2021-07-21, 19:55
Medlem
Hooked-On-Hookerss avatar
Förnedrat utsatta prostituerade från Malmskillnadsgatan på div offentliga toaletter för ett par hundralappar.
Inget jag är stolt över men jag kan ändå sakna tiden då man kunde få sina sjukaste fantasier förverkligade för småpengar.
Citera
2021-07-21, 22:38
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooked-On-Hookers
Förnedrat utsatta prostituerade från Malmskillnadsgatan på div offentliga toaletter för ett par hundralappar.
Inget jag är stolt över men jag kan ändå sakna tiden då man kunde få sina sjukaste fantasier förverkligade för småpengar.
Det är väl fortfarande småpengar?
Citera
2021-08-19, 05:29
Medlem
Har verkligen alltid varit kåt på min mamma och är det fortfarande i vuxen ålder.

Jag vet att det låter helt sjukt men jag har kommit på henne så många gånger när hon har onanerat och jag legat brevid i sängen typ när jag var 8-9 år...
Sen rakade hon fittan och sprang runt i string trosor jämt framför mig,men det var inget kosntigt med det för vi har alltid varit en öppen familj där man inte döljer nåt....

men ju äldre jag har blivit så har mamma blivit ett runkobjekt som jag tänker på varje gång jag ligger med min tjej eller runkar.

Jag vill testa henne så jag åkte hem till min mor innan hon slutade jobbet och förklarade för henne att jag hade stenpung (alltså att det gör ont i pungen för att man inte har haft utlösning på länge!)
Det här var under tiden jag letade lägenhet och bodde hos en polare som hade en etta så privat tid fick man ju inte till sånt....
Så jag frågade min mamma om jag fick låna sovrummet till att dra en runk helt enkelt....och absolut sa hon det var inga problem,hon hämtade en handuk och la under min stjärt...och sen tog jag av mig helt naken och började runka på vinst eller förlust...och först sa mamma att jag kunde vänta innan hon lämnat rummet men det förklarade jag med att jag var så kåt och hon hade redan sätt den saken innan....

Så jag runkade helt enkelt min hårda kuk när mamma såg det

Har även hittat hennes leksaker och porriga och använt en dildo på mig själv iförd hennes trosor och sugandes rent dom andra sakerna som dom använt från in torkade safter under tiden som jag runkar.

Har även knullat min svärmor och fått henne att raka fittan och svälja sperma trots att hon passerat 50 +

Har även sugit av en hund 3 gånger och knullat en tik.

Sög även av en polare på fyllan och lät han komma i mun för att det var spännande att få prova igen i vuxen ålder....det ångrar jag dock inte alls.

Har säkert ännu mer grejer som jag kommer på senare att skriva.

Tänker ändå att man lever ju bara en gång!
Citera
2021-08-19, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allmightyman
Har verkligen alltid varit kåt på min mamma och är det fortfarande i vuxen ålder.

Jag vet att det låter helt sjukt men jag har kommit på henne så många gånger när hon har onanerat och jag legat brevid i sängen typ när jag var 8-9 år...
Sen rakade hon fittan och sprang runt i string trosor jämt framför mig,men det var inget kosntigt med det för vi har alltid varit en öppen familj där man inte döljer nåt....

men ju äldre jag har blivit så har mamma blivit ett runkobjekt som jag tänker på varje gång jag ligger med min tjej eller runkar.

Jag vill testa henne så jag åkte hem till min mor innan hon slutade jobbet och förklarade för henne att jag hade stenpung (alltså att det gör ont i pungen för att man inte har haft utlösning på länge!)
Det här var under tiden jag letade lägenhet och bodde hos en polare som hade en etta så privat tid fick man ju inte till sånt....
Så jag frågade min mamma om jag fick låna sovrummet till att dra en runk helt enkelt....och absolut sa hon det var inga problem,hon hämtade en handuk och la under min stjärt...och sen tog jag av mig helt naken och började runka på vinst eller förlust...och först sa mamma att jag kunde vänta innan hon lämnat rummet men det förklarade jag med att jag var så kåt och hon hade redan sätt den saken innan....

Har även hittat hennes leksaker och porriga och använt en dildo på mig själv iförd hennes trosor och sugandes rent dom andra sakerna som dom använt från in torkade safter under tiden som jag runkar.

Har även knullat min svärmor och fått henne att raka fittan och svälja sperma trots att hon passerat 50 +

Sög även av en polare på fyllan och lät han komma i mun för att det var spännande att få prova igen i vuxen ålder....det ångrar jag dock inte alls.

Hur kan det komma sig att jag inte tror ett ord av detta? Jag har själv ett förhållande med en transtös men jag anser det inte vara omoraliskt.
Citera
2021-08-19, 18:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allmightyman

Medlem sedan 2015 och nu kommer detta som ditt första inlägg? Beslutsångest i berättandeprocessen? :-)
Citera
2021-08-19, 19:51
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Hur kan det komma sig att jag inte tror ett ord av detta? Jag har själv ett förhållande med en transtös men jag anser det inte vara omoraliskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Medlem sedan 2015 och nu kommer detta som ditt första inlägg? Beslutsångest i berättandeprocessen? :-)
Var snälla nu och sabba inte grabbens runkfantasier
Citera
2021-08-19, 20:03
Avslutad
Jag stoppade en gång in en kylskåpkall gurka i min flickvän.
Hon tyckte inte det va så skönt. antar att det berodde på att den va kall.

Lyckades dra ut lite sent och spruta över ryggen på ett ons. Det tyckte hon inte om.

annars har jag varit en snäll liten gosse
Citera
2021-08-19, 21:12
Medlem
Tog min kusin i röven när jag var på besök hos min släkt i USA.
Hon var några år äldre men det hade jag inget emot.
Hon sa att jag var tvungen att ta henne analt för hon hade inget preventivmedel men ville känna mig spruta satsen i henne så.......
Vad gör man inte för sin kusin ??!! 🙃
Citera
2021-08-19, 21:14
Medlem
Sen har jag även knullat grannens sambo !!
Kunde bli fler gånger sa hon med en trevlig blinkning !! 👍
Citera
2021-08-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag stoppade en gång in en kylskåpkall gurka i min flickvän.
Hon tyckte inte det va så skönt. antar att det berodde på att den va kall.

Lyckades dra ut lite sent och spruta över ryggen på ett ons. Det tyckte hon inte om.

annars har jag varit en snäll liten gosse

Att spruta över ryggen på ett ons kan väl inte vara omoraliskt? Att komma i ett ons som inte vill det skulle väl vara omoraliskt.

För egen del har jag väl satt på en och annan östhora som ångrat sitt yrkesval och dessutom gjort saker med henne så hon haft anledning att ändra sig än mer.
Citera
2021-08-21, 21:57
Medlem
Hade sex med en 12 åring, jag är 47
Citera
2021-08-22, 17:15
Medlem
Köpte en gång med mig lördagsfika till mitt ex på hennes helgjobb som telefonist på SAMRES som det då hette.
Hon tog emot beställningar på sjukresor och färdtjänst…

Under ett samtal där hon stod med sitt headset och tangentbord bord så fick jag upp bakom henne och drog ner hennes byxor och trosor.
Gled in i henne trots att hon inte direkt var särskilt med på mitt bus..
det omoraliska i allt var att jag med hennes glid tog mig in i hennes nr 2 och fortsatte där i ca 3 min medans hon stod och lade en beställning med den andre personen i andra änden på luren.

Jag tycker det än idag är det mest omoraliska jag gjort/hon gjort I guess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in