2006-12-19, 18:14
Medlem
brobbans avatar
Min kompis har en riktigt dunder-wt till arbetskamrat. Jag återger de delar av hans halvtimmes långa okvädning över honom jag kommer ihåg. Kör en bmw från början av 90-talet som är "stylad" med lite krimskrams inne i bilen, påklistrade märken samt ett fult kjolpaket eller vad det heter. Och när de åker till jobbet(min kompis tvingas samåka med honom till jobbet) så dunkas det basshunter och drömhus i den hemmakopplade skitstereon med tokmycket bas. Fet och otränad, men anser sig själv vara riktigt fit och sa till kompisen att de som var med i hans tidning(Body) var sjuka och ohälsosamma. Han är dum som ett spån och klarar inte av en diskussion som överstiger en 12-årings intellektuella nivå. Har en fet(dunderfet) och dryg flickvän som bestämmer totalt över honom. Han har även gjort lumpen som kabeltattare och är numera stolt medlem i HV, och han är därigenom också rambo. Han är mobbade t.om. av de andra wt på min kompis jobb. Det var en massa annat men jag kommer inte på det nu, dock var det sjuk roligt när min kompis redogjorde för allt. Skrattade gott åt det.
Citera
2006-12-20, 11:12
Medlem
Viveqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Tatueringar som sådana tycker jag inte bör rendera poäng, utan precis som länken visar handlar det mest om motiven.

När Ronny ska gadda sig är det däremot kört redan från början. Begåvad med en enastående dålig fantasi kommer motiven alltid vara ytterst begränsade. Ibland känner sig dock WT:n lite kreativ och vågar göra vissa utsvävningar, han kan då tänka sig att låta en kompis rita en helt unik tribal, som han är den enda i världen som har. Lite fräckt sådär.

Du har helt rätt, speciellt ifall kompisen får göra den unika tribalen också, efter att ha beställt hem det billigaste hemtatueringssetet på internet
Citera
2006-12-22, 18:11
Medlem
stigmas avatar
Fader, jag har syndat. Ty idag besökte jag Lidl för första gången och SATAN .. stället var ju fullt av WT-morsor och deras bihang.

Jag köpte en tryckkokare på uppdrag av min mor som är halvt senil och som hade sett den i ett reklamblad. Morsan skulle prompt ha den. Vet ej fan vad hon ska hinna koka innan det är dags för hemmet.

Symptomatiskt var WT-morsan som köpte 20 paket cigg (Lidls egna cigg), en platta med 1½ liters Lidl-cola, Lidls hundmat, massa chips och en stock Kronan-snus till trashanken hemmavid. Ungarna hon hade var bleka, feta och fula.

Jaja, finns inte så mkt mer att säga. Ville väl mest bara återuppväcka denna fantastiska tråd.
Jag säger som den politiske officeraren i Das Boot .. "det var en omskakande upplevelse".....
Citera
2006-12-22, 19:26
Medlem
Löwenhertzs avatar
musik och dans

WT gillar låtar med barnröster eller andra "roliga" röster, typ "Zlatan", Crazy Frog och liknande. WT gillar också tranceversioner av i stort sett all musik. Gärna med vocoder så att det låter som barnröst. WT-kvinnor gillar även Bryan Adams och samtliga Idol-vinnare.

När det gäller dans så är WT-killarna till en början inte så sugna på att dansa ("det är för kärringar och bögar") men om de gör det så kör de nån slags kataövning, i värsta fall skuggboxning. Viktigast är att tribalen syns. WT-killar som nyss gjort lumpen drar sig inte för att göra växelvis framryckning på dansgolvet.
Citera
2006-12-22, 23:34
Medlem
min kompis mamma är trashig, hon brukar sno julklappspappret på ica..där utanför där man kan slå in saker man handlar, hon tar några meter med sig hem varje gång hon handlar nåt litet mjölkpaket eller liknande
Citera
2006-12-23, 00:32
Medlem
stigmas avatar
Stigma ber nu sin vårdare att skriva följande :

Jag är verkligen orolig. Hur länge ska denna fördumning av folket fortgå??
Citera
2006-12-23, 04:59
Medlem
WT är ett realtivt nytt begrepp (åtminstone i den här bonnhålan, Skellefteå) Men för tio år sedan satt vi och snackade, jag och en kompis. Vi kom fram till en typ av kvinnor, som vi kallade "sämmre sort". Frånskillda två barnsmammor, med hög alkoholkonsumtion, arbetade som städare, hade kort svart skinnkjol på "statt" (stadshotellet) på fredagskväll och som kände dörrvakterna med förnamn. Dom körde volvo 240 eller Ford Granada, och snackade om vem som hade cheva eller Dodge på sent 70 eller tidigt 80 tal. Idag heter det WT, och det är en ny generation verkar det som... (men många har nog gått upp några kilon på tio år, kanske därför man inte ser spaklade kvinnor i kort skinnkjol längre)

En annan grej...

Igår så skulle jag in på den lokala Asien importören, bara för att köpa en dosa snus, och där såg jag dom.... WT... Hela horder av dom-Julhandlandes. Dom köpte en massa osmakliga figurer av kattungar och hundar (schäfrar och collies)...

Så har jag en fråga... En tjej jag har på min MSN, räkna ner dagarna till Sweden rock festival, på övertexten på sin MSN.
Är inte det lite WT?? (Så en följdfråga) Är det ett WT ungdoms nöje att fara på SRF??
Citera
2006-12-23, 09:23
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrLawson

Så har jag en fråga... En tjej jag har på min MSN, räkna ner dagarna till Sweden rock festival, på övertexten på sin MSN.
Är inte det lite WT?? (Så en följdfråga) Är det ett WT ungdoms nöje att fara på SRF??

Ja, hon har ett WT-beteende!

Att åka till festivalen behöver inte betyda att du är WT. Du är ju medveten om begreppet och vad det står för, så det är ingen fara. Ett riktigt WT saknar självinsikt.
Dio kommer ju till festivalen så jag ska åka dit själv faktiskt! Fast bara över en dag givetvis.
Att tälta bland massa ungdomar vore det sista jag skulle göra.
Citera
2006-12-23, 09:40
Medlem
BRZMs avatar
Hade en WT-are i lumpen. Han älskade att spisa Replay Dancemania med high-pitchade röster på högsta volym.
Citera
2006-12-23, 09:55
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Fader, jag har syndat. Ty idag besökte jag Lidl för första gången och SATAN .. stället var ju fullt av WT-morsor och deras bihang.

När jag var inne i lumpen hände det att man drog till Lidl för att köpa billigt godis (från riktiga märken, inte något obskyrt med öst-statsursprung eller liknande tjafs) och cola (RIKTIG cola). Stället är som gjort för WT. Bara idioter trivs med att handla i något som ser ut som en lagerlokal.
Citera
2006-12-23, 11:15
Medlem
JEzuss avatar
Jag har en liten fundering, vilken svensk dialekt är den mest WT?

Själv lägger jag min röst på östgötskan, "uschaligen" "nääeee", med andra ord riktigt sköna gnäll. Kan nog tänkas att den är värre upp mot Örebro trakterna!?
Vad säger ni andra?

Mvh
Citera
2006-12-23, 11:54
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Jag har en liten fundering, vilken svensk dialekt är den mest WT?

Själv lägger jag min röst på östgötskan, "uschaligen" "nääeee", med andra ord riktigt sköna gnäll. Kan nog tänkas att den är värre upp mot Örebro trakterna!?
Vad säger ni andra?

Mvh

Värmländska anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in