Citat:
Ursprungligen postat av henkka
http://img268.imageshack.us/img268/8752/pict1574d.jpg
Anders Eklund?
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Jag har för mig om att det nämndes någonstans i den här tråden, eller kanske var det någon annan tråd om white trash - att missbrukare inte kan klassas som WT då de är mer medvetna om sig själva och ofta har djupare tankegångar än den traditionella WT, som inte är speciellt medveten om vare sig hur han framstår inför andra eller hur han ser ut.
Är det något som ni WT-bedömare skriver under på eller är missbrukare i allra högsta grad WT?
Självklart kan missbrukare vara WT. WT är en luddig benämning (om du inte märkt det efter 554 sidor), folk kan inte ens enas om huruvida det är en subkultur, en attityd, en livssituation eller en hel klass (snäppet under underklassen då va?).
Jag tror att missbruk, framför allt av alkohol, tobak, lite amfetamin och kanske neråttjack (när jag jobbade inom hemtjänsten pratade en del av den mer WT-betonade personalen väldigt vidlyftigt om hur skönt det var att råka ta en extra tramadol när man hade lite ont i höften) är vanligt bland WT. Och cannabisrökning är väl relativt vanligt inom alla andra grupper, så varför inte inom white trash?