2012-11-03, 02:35
Avslutad
Skurit en flicka på ryggen med ett rakblad under sex, båda var med på det dock
Citera
2012-11-03, 15:22
Medlem
KUSEs avatar
  • När jag var liten brukade jag ta syrrans trosor från tvättkorgen och sniffa och olla på medan jag runkade.
  • Runkat i kompisars mammors trosor när jag var hemma hos dem.
  • En gång på bio så satt det en snygg donna framför mitt säte. Hennes hår hängde över stolsryggen så jag runkade mot det. Hade lite av hennes hår i handen som jag la satsen på.
  • Pullade ett ex i analen när hon sov. Tryckte även försiktigt kuken mot hålet och fick in ollonet efter att ha oljat in den med sekret från hennes fitta. Det var något som tog mycket tålamod och tid då hon ibland började vrida på sig i sömnen och höll på att upptäcka vad jag sysslade med, men jävligt upphetsande.

Låg ofta likt en psykopat och väntade tills hon skulle somna, för att sedan börja leka med henne. Var extremt upphetsande med tanke på att hon verkligen var pryd och inte under några omständigheter ville ha analsex.

En morgon vaknade vi och hon sa att hon hade blod i trosorna. Hon tyckte det var märkligt eftersom hon redan haft sin mens. Jag hade väl mina aningar om vad som kunnat orsaka blödningarna.
Senast redigerad av KUSE 2012-11-03 kl. 16:19.
Citera
2012-11-03, 19:20
Medlem
Svamphoras avatar
Strypt en tjej brutalt när båda var drogpåverkad, körde händerna ner i munnen och lite annat samtidgt som jag kallade henne värdelös hora, endast till för att bli knullad och använd för det är det ändå hon är bra på, knullade sönder henne och hon grät.

Dagen efter mådde(och såg) hon jättebra, hon fick utlopp för många känslor hon hade uppbyggt,REKOMMENDERAS om ni bryr er om varann.
Citera
2012-11-04, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Låg ofta likt en psykopat och väntade tills hon skulle somna, för att sedan börja leka med henne
Så brukade jag göra med min syster. Fast jag har svårt att tro att du kunde ha analsex med din flickvän utan att hon märkte, så hårt lär ingen sova.
Citera
2012-11-04, 12:23
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Annihilator
Så brukade jag göra med min syster. Fast jag har svårt att tro att du kunde ha analsex med din flickvän utan att hon märkte, så hårt lär ingen sova.
Kanske överdrev lite med att jag fick in hela ollonet. Ollade väl mest utanpå Men jag lyckades iaf få in ett finger utan att hon vaknade. Hon var mycket mer spännande när hon sov än när hon var vaken.
Citera
2012-11-06, 11:01
Medlem
Da jeg var 9 hadde jeg sex med min kusine, da jeg var 11 hadde jeg sex med min søster. Jeg har fistet en dame, jeg har hatt en del gruppesex, og rocco har en stund vært mitt forbilde inkludert hva det angår. Jeg har betalt en dame på 16 år 500kr, jeg har hatt 2 horer å betalt dem 3g tjack. Ingen tabu lenger.
Citera
2012-11-06, 13:05
Medlem
Osterstromens avatar
Det värsta jag har gjort var väl att ha sätt på min styvsyster när jag var 14 och hon 15, det hände nästan varje helg i 4 månader ungefär tills mamma och min styvfar gjorde slut (alltså hennes pappa).
Citera
2012-11-06, 13:25
Medlem
Jag var uppe på natten och skulle gå på toa. När jag gick förbi min lillebrors rum såg jag att han hade världens stånd. Jag kunde inte låta bli att ta handen runt och känna på den hur hård den var när han sov.
Citera
2012-11-15, 23:24
Medlem
Copterss avatar
Stryp en tjej så gränsen mellan medvetslöshet och medvetenhet var hårfin. Riktigt, riktigt, riktigt hett. Skäms inte för det heller.
Citera
2012-11-16, 00:55
Medlem
endymions avatar
Blivit avsugen av någon "hemlös" iransk(?) kärring på runt säg 40år.

(Jag är en väldigt dålig skribent)
Kom hem från jobbet och hade precis parkerat bilen så kommer denna tant fram till mig och frågar om jag vet om det finns något invandrarhem i närheten. Jag tänkte wtf? vadå invandrarhem? Efter många om och men kom vi fram till att hon sa vandrarhem. Jag visste inget så jag tänkte jag kollar upp på mobilen och hitta att det fanns något skit typ 10min bort med bil. Hon börja tjata om skjuts osv och trött som jag var så sa jag ja efter ett tag. I bilen börja hon ta på min kuk och fråga om jag var kåt och tänkte suga mig där men det gick inte så bra. Väl framme så parkera jag lite avsides och hon börja suga, efter ett tag palla jag inte mer och bad henne sluta, hon fråga om jag kunde hjälpa henne med lite pengar, 200kr kanske? Helvete heller sa jag och hon tacka för skjutsen och jag åkte hem.

Efteråt så kände jag mig så jävla smutsig! Trodde jag hade alla jävla sjukdomar man kunde ha på denna planet

Det roliga är dock att dagen efter så ringer min polare mig och ber mig läsa vår lokala tidnings internet upplaga. Där stog det nämligen om att en kvinna hade frågat en man om hon kunde få skjuts in till stan om hon visa brösten för han. Tid och plats stämde mycket bra från när jag släppt av henne.
Kommentarerna till notisen överöstes av män som glädjeligen ville se bröst och skulle ej ringa Polisen, jag satt och småfnittra för mig själv ^^
Citera
2012-11-16, 12:13
Medlem
Nattskattas avatar
Fan vad moraliska folk i allmänhet är!! (helst ni tjejer)
Tyvärr (eller tack och lov) är jag oskuld och rätt så sexuellt ointresserad... men här kommer ett smakprov på vad jag hunnit med att göra av saker som ligger i "utkanten" utav sexuella handlingar

-Jag erkänner jag är ganska hårdhänt och brutal... de killar jag strulat med har ofta kommit hem blåslagna,sönderskurna med bitmärken lite här och var
-Jag har klippt mitt ex i underläppen med en nagelsax innan vi kysste varandra
-Jag har strippat på krogen,vart dock utslängd innan jag fått av mig trosorna
-Jag har stoppat upp en plastspruta i anus på min bästis när jag var liten,trots att hon sa nej!
-Jag var 7 år första gången jag hade en kuk i munnen (första och enda gången iof)
-Jag älskade att leka doktor som liten,både med mina tjej och killkompisar
-Jag har sålt min 5åriga lillasysters trosor
-Jag har gett olydiga killar smisk,utan att de bett om det
Citera
2012-11-16, 14:57
Medlem
Jag tyckte detta var en rolig tråd. Har inte gjort något speciellt omoraliskt men bidrar med nått ändå.

När jag var ung så hängde jag nästan enbart med tjejerna i mitt dagis/förskola. En dag på fritis (jag var 6 år då) så skulle jag och en tjej leka stuga, mamma pappa barn, eller va fasen det nu heter. Vi hade båda sett på samma film som gick på tv kvällen innan, (när svt typ visade mjukporr; var om en dräng som knullade överklass brudar i stallet) och tänkte att det är så man gör när man är vuxna, så vi låste in oss i ett rum och näcka och la oss på varandra och simulera sex, vi fatta ju inte va vi gjorde då, men till slut så åkte den ju in där den skulle och vi fortsatte i ett par minuter, sen fortsatte vi leka som vanligt. Vi snackade om det efter några år när vi båda insåg vad vi hade gjort då, men vi skratta mest åt det och släppte det då.

När jag var 17 så gjorde jag ett konto på en kontaktsida, mest för att kolla hur det var. Jag börja brevväxla med en 10 år äldre aerobics instruktör som bodde i en annan stad. Hon sa att hon gilla killar som var yngre och vi stämde träff efter att växlat bilder. Jag hoppa på bussen och sen så träffades vi framför ett hotell där hon hade hyrt ett rum, för hon var tydligen i ett förhållande och gilla att ragga på lammkött vid sidan om. Hon var mer söt en snygg, precis som jag gillart, och hade en jäkla tight kropp med lagom stora bröst. Vi stängde in oss i några timmar i rummet och hon lärde upp mig i det man ska kunna, kändes nästan som att hon dirigera ett av hennes klasser där i rummet. Sen sa adjö.

Övertalade ett ex att runka av mig när vi satt längst bak i bussen på väg hem till hennes föräldrar.
Hade sex med samma ex på en nästintill tom biograf (hennes idé), filmen var ju ingen höjdare ändå, alien vs predator.

Verkar som att folk reagerar på det med mens, har haft sex med tjejer som har haft mens flera gånger, aldrig riktigt tänkt på det mer än att det är bara att tvätta av sig ordentligt efteråt.

Rasbladning verkar ju omoraliskt för många, har haft sex med nästan enbart svenska tjejer (är inte av svensk ursprung om ni inte förstår, jag är latino).
Senast redigerad av Lowras 2012-11-16 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in