2014-07-13, 01:24
Medlem
Jummarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför det där med gruset? Det förstod jag inte riktigt. Hur kom du på det, och var har man tillgång till grus?

Grus är en fetish en snubbe jag känner har, så vi brukar prata om att trycka upp grus i anus och vaginan.
Precis utanför lokalen finns en stor sandbox med grus så tänkte testa det på någon för skojs skull.

Hon kanske var vaken since hon log mot mig när jag vaknade. Maybe she liked it, i dunno?
Citera
2014-07-13, 12:40
Medlem
Jagvetfaktistintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heroinhets
Hade ett jobb förr i tiden där jag hamnade hemma hos random folk, servicetekniker kan vi kalla det.
Brukade alltid ursäkta mig och fråga om jag fick låna dass hemma hos attraktiva kvinnor och rota i smutstvätten, fans väl rätt ofta en trosa eller bh att dra runt kuken i.

Runkade i en polares flickväns trosor på en fest.

Har en rätt fin chef, frågar ofta om hon ska ha kaffe när jag ändå ska hämta, ollar alltid hennes kopp då.

Tar ofta smygkort under skrivbordet på tjejerna som har kort kjol på jobbet så man ser trosorna (sitter i öppet kontorslandskap), sen runkar jag till de bilderna på dass på jobbet. (japp... jag gillar trosor).

Har hänt att jag ringer till tjejer jag känner för att snacka skit, eller kollegor med någon jobbfråga, så runkar jag till deras röst.

Sen en sak som jag inte vet är omoralisk, men med mitt ex så vaknade jag mitt i natten, kåt som fan så jag började väl härja lite med henne och fick bra gensvar, så det var bara att köra på.
När vi hållt på i typ 10min så vaknade hon, dvs hon sov de första 10 minuterna och typ drömde eller nåt, hon blev jävligt sur iaf och undra varför jag knullade henne när hon låg och sov... typ ofrivillig våldtäkt?

Helt sjukt att du gjort exakt samma saker som mig! förutom det där med exet, har dock frågat min nuvarande brud om jag kan få väcka henne med sex nån gång.
Citera
2014-07-15, 09:44
Medlem
jag band fast min brud, med hennes samtycke förstås, sprutade grädde över henne å slickade av det innan jag satte på henne. hon hade också en gagball i munnen!
Citera
2014-07-15, 18:14
Medlem
Träffade en tjej på stan som tappat plånboken och skulle hem. Hon frågade om jag hade någon slant att låna/skänka till bussen. Eftersom jag inte kände tjejen så sa jag rent ut att pengarna ser jag ju aldrig igen men en avsugning kommer jag ihåg länge. Hon tittade sig omkring och letade efter någon annan att fråga men gick till sist med på en avsugning. Det var sista bussen hem så hon kände att hon inte hade något val. I en undangömd vrå i en gränd gick hon ner på knä och kuken tittade fram. Hon sög (väldigt bra!!) tills jag skulle komma och då ville hon inte mer. Jag sa då att det inte blev några pengar och hon fortsatte då att suga tills jag utan att varna henne kom i halsen på henne. Hon blev arg och jag betalade sen sprang hon gråtande till bussen.
Mina bästa spenderade 200:- någonsin!!!
Citera
2014-07-16, 11:54
Medlem
Jag har knullat min Husse när han har varit utklädd till Hitler och Anders Behring Breivik, kan tänka mig att många tycker att det är omoraliskt, själv blev jag bara väldigt kåt på det

Sen har jag vid flera tillfällen smekt mig själv när Husse sover, legat och rört och tittat på honom och fantiserat om hur skönt det skulle vara om han vaknade och satt på mig hårt, gnidit mig mot han kropp tills jag har kommit...helt fantastiskt skönt kan jag lova
Citera
2014-07-16, 22:51
Medlem
var på en fest när jag var mindre, kanske 18år eller nått.
vet inte hur det gick till men min bästa killkompis tjej, på runt 16år började närma sig mig på ett sexuellt vis, så vi började smsa med varanndra när vi satt i samma rum som alla andra.. Hon sa åt mig på sms att jag fick göra vad jag ville med henne. Minns så väl att hon sa åt mig att gå upp på övervåningen om 10minuter..
hon går ut å säger att hon måste få lite friskluft till alla i rummet, även henne kille satt där. (min kompis)

tillslut så ligger vi på en madrass på golvet utan lakan eller nånting, hon vill bli tagen hårt och galet.
så jag ber henne sätta sig över mitt ansikte och jag river sönder henne leggings å drar trosorna åt sidan och slickar hennes fitta.. minns fortfarande hur stora henne blygläppar var mot min tjej jag hade då.. (japp, otroget svin är jag)

Sen fortsatte det bara, å vi hade sex..
nån månad senare får min kompis reda på allt detta! och jag tror såklart att han kommer döda mig. Men ikke, han skrattar bara å säger nått med i stil att - Ja, vem har inte legat med henne?? hahaha
Citera
2014-07-17, 15:09
Medlem
Ismenes avatar
Jag har gjort en hel del omoraliskt. Har alltid varit för kåt och oförsiktig för mitt eget bästa.

När jag var 13 så förlorade jag oskulden till en kille som var över 20. Det var efter en fest hos honom, han frågade om jag ville ge honom en avsugning och jag gick med på det. Men det slutade med vaginalt sex också och att jag sov över hos honom. Sedan hade han ångest dagen därpå. Men detta var mest omoraliskt av honom antar jag, det var ju våldtäkt enligt lag.

Jag har för något år sedan "prostituerat mig". En man runt 35 år frågade utanför en nattklubb om han fick ha sex med mig om han betalade 2000kr. Jag såg till att min kompis såg mannen och visste vad vi skulle göra, ifall något skulle hända. Han gav mig 1000kr direkt i handen först, jag skulle få resten efteråt. Sedan följde jag med mannen till hans lägenhet, han var gift och hade barn också verkade det som. Vi hade sex i en timme ungefär, jag stack när jag fick pengarna. Han såg bra ut och sexet var helt okej. Lättförtjänta pengar.

Detta är kanske det sjukaste: Jag och mamma var på en solsemester till Turkiet en gång. Jag var 16 och min mamma var 35-36. På vårt hotell bodde 3 killar från England som vi fick kontakt med, de var runt 25 år, de sa att vi var heta osv. Killarna följde med upp på vårt rum och där hade vi sex. Mammas och min säng var typ 1,5m ifrån varandra, vi blev knullade samtidigt nära varandra och killarna växlade mellan oss så vi fick smaka alla kukar, så att säga. Mamma tog kukar i röven också, men den vågade inte jag göra. Utan kondomer den gången var det dessutom.

Har gjort mer sattyg också, men orkar inte berätta mer just nu.
Citera
2014-07-17, 16:24
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ismene
Jag har gjort en hel del omoraliskt. Har alltid varit för kåt och oförsiktig för mitt eget bästa.

När jag var 13 så förlorade jag oskulden till en kille som var över 20. Det var efter en fest hos honom, han frågade om jag ville ge honom en avsugning och jag gick med på det. Men det slutade med vaginalt sex också och att jag sov över hos honom. Sedan hade han ångest dagen därpå. Men detta var mest omoraliskt av honom antar jag, det var ju våldtäkt enligt lag.

Jag har för något år sedan "prostituerat mig". En man runt 35 år frågade utanför en nattklubb om han fick ha sex med mig om han betalade 2000kr. Jag såg till att min kompis såg mannen och visste vad vi skulle göra, ifall något skulle hända. Han gav mig 1000kr direkt i handen först, jag skulle få resten efteråt. Sedan följde jag med mannen till hans lägenhet, han var gift och hade barn också verkade det som. Vi hade sex i en timme ungefär, jag stack när jag fick pengarna. Han såg bra ut och sexet var helt okej. Lättförtjänta pengar.

Detta är kanske det sjukaste: Jag och mamma var på en solsemester till Turkiet en gång. Jag var 16 och min mamma var 35-36. På vårt hotell bodde 3 killar från England som vi fick kontakt med, de var runt 25 år, de sa att vi var heta osv. Killarna följde med upp på vårt rum och där hade vi sex. Mammas och min säng var typ 1,5m ifrån varandra, vi blev knullade samtidigt nära varandra och killarna växlade mellan oss så vi fick smaka alla kukar, så att säga. Mamma tog kukar i röven också, men den vågade inte jag göra. Utan kondomer den gången var det dessutom.

Du verkar vara en härlig tjej, din mamma också för den delen!
Citera
2014-07-17, 18:18
Medlem
Ismenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenplant
Du verkar vara en härlig tjej, din mamma också för den delen!
Tackar.
Citera
2014-07-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ismene

plot twist, Blev hård som fan av att läsa det där!
Citera
2014-07-18, 00:09
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Jag skulle träffa mitt ex, det var inbte längesen vi breaka.

Hårt sex var vana, hon fick ibland suga mig i timmar medans jag jobbade på att smiska, få in 3 fingar o klämma livmoderhalsen..

Men denhär gången hade hon fixat ridpiska o grejer. Jag rev henne innuti fittan det första jag gjorde, vid gpunkten och utåt. Så hon började blöda.
Sen jobbade jag på att få in hela min hand medans hon låg där o spände kroppen i tårar.
Jag var inte försiktig på något vis, hon blödde rätt bra på slutet.

Dagen efter så knullade jag henne i röven. När jag var halvvägs inne så sa hon "nej" men jag bad henne om att få den äran. Jag stötte så hårt, medans hon nästan var i tårar.

Vi har synts efter det och det är kolugnt.
Citera
2014-07-18, 11:16
Medlem
Ismenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
plot twist, Blev hård som fan av att läsa det där!
Hehe, kul att man kan vara till nytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in