Var ledare på ett sommarläger för ungdomar 14-18 år. Policyn var strikt ingen alkohol och ertappades man med det var det hemsändning på studs. En kväll träffade jag på en tjej ganska bra packad. Förklarade för henne vad som måste hända, men efter en fin avsugning såg jag mellan fingrarna med policyn
fick herpes av en kvinna och hämnades igenom att sätta på henner döttrar var av en av dom va homosexuel!
averkade halva familjen.
funderar på och knulla hela familjen då är det bara morfar mormor och farsan kvar antar jag
Var ledare på ett sommarläger för ungdomar 14-18 år. Policyn var strikt ingen alkohol och ertappades man med det var det hemsändning på studs. En kväll träffade jag på en tjej ganska bra packad. Förklarade för henne vad som måste hända, men efter en fin avsugning såg jag mellan fingrarna med policyn
fick herpes av en kvinna och hämnades igenom att sätta på henner döttrar var av en av dom va homosexuel!
averkade halva familjen.
funderar på och knulla hela familjen då är det bara morfar mormor och farsan kvar antar jag
Fan på dig! Tänk att vara de stackars barnen och bli våldtagen! Inte okej.
Jaha, första posten då: Satte på 4 st honor under ett dygn...varav en var min flickvän. Två av dem tog jag i bajjan och tvättade inte kuken under tiden alla sög
Är fortfarande stolt över det, fast det hände för ca 6 år sen...
Avslutade nyligen ett hat trick jag jobbat på några år. Egentligen är det väl inte direkt omoraliskt gjort mot en brud. Men jag har nu legat med alla 3 systrar ur en familj.
De första 2 var rätt länge sen, den äldsta fick jag jobba med, hon var inte lika lätt-flörtad.
Det var egentligen inte omoraliskt, men hånglade upp med nuvarande flickas lillasyster... Precis innan vi inlett vårt förhållande. Det gnager henne än idag..
Var ihop med en tjej för många år sedan
vars farsa var en dryg, otrevlig jävel som hade ett behov av att hela tiden visa upp hur mycket pengar han har. En kväll när tjejen sov och gubbjäveln inte var hemma så la jag en redig sats i en ärmen på hans nya Armani-kavaj som han skrytit i en vecka om. Två dagar senare såg jag när han drog på sig den när han var på väg till ett möte med kommunfullmäktige. (han var ganska högt uppsatt kommunpolitiker)