2018-02-16, 09:33
Medlem
Den sexuella handlingen i sig var inte omoralisk, däremot kändes hela situationen väldigt omoralisk.

Jag hade köpt ett sånt där runkägg och en förmiddag när vi var ensamma hemma så använde jag det på mannen i soffan. Precis när han fått utlösning i ägget så hör vi hur ytterdörren öppnas. Mannen drog på sig byxorna medan jag tog ägget i handen bakom ryggen och skyndade mig mot badrummet för att slänga det.

Innan jag hann fram så möttes jag av min mans kompis två små barn som genast upptäckte att jag gömde något bakom ryggen. När de såg ägget haglade frågorna om vad det var och vad jag använt det till, och deras pappa som fattade vad både ägget och kladdet på min hand var såg smått chockad ut medan jag febrilt letade efter ett bra svar.

Min stressade förklaring blev att det var en form som jag skulle gjuta gipsägg i som vi skulle måla till påsk, men att det blivit fel på gipssmeten så jag skulle skölja bort den. Barnens pappa flinade stort mot min man och sa något retsamt om påskpyssel, men leendet försvann när barnen började tjata på honom om att de också ville göra såna gipsägg...

Ungarna ger sig inte så deras pappa har
kollat efter gipsformar på hobbyaffärer, men de vill ha exakt såna äggformar som Neverhesitate har. Jag har talat om var han kan köpa dem, men han verkar inte vilja beställa sånt påskpyssel...
Citera
2018-02-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
underbart!
men låter riskabelt, tänk om hon tröttnar, blir kär eller utpressar?

Det är det kanske. Men jag tror att det är lugnt. Hon "utnyttjar" mig mer än jag henne. Hon får testa saker som en 16-åring inte normalt kan göra utan att få ett rykte om sig så att säga.
Citera
2018-02-20, 14:37
Medlem
paininyourasss avatar
Tycker ju egentligen bara om hård och snuskig sex. Men sist efter en fest hade jag trekant med två blondiner hem hos en av de och efter första omgången frågade de om jag ville vara med på golden shower så det blev lite mer dirty. Tyckte om och kissa ner på de och de tyckte också om det. Nu har jag upptäckt att det kåta upp mig att förnedra blondiner, så det lär bli fler möten.
Citera
2018-03-07, 12:55
Medlem
hmm, känner mig tråkig men det mest "omoraliska" är väl att jag brukar runka till en liten film jag har med ett ex .. liten kort sekvens men wow va upphetsande, mins en idag 4 år senare hur det kändes
Citera
2018-03-08, 22:15
Medlem
Onan-erarens avatar
Knullat mitt ex moder några gånger då jag å exet var ett par, vi drack vin alla tre å flickvännen skulle köpa cigaretter å hade en bit att gå för detta var på landet å det fanns bensinmackar där på den tiden.
Flickvännen traskade iväg till macken.
Kåt som jag var å fortfarande blir på rödvin så frågade jag lite diskret om modern ville knulla, det ville hon kåt å frustrerad som hon var.
Så vi gjorde det, en snabbis i soffan å när flickvännen kom hem så hade modern däckat av vinet å jag tittade på tv:n som om ingenting hänt.
Mitt i sommaren var det å tunt klädda var vi så inte mycket att ta av sig å sätta på sig heller så.

Jag knullade dock min flickvän senare under natten.
Senast redigerad av Onan-eraren 2018-03-08 kl. 22:22.
Citera
2018-03-24, 09:14
Medlem
Jag är inte av samma kaliber som snubben som sög sin farsa, men:

Går till massagesalong 2-3 ggr i veckan
Haft otaliga 3-kanter
Haft en 9½-kant
Har 2 älskarinnor
Har en sugarbabe

Detta enbart under mitt nuvarande giftermål.
Citera
2018-03-24, 13:40
Medlem
crippas avatar
Vad är en 9 1/2 -kant? Har det med filmen att göra?
Citera
2018-03-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Vad är en 9 1/2 -kant? Har det med filmen att göra?

Jag + 8 tjejer. Sen var det en nionde tjej som assisterade med att trä på kondom mellan varje tjej samt att dra lite i snabeln om den började att slakna under bytet. Men satte inte på henne, så det blev en halv.
Citera
2018-03-25, 10:00
Medlem
goo42s avatar
Mina grannars 23 åriga dotter var min KK under något år. Vi bodde några hus mellan oss och jag var cirka 45 då. De hade pool och kommer ihåg en gång när jag och några andra grannar var där och solade, badade och skulle grilla senare på kvällen.

Då kom "lillan" hem och gick omkring och hälsade på alla. Hon var ursnygg och jag låg där och pratade med hennes mamma och pappa, när hon satte sig emellan oss. Hade svårt att hålla kuken i styr och fick försöka tänka på annat för att det inte skulle synas... Fick ett samtal då och kunde efteråt skicka ett sms till henne. "Vill knulla, hitta på något och gå sedan hem till mig". Ursäktade mig och sa att jag var tvungen att skicka över några filer till jobbet. Så gick hem och där knullade sedan vi. Gick sedan tillbaka och efter ett tag kommer hon också tillbaka i minimal bikini och stannade hela kvällen och grillade med oss. Vilken känsla att se henne skratta och le och samtidigt veta att hon var min lilla slyna...
Citera
2018-03-25, 10:28
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goo42
Mina grannars 23 åriga dotter var min KK under något år. Vi bodde några hus mellan oss och jag var cirka 45 då. De hade pool och kommer ihåg en gång när jag och några andra grannar var där och solade, badade och skulle grilla senare på kvällen.

Då kom "lillan" hem och gick omkring och hälsade på alla. Hon var ursnygg och jag låg där och pratade med hennes mamma och pappa, när hon satte sig emellan oss. Hade svårt att hålla kuken i styr och fick försöka tänka på annat för att det inte skulle synas... Fick ett samtal då och kunde efteråt skicka ett sms till henne. "Vill knulla, hitta på något och gå sedan hem till mig". Ursäktade mig och sa att jag var tvungen att skicka över några filer till jobbet. Så gick hem och där knullade sedan vi. Gick sedan tillbaka och efter ett tag kommer hon också tillbaka i minimal bikini och stannade hela kvällen och grillade med oss. Vilken känsla att se henne skratta och le och samtidigt veta att hon var min lilla slyna...
Jag har läst ditt inlägg flera gånger och försöker lista ut vad som var omoraliskt. Kändes det helt enkelt fel och omoraliskt att tänka på henne som din slyna trots att hon skrattade och log?
Citera
2018-03-31, 15:05
Medlem
Strypt ut mitt ex och blivit utstrypt av samma.

Ett ons ville bli knytnävad i ansiktet efter vår akt, bad då om att få knulla henne samtidigt för att sätta det hela i ett sammanhang. Kändes som att det är mer försvarbart att dela ut en torpare under samlag än efter samlag. Det visade sig dessutom att jag var en fruktansvärt dålig kvinnomisshandlare (vilket iförsig kanske är bra). Hon var djupt besviken på att det inte gjorde tillräckligt ont eller blev några blåmärken, så hon tog över som styrman och gav mig en herrejösses smäll och en blåtira. Gjorde lumpen vid tillfället och hade morgonuppställning med visitation dagen efter. Använde samma ursäkt som Martin Timells fru, att jag råkat gå in i en dörr.
Citera
2018-04-01, 09:47
Medlem
Challenger-74s avatar
För några år sedan fick jag via jobbet kontakt med en kvinna som relativt nyligen hade flyttat hit från Iran. Hon var/är gift med en svensk man. Vi började hänga lite efter jobbet och det märktes att hon var ganska förtjust i mig.

Efter en tids umgänge hamnade vi oundvikligen hemma hos mig. Hon knullade som en besatt. Oralt, vaginalt, analt, ansiktssprut. Ett av mina bästa knull. Det slutade med att hon hur som helst blev skitsur eftersom jag inte var intresserad av att inleda något förhållande med henne eftersom hon var gift. Hon stormade ut och sedan dess har vi inte hörts av. Ibland ser jag dem på stan och jag undrar om han vet att jag satte på hans fru.

—-
Kanske borde jag kontakta henne igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in