Läs om olyckan på länken nedan.
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=286304
Följande har jag saxat ifrån länken:
"Marika Kaj, 23 år jobbar i ett gatukök nära Balder på Liseberg. Hon är inte direkt överraskad över att olyckan inträffat:
- Jag har sett ambulanser åka in lite då och då men aldrig så många, säger hon. Jag har alltid varit orolig och haft det här i huvudet.
Det är först på senare år hon vågat åka Lisebergsbanan och det har varit när kompisar tvingat upp henne.
- Men nu kommer jag aldrig mer att sätta mig på tåget, säger hon, och det gäller även hennes barn 4 och 5 år gamla."
Jag blir lite konfunderad över att höra personer som påstår sig haft känn om att det ska ske olyckor. Skulle man fråga vidare så skulle det framkomma att dessa personer jämt känner på sig saker som händer och därmed "kan se in i framtiden". Sedan att hon kommer att vägra åka berg och dalbanan mer enbart på grund av en olycka får mig också att tänka till. En olycka kan alltid hända. När det sedan händer en, vilket är riktigt ovanligt, så kommer personen ifråga aldrig mer att åka, påstår hon. Sedan kommer hon att vägra sina barn att åka berg och dalbanan. Att hon sedan uttalar sig negativt om sin arbetsplats är ej heller smart. Kvinnan är 23 år och jobbar i en korvmoj samtidigt som hon har två barn, 5 och 4 år!
Med tanke på hennes sätt att se på saker och reagera så blir jag så starkt övertygad om att hon är white trash, WT. Vad tror ni?
MVH
Cypress