2006-07-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Glöm inte att han också kan heta Bobby-Joe, oftast har hockefrilla, kör en sleten gammal pickup med Stars and Bars på, har ett par bilvrak på tomten och äger 12 pistoler och gevär som han brukar hota folk med om de kommer i närheten. Han har även ett familjeträd som skulle vara intressant att studera, och han äter äppelmos med sugrör.

De brukar ha confederate navy jack som inte är samma sak som stars and bars.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flags_o...tes_of_America
Citera
2006-07-15, 14:32
Medlem
Cypresss avatar
WT uttalar sig om krock på Liseberg?

Läs om olyckan på länken nedan.
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=286304

Följande har jag saxat ifrån länken:

"Marika Kaj, 23 år jobbar i ett gatukök nära Balder på Liseberg. Hon är inte direkt överraskad över att olyckan inträffat:
- Jag har sett ambulanser åka in lite då och då men aldrig så många, säger hon. Jag har alltid varit orolig och haft det här i huvudet.
Det är först på senare år hon vågat åka Lisebergsbanan och det har varit när kompisar tvingat upp henne.
- Men nu kommer jag aldrig mer att sätta mig på tåget, säger hon, och det gäller även hennes barn 4 och 5 år gamla."

Jag blir lite konfunderad över att höra personer som påstår sig haft känn om att det ska ske olyckor. Skulle man fråga vidare så skulle det framkomma att dessa personer jämt känner på sig saker som händer och därmed "kan se in i framtiden". Sedan att hon kommer att vägra åka berg och dalbanan mer enbart på grund av en olycka får mig också att tänka till. En olycka kan alltid hända. När det sedan händer en, vilket är riktigt ovanligt, så kommer personen ifråga aldrig mer att åka, påstår hon. Sedan kommer hon att vägra sina barn att åka berg och dalbanan. Att hon sedan uttalar sig negativt om sin arbetsplats är ej heller smart. Kvinnan är 23 år och jobbar i en korvmoj samtidigt som hon har två barn, 5 och 4 år!

Med tanke på hennes sätt att se på saker och reagera så blir jag så starkt övertygad om att hon är white trash, WT. Vad tror ni?

MVH
Cypress
Citera
2006-07-15, 14:42
Medlem
uNderdog_101s avatar
Enligt mig så är 95% av alla som har barn när de är tonåringar WT, har man två så är man tveklöst WT.
Citera
2006-07-15, 14:47
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cypress
[...] Kvinnan är 23 år och jobbar i en korvmoj samtidigt som hon har två barn, 5 och 4 år!

Tveklöst white trash! Namnet Marika ger mig husvagnsvibbar också.
Citera
2006-07-15, 15:05
Medlem
Låter som att Marika gjort bort sig ordentligt, knappast någon korvstoppning nästa år för hennes del...
Jag har jobbat på tekniksidan av liseberg under fyra år och hon snackar goja om att hon "haft på känn" att något sådant skulle hända. Jag vet hur lisebergsbanan fungerar och det som hänt verkar smått otroligt.
Citera
2006-07-15, 15:09
Medlem
timpakays avatar
Tycker vi analyserar ämnet för att beräkna om hon är white trash eller inte genom ett fint litet formulär.

Kryssa ifall det är white trash:

Marika [x], som någon sa, husvagn.
Kaj [x], detta är ett mansnamn, inte ett efternamn, ett mansnamn som skriker 50-åriga impotenta gubbar från Magnus Uggla låtar som bor i en byhåla och stöter på sina syskonbarn.
Gatukök [x], undra vilken utbildning hon har för detta åtråvärda jobb, IV möjligtvis? För att kunna skryta om att man har gått gymnasiet?
23-årig 2-barns mamma [x], behövs det säga nåt? Ett när hon va 18 ett när hon va 19.
Bli rädd för något som händer en gång var 100e år [x], ungefär som att vara rädd för att krascha och dö när man flyger när man kör bil till och från jobbet varje dag.

Jepp 100% white trash gav svaren i formuläret.
Citera
2006-07-15, 15:14
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Vicken idiot! Det är väl klart att det åker in ambulanser på Liseberg då och då. Det är väl över 20 000 där en solig semesterdag och då händer det saker som inte parken kan hjälpa. Nån gamling med dåligt hjärta, getingstick, allergiska reaktioner osv. När mycket folk samlas sker olyckor och tillbud.

Olyckan verkar rätt läskig hursomhelst men jag har svårt att se att den skulle vara Lisebergs fel, om dom inte slarvat med underhållet då. Nu är jag ingen tekniker, men borde inte tåget bromsas automatiskt om det börjar rulla baklänges? Det låter ju som om kedjan som drar tåget upp för backen gått av.
Citera
2006-07-15, 15:51
Medlem
Bråkmakarns avatar
Har dom inte precis anställt en beslöjad muslim på nöjesparken?
Muslim + tågliknande färdmedel =
Citera
2006-07-15, 16:00
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
L
- Men nu kommer jag aldrig mer att sätta mig på tåget, säger hon, och det gäller även hennes barn 4 och 5 år gamla."
Lite som att höra om en bilolycka och aldrig mer åka bil. Jävla attention whore

Jag tänker då glatt åka Lisebergsbanan nästa gång jag är där. Kanske hälsa Marika att jag känner på mig hur någon kommer dö av hennes korvar till en vacker dag.
Citera
2006-07-15, 17:27
Medlem
stoppsmälls avatar
Efternamnet Kaj är vanligt bland "resandefolket" som numera lever ett svenssonliv.

Förväxla inte resandefolket med Zigenare från Finland dock

Kände en Xxxxxx Kaj för många år sedan. Typiskt "resandeutseende" på den killen kan jag säga.

//ss
Citera
2006-07-15, 21:35
Medlem
Undrar vad Liseberg tänker när en anställd bränner av en sån kommentar

//Andy
Citera
2006-07-15, 21:39
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Lite som att höra om en bilolycka och aldrig mer åka bil. Jävla attention whore

Jag tänker då glatt åka Lisebergsbanan nästa gång jag är där. Kanske hälsa Marika att jag känner på mig hur någon kommer dö av hennes korvar till en vacker dag.
Fn vet dom kanske ber henne att ta sina korvar å stoppa upp dom någonstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in