2012-08-14, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Det var väl mest äckligt och inte speciellt omoraliskt?

Enligt min mening var det båda.
Citera
2012-08-14, 11:12
Medlem
Jag uppmuntrar min brud att spola mig i toan.
Hon gjorde det, dock tyckte hon inte om det
Citera
2012-08-14, 11:47
Medlem
NUKEWARs avatar
I mina yngre dagar 14-15 år så brukade jag låna toaletten hemma hos vissa polare, ta mig in i smutstvätten och runka dennes mammas trosor full med min sperma. Ah, helt ljuvligt var det!

Tror faktiskt ett par var misstänksamma, men blev aldrig konfronterad.
Citera
2012-08-14, 12:07
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosinus40
Jag har ingen anledning till att ljuga, men jag pullade min första flickvän medan hon hade mens. Helt. Jävla. Vidrigt. Hon ville bli pullad helt enkelt. Minns att jag drog ut mina två fingrar och att de var totalt täckta av blod. Under naglarna också. Simhuden mellan fingrarna var också täckt av blod. Sedan var det äckliga röda klumpar i blodet. Fyfan. Tvättade händerna i MINST 15 minuter efter det, använda handdesinfektionsmedel och det luktade fortfarande förjävla äckligt. ALDRIG MER!

Har också gjort misstaget, dagen efter i skolan upptäckte jag att jag hade torkade blod under mina naglar. Fan, mår illa nu vid skrivandets stund...

Annars så knullade jag i en kompis hus. Ingenting jämfört mot ni andra alltså...
Citera
2012-08-14, 15:38
Medlem
bytt till mig använda trosor av kompisens lillsyrra mot cigg...
Citera
2012-08-14, 16:11
Medlem
Codens avatar
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"

Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader

Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.
Citera
2012-08-14, 16:30
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"

Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader

Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.

skulle kapa min ena arm för att vara hennes man

Citera
2012-08-14, 16:46
Medlem
Roxanas avatar
Sagt fel namn med flit. Och reaktionen kom, det var som att trycka på en knapp.
Citera
2012-08-14, 16:51
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Sagt fel namn med flit. Och reaktionen kom, det var som att trycka på en knapp.

Det där MÅSTE du berätta lite mera om
Citera
2012-08-14, 18:04
Medlem
han solos avatar
Blev dumpad av min flickvän någon sommar. Fortsatte dock att knulla henne då orten hon bor i låg bra till för mitt jobb som säljare. Träffade samtidigt en annan tjej på annan ort som också låg bra till för jobbet. För att göra en jävligt lång historia kort så knullade jag båda flera dagar i veckan.

Ju mer jag knullade dom ,desto hårdare och snuskigare blev sexet. Till slut kände jag mig som Rocco. Alla hål, örfilar, smisk osv osv.

Det slutade iaf med att jag lyckades få båda tjejerna att bli gravida. Båda gick på piller, mycket konstigt.

Kände mig rätt jävla svinig som besökte sjukhuset 2 gånger under samma månad för att delta i aborterna.

Nu något år senare vill jag knulla båda men de dissar mig
Citera
2012-08-15, 03:09
Medlem
Knullade exet i en polares sommarstuga.
No biggie om det inte vart i hans föräldrars säng o att jag
Saggade ett flertal gånger på kuddarna.
Citera
2012-08-16, 19:36
Medlem
När jag var 11 förlorade jag min orala oskuld till en kille över 20. Förlorade vaginala oskulden ett halvår senare till en annan kille som också var över 20. Fast då var det ju mest dem som var omoraliska.

Har inte så gjort mycket omoraliskt annars, mer än att jag knullat ett par killar som hade flickvänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in