2012-11-17, 18:19
Medlem
DIRs avatar
Har egentligen bara en sak rörande sexuella handlingar som jag skäms över.

Grillfest hos en kompis som då bodde hos sina päron, tjejen jag gängade var också där. Det ena ledde till det andra och vi hamnade på toaletten, tryckte henne ståendes bakifrån och hon tyckte det skulle va kul att lägga satsen någon annanstans än i henne "för omväxlings skull" som hon uttryckte det, när det började närma sig för mig tog hon handtvålen och skruvade bort pumpen, jag sprutade i den och vi ställde sen tillbaka den.
Väntar fortfarande på samtalet innehållande en utskällning av kompisen, lite orolig över att tjejen ska prata om det trots att det är drygt fem år sen.

Citera
2012-11-17, 18:29
Medlem
AfroSaharahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIR
Har egentligen bara en sak rörande sexuella handlingar som jag skäms över.

Grillfest hos en kompis som då bodde hos sina päron, tjejen jag gängade var också där. Det ena ledde till det andra och vi hamnade på toaletten, tryckte henne ståendes bakifrån och hon tyckte det skulle va kul att lägga satsen någon annanstans än i henne "för omväxlings skull" som hon uttryckte det, när det började närma sig för mig tog hon handtvålen och skruvade bort pumpen, jag sprutade i den och vi ställde sen tillbaka den.
Väntar fortfarande på samtalet innehållande en utskällning av kompisen, lite orolig över att tjejen ska prata om det trots att det är drygt fem år sen.

hahaha den va riktigt kul äsch lite sperma på nävarna va gör det tar man tvål så tvätta man ju händerna oxå
Citera
2012-11-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Träffade en 25-årig kvinna i höstas med två barn (fyra och fem år gamla om jag inte missminner mig). Jag är yngre än henne.

I vilket fall som helst. Vid första "dejten" var vi hemma hos henne. Barnen låg och sov. Vi började hångla i soffan efter att ha tittat på film. Vi förflyttade oss ned till hennes sovrum och säng. Vid otaliga tidigare diskussioner hade det kommit fram att hon var allergisk mot latex (vanliga kondomer) således visste jag att det inte skulle gå hela vägen då jag inte hade införskaffat latexfria kondomer till just detta tillfälle.

I alla fall, vi låg sedan nakna och smekte varandra, hon ville ha sex men jag vägrade med tanke på att vi inte hade kondom. Följaktligen stod jag sedan på knä i hennes säng med hennes nakna kropp framför mig. Hon låg på rygg. Jag runkade och skulle glasera hennes stora tuttar. Det var kolsvart i rummet och gick knappt att urskilja siluetter. Plötsligt säger hon: "Vi är inte ensamma."

Jag förstod först ingenting och fortsatte att runka. Hon upprepade sig och då lade jag märke till hur hennes fyra-åriga son hade kommit in i rummet, utan att jag hade märkt det, och lagt sig bredvid kvinnan. Observera min bild. Observera att jag inte spelar flöjt utan drar i ballen.
http://www.ladda-upp.com/bilder/68864/illustration

Vid det här laget var jag en aning förvånad men tänkte inte låta min orgasm förstöras av en skitunge. Jag sade: "Det här var ju lämpligt." Samtidigt som jag fortsatte och sedan sprutade ned kvinnas tuttar.

Det måste poängteras att ungen förstod inte vad vi sysslade med. Det var kolsvart och han lade sig med ryggen mot mig så att säga. Observera min bild igen. Ingen sperma hamnade på ungen trots att jag sprutar som fan. Kvinnan skrattade lite glatt efter detta och bar sedan in ungen till sitt eget sovrum. Alltså barnets sovrum. Barnet fick ingen sperma på sig.

Tack för beritningen. Var lite oklart av din text men den fina bilden gjorde allt glasklart!
Citera
2012-11-18, 16:49
Medlem
strulade med en brud som efter att ha retats en hel del med mig sa att hon hade pojkvän och att hon absolut inte skulle ha sex!
sa att jag egentligen inte brydde mig om sexet och erbjöd mig att massera henne.

vi var båda lite på trycket så mer och mer kläder åkte av och jag tog öppet på mig själv samtidigt som jag masserade henne som vid det här laget bara hade trosor på sig.
efter ett tag så hällde jag massageolja på henne samtidigt som jag kom över hennes röv.

hon frågade: vafan kom du på mig!? nää, sa jag. det är bara massageolja och gned in satsen över hennes kropp med ett varggrin i ansiktet.

senare när hon somnade så satte jag på henne också! tyckte att hon hade ju ändå redan varit otrogen så va fan spelar de för roll!

hon gifter sig med sin pojkvän nu till jul.
Citera
2012-11-19, 08:55
Medlem
mjps avatar
kul tråd min polare runkade och lät sin hund slicka han i skrevet när han var yngre ,stackars hund
Citera
2012-11-20, 18:40
Medlem
MissionImpossibles avatar
Haft tjejsex med min kusin, första sexet jag hade då var vi 13 o 14 det fortsatte tills vi var 16 17 vi sågs bara två-tre ggr per år. Men vi spenderade somrarna hos farmor och vi bodde på vinden där

Annars,inte mer än att använda min kvinnliga charm för att få sex när jag vill
Citera
2012-11-20, 19:30
Medlem
5StarStunnas avatar
Jag hade sex med en polares lilla syster och hans morsa, dock inte samtidigt, men under en längre period....
Citera
2012-11-22, 10:03
Medlem
Har knullat en polares lillasyster så det eka om det inne på hans toalett, har knullat mor&dotter, dock inte samtidigt.
Har haft sex med en tjej mot ett maxmål
Har köpt avsugning av en helt vidrigt fet tjej engång, men men...
Citera
2012-11-22, 20:54
Medlem
AfroSaharahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
Har knullat en polares lillasyster så det eka om det inne på hans toalett, har knullat mor&dotter, dock inte samtidigt.
Har haft sex med en tjej mot ett maxmål
Har köpt avsugning av en helt vidrigt fet tjej engång, men men...

lägg av mot ett maxmål hahaha och att ha sex med någon som man anser vara motbjudande men men alla e olika o gilla olika jag dömer inte dig
Citera
2012-11-23, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroSaharah
lägg av mot ett maxmål hahaha och att ha sex med någon som man anser vara motbjudande men men alla e olika o gilla olika jag dömer inte dig
Maxmålet och jag hade knullat innan men hon ville igen och jag var hungrig så win win!
Den feta var mullig, men det var hon inte irl utsn riktig tjocksmock
Citera
2012-11-23, 00:07
Medlem
AfroSaharahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
Maxmålet och jag hade knullat innan men hon ville igen och jag var hungrig så win win!
Den feta var mullig, men det var hon inte irl utsn riktig tjocksmock

ja du va hungrig på mer än maxmål kan säg att det blev två max bra slapp du gå hungrig :
Citera
2012-11-23, 20:02
Medlem
Fick för mig att jag skulle sätta på 7 olika tjejer på en vecka. 1 varje kväll. Byggde upp ett lager av tjejer, slutade med att jag skred till verket och kom till nr4 och torsdag. Jag gav därefter upp för det var för jobbigt mentalt. Jag blandade ihop deras namn, bostadsort, ålder mm mm mm så de undrade säkert vad jag hade i skallen LOL. Nåja, det var värt ett försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in