Träffade på två fina exemplar när jag köpte min lägenhet. Området jag bor i är ganska dyrt och föräldrarna (som ägde lägenheten) var helt normala, men dottern (som bodde i lägenheten) var ihop med en WT och blev väl lite så själv
Iaf, fattade misstankar när jag var på visning och ser en "Playboy"-handuk i badrummet. I hallen är det bilder på Elvis. Bokhyllan innehåller en ordbok, sen bara spritflaskor, kepsar mm.
Lägenheten har dock ett bra pris och är helt ok så jag skriver kontrakt och får träffa dottern, blond, lite småfet men inte så WT som jag hade trott. Dock ganska blåst och obildad. 21 år gammal, gravid så klart
Hur som helst, dagen innan tillträde så ska jag besiktiga lägenheten. Ringer tjejen som svarar att hon är borta pga. illamående men hennes pojkvän ska komma och släppa in mig. Står utanför huset och kollar in området, villaidyll med småbarn, nya bilar på garageuppfarterna osv. Plötsligt bryts lugnet av en ful Volvokombi med dunkade baslåda och tribal-streamer i framrutan. Undrar vad fan den gör i det här området, tills den kör in på parkeringen! Det visar sig vara pojkvännen med sin pappa.
Pojkvännen:
Lönnfet med fläsket hängande ut från sidorna, ovårdad hy med många finnar, tribal-tröja
Pappan:
Keps, munktröja (alla som är över 40 och har sån tröja...

), röker som en skorsten hela tiden, höll på att svimma när han gick upp två trappor
Under 10 minuters tid hade pojkvännen avhandlat viktiga ämnen som rottweilers (han hade 2), tatueringar (han tatuerade sin pappa, kvaliten var... sådär

), bilar (Volvo).