge av andra orsaker. Med facit i hand borde jag nog ha gjort slut med tjejen tidigare. Ingenting man är stolt över direkt.
På något sätt blev jag nästan lite besviken här, jag hade nästan trott att det vankades trekant när jag var halvvägs igenom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fellowmate
Måste varit en lycklig femtonåring!
Det var faktiskt jättejätteskönt att bikta sig lite! Ni är de enda utomstående som vet och så bör det förbli.
Det här är faktiskt en av de få sakerna i livet jag ångrar lite. Inte på grund av honom eller att det skulle vara mot mina egna moraliska principer utan för att det alltid finns en risk att det kommer ut. Jävla dålig stämning det skulle kunna bli där känner jag.
Men om jag inte hade ett normalt sunt förhållande nu med en person i min egen ålder hade jag varit rätt sugen på att ... alltså inte sugarmama kanske men att han kommer över ibland, äter, sover över och vi myser lite. Det behöver inte vara så mycket mer än så, han är lite asocial/nördig av sig och jag skulle nästan gissa att han inte har legat med någon än. Det gör det ju ännu mer sexigt, jag har fått för mig att killar i den åldern i stort sett springer runt och är sexuellt frustrerade hela dagarna. Eller har jag fel?
Det här var ju också förhållandevis nyligen. Vi är lite äldre nu men det är fortfarande ett helt gäng år mellan oss. Är det ok att vara sexuellt frustrerad på människor i den åldern?