2011-01-27, 09:55
Medlem
not_reallys avatar
När jag "upptäckte min sexualitet" för första gången med en tjej jag älskade mycket, så kunde det bli så att jag blev lite dominant och det ångrar jag faktiskt många gånger idag. Har inte pratat med henne om det, och kommer nog aldrig göra det.

Vissa saker vill man bara få ogjorda.
Citera
2011-01-27, 13:15
Medlem
shamarasoks avatar
Strypt och bitit lite för hårt på en gullig tjej (kallade sig femisnist) när vi utforska varandra i 15-årsåldern.
Efter att vi avslutade våran relation blev hon lesbisk
Citera
2011-01-27, 13:30
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarasok
Strypt och bitit lite för hårt på en gullig tjej (kallade sig femisnist) när vi utforska varandra i 15-årsåldern.
Efter att vi avslutade våran relation blev hon lesbisk

Tja, feminister kan ofta vara väldigt spännande i sängen så...
Citera
2012-05-08, 00:45
Medlem
Följde med en äldre man hem efter krogen på efterfest,han hade inte fått sex på fyra år så jag sög hans penis och svalde säden,och jag tyckte det var ganska ok,faktum är att jag tyckte penisen o säden smakade bra.
Citera
2012-05-08, 01:18
Medlem
När jag gick i åttan och nian så pippade jag nog säkert med hälften av klasskompisarna. (tjejerna) Trappuppgångar, garage och gudvetallt. En av tjejerna ville alltid att jag skulle kissa henne i munnen. Lite underligt och väl avancerat av en 14 åring. Jag gjorde det dock aldrig. Men vi var som kaniner. Har aldrig pippat så mycket i hela mitt liv. Tjejerna var som tokiga. Hormonerna sprutade ut öronen på dem och på mej med.
Citera
2012-05-08, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!

Det är nog att jag vid otaliga tillfällen visat upp porriga bilder på mej själv på internet för allmän beskådning
Senast redigerad av Kaalle123 2012-05-08 kl. 03:47.
Citera
2012-05-08, 08:40
Medlem
Aghartas avatar
När jag var 16 var jag kär i en 13-årig flicka och vid ett tillfälle började vi diskutera onani. Hon ville se mig runka men jag sa att det är lite svårt att få upp den bara så där och att hon måste hjälpa till lite. När den stod där i all sin prakt föreslog jag att hon kunde ta några drag och det gjorde hon också men efter ett tag sa hon att hon måste gå hem.
Citera
2012-05-08, 11:37
Medlem
Det jag gör nu är ganska grovt, viker ut mej på ett slampigt sätt på förmodligen internets största site under namnet julle julleson
Citera
2012-05-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
När jag var 16 var jag kär i en 13-årig flicka och vid ett tillfälle började vi diskutera onani. Hon ville se mig runka men jag sa att det är lite svårt att få upp den bara så där och att hon måste hjälpa till lite.
Den utmaningen fick jag av syrran och hennes kompis, fast jag var kanske.. 10-11 år vid tillfället, kanske yngre. Ung ålder + oerfaren + allmänt blyg var ingen bra kombination för tillfället. Precis som du så påpekade jag att det är svårt bara sådär och speciellt när uttittad.
Citera
2012-05-08, 21:52
Medlem
Kickexs avatar
Denna tråden är ju skit rolig!
Mycket familjekärlek verkar det som...
Anyways, Jag har väl ingen brutal 'story to share' men jag körde bakifrån med en av mina gamla flickvänner. Jag gillade det. She did not. Trots att det var hon intalade mig till det så tog det 5 sekunder innan man fick en smäll och fick gå och lägga sig med stånd..
Citera
2012-05-10, 23:29
Medlem
Polyklorfenols avatar
Jag fingerpullade mitt ex i trappuppgången medan min fru satt i lägenheten 2 trappor upp i samma uppgång. Exet hade kommit för att få något utskrivet på datorn (sent 90-tal).
Citera
2012-05-11, 08:52
Bannlyst
drog en verbal storm på en brud osm var värdelös, gick på tunga punkter, personangrepp och erklände 2 otroheter i sängen samma sittning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in