Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
Jag tror ni gräver för djupt i trasharen. En sann white trashare röstar på sossarna. Han/hon vet inte varför men röstar man inte på sossarna får man höra massa skit från arbetspolarna på verket. "Jävla moderatjävel... du tycker bergis man ska ta pengar från dom fattiga och ge till dom rika, precis som moderaterna vill ha det"
En sann white trashare använder inga starkare droger än alkohol och tobak. Aldrig att en trashare skulle ge sig på rökheroin.
Trasharen tycker att Bush är dum i huvudet (för man ska tycka det... någon på jobbet hade ett argument någon gång) men samtidigt är amerikanska bilar, cowboys och vapen jävligt häftigt och manligt. Indianer också.
Trasharen har inga egna åsikter. Han/hon följer med strömmen och vill leva sitt liv precis som alla andra. Det svindyra radhuset tvingar trasharen att spara in på allt annat - därför syns han i sunkiga kläder på Rusta när han handlar utemöbler i plast. Allt är det dyra radhusets fel. Boendet och i viss mån den tidiga familjen skapar trasharen. Livet är utstakat (och kört) när trasharen är 30 bast.
Nä, men nu känns det som du förväxlar white trash med svensson, iaf jag har väldigt svårt att visualisera white trash(som jag ser dom iaf) boende i villa, varken dyr eller billig... Har även svårt att förlika mig med detta om droger, kanske använder dom inte rökheroin, men visst sjutton nyttjas gob, flödder, tjack å röka i ganska stor utsträckning, så även E. Håller dock med om det politiska, inte FAAN röstar dom höger inte, V eller S är det som gäller, varför vet dom inte, det ska bara vara så. Men kanske har vi här ytterligare ett exempel på att det skiljer sig åt mellan storstad & landsbygd?