hmm ok... here goes:
Jag sålde sex... hela högstadiet och gymnasiet egentligen... men fram till sommaren i 2an på gymnasiet så skötte jag det väldigt snyggt. Den sommaren var jag ensam hemma för mina föräldrar var på landet i 4 veckor. Så då tänkte jag öka på min business och gjorde annonser på nätet och marknadsförde och hade mig så massor med kåta killar hörde av sig. De första dagarna så tog jag hem folk men jag blev nervös efter ett tag att någon skulle komma på mig så jag förflyttade verksamheten till källaren... dessutom bad jag alla killar gå in i trapphuset bredvid. Hur som helst allt flöt på bra och jag tjänade massor med pengar

jag horade rätt ordentligt om jag ska vara ärlig... nästan varje dag/ natten i ca 3 veckor men jag blev väl för bekväm och gjorde det för regelbundet för helt plötsligt en natt när jag stod på alla fyra och väntade i källaren på en kund som jag hörde komma gåendes i korridoren så var spelet över. Jag hann inte ens vända mig om innan jag hörde en kvinnoröst säga: herregud vad håller du på med? Det var ordföranden i bostadsrättsföreningen och dessutom våran granne + hennes labila man. De blev helt galna och jag skämdes som f-n så klart. Dagen efter kom mina föräldrar hem och en vecka senare bodde jag hos en kompis. Min mamma var så förstörd att det inte var sant... Hon trodde att hon skulle få flytta till Lappland och aldrig mer kunna visa sig i stan. Och min farsa, ja vi pratar fortfarande inte med varandra.