2006-03-05, 14:21
Medlem
Och fall dom hamnar i drogsvängen så är det tjack som gäller för dessa undermänniskor
Citera
2006-03-05, 14:22
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
- Lyssnar på Eddie Meduza, Ultima Thule etc
- Har stora utvättade munktröjor med nationalistiska eller motorrelaterade motiv. Nää inte urtvättade, eftersom kvaliten är så hög så ser de helt nya ut efter 3 år.
- Dricker billig öl och sprit. Jopp, billigt är bra.
- Äter dålig mat. mhmm
- Stort motorintresse. Jepp
- Kör Volvo 240 eller nån gammal ford. mmm
- Hatar allt som har med Stockholm att göra. Nästan allt iaf.

Bor faktiskt i en medelstor stad.
Citera
2006-03-05, 14:25
Medlem
Shitzors avatar
Haha, jag kom att tänka på en iaktagelse jag gjorde när jag var yngre. Jag var och badade med mina syskon och min mormor i närheten av deras hus två mil från stan. Badplatsen är kombinerad strand och "camping" där campingen på något sätt för mig att tänka på ordet självmord.
I alla fall, där ser jag en gammal klasskompis från lågstadiet vars familj bor i en husvagn. De åker alltså drygt en mil utanför stan och bosätter sig där en hel sommar, deras två barn får leka med varandra helt enkelt. Mannen i husvagnen är fet, bär korta shorts och en vit t-shirt med texten: Livet är som en tärning - det bästa man kan få är sex. Mamman är ännu fetare med en allmänt flåtig uppsyn och skriker högt och ljudligt på barnen utan att bry sig om de andra campinggästerna. Jag minns att jag inte riktigt kunda sätta ord på betéendet vid den åldern, men nu gick det upp för mig att det jag såg var så nära en heltäckande bild av en white-trash familj man kan komma.
Citera
2006-03-05, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boomerang
Och fall dom hamnar i drogsvängen så är det tjack som gäller för dessa undermänniskor

Ytterligare en motsägelse, nynazism var vanligt när man var white-trash, nazister hatar droger, eftersom det är "för invandrare".
Citera
2006-03-05, 14:31
Medlem
Många nazister går på tjack visste du inte det?
Citera
2006-03-05, 14:31
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nectarine
Ytterligare en motsägelse, nynazism var vanligt när man var white-trash, nazister hatar droger, eftersom det är "för invandrare".

White trash är ibland rasister, och därmed tycker de att farbror Adolf var en fin karl eftersom han gjorde något åt "packet". Nazister är de däremot inte eftersom de har noll koll på ideologin, oavsett vilka symboler de väljer att pryda kroppar och kläder med.
Citera
2006-03-05, 14:32
Medlem
occasuss avatar
Ingen som känner sig träffad och tar åt sig?
Citera
2006-03-05, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av occasus

Jag tycker att det verkar som om allt och alla är whitetrash, så jag tar väl åt mig antar jag.
Citera
2006-03-05, 14:33
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Jo känner mig träffad, men tar inte åt mig.
Citera
2006-03-05, 14:35
Medlem
Har man volvo240 som användarnamn här på flashback så är man nog whitetrash, men det vidirgaste med dessa vidriga undermänniskor är ju självklart att dom är eller iaf säger sig vara 'stolta' över att vara det dom är.
Citera
2006-03-05, 14:37
Bannlyst
Citat:
Har man volvo240 som användarnamn här på flashback så är man nog whitetrash, men det vidirgaste med dessa vidriga undermänniskor är ju självklart att dom är eller iaf säger sig vara 'stolta' över att vara det dom är.

Och du är stolt över att du har villa i Täby och en avatar som liknar en gammal haschpundare som Kenta Gustavsson hög på psykadelika, eller? Så mycket du har fått ut av livet. Fler psykadeliska avatarer på FB!
Citera
2006-03-05, 14:38
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Undermänniska kan du vara själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in