Citat:
Du saknar social kompetens som inte kan rätta folk som inte kan bete sig korrekt och jag svär du ursäktar en adlig/en lekfull borgare som beter sig som skit med att han var bara full eller en invandrare med att han var bara arg men WT och det du kallar "WT" dina fiender mer eller mindre som har annan klassbakgrund rena knegare med pondus dom har något ni saknar raka ryggar ber inte om ursäkt och just tänker på sig själva främst inte vad grannen bredvid som är skitnödig över det ena och det andra ska tycka. Medans ni drar ner persiennerna där hemma och låtsats att ni också har varit på semester i Maldiverna för att inte känna skammen att inte passa in till vilket pris som helst.
Precis, WT skiter i andra, men inte på det där lite charmiga sättet som du kanske vill få det till. Nä, WT saknar social kompetens, de begriper inte att det är skillnad på att vara hemma och att vara borta. Att man bör bete sig som folk när man är ute bland folk.
*Balkongen är ett gränsfall. Det är hemma men ändå lite halvoffentligt. Jag skulle inte reagera om någon av mina grannar satt på sin egen balkong med bar överkropp.
*Balkongen är ett gränsfall. Det är hemma men ändå lite halvoffentligt. Jag skulle inte reagera om någon av mina grannar satt på sin egen balkong med bar överkropp.
Vill seriöst reda ut hatet mot gruppen WT och "WT" för just nu ni saknar sinne för proportioner alternativt ni döljer ett avund mot folk som inte spelar med i erat falska spel ni själva spelar under med att dessa är det ena och det andra.
Testa säg till WT och "WT" allt ni känner ta konsekvensen era passivt aggressiva hennar. Är trött på det här klassföraktet ni visar upp inte på plats utan bara på nätet.
Skojar själv om WT men nog finns det gränser och man märker att det handlar om annat än vad ni påstår. Stake ni saknar. Folk som har det ni bara hatar.
WT kan dra in mer pengar än vad du gör per månad du kommer kritisera varför han inte kör Tesla utan klipper en BMW M4 från 2023 allt är WT enligt vad som inte faller er smaken för stunden.
För mycket osäkerhet i er grupp lyser igenom WT han skiter i alla neuroser ni bär utan går på känsla vad som han tycker är fett och roligt att göra här i livet.
Ta motorcykelkörkort du måste fråga din fruga först och få ångest över eventuell kritik över det ena och det andra av dina kollegor. WT han bara tar det och klipper en fin motorcykel och ingen säger ett ord varför han har skaffat den då dom vet vem han är vet vad han står för. Står upp för sig själv. Till skillnad från er som bär löjligt dålig självkänsla och har kris i brist på att passa in var ni nu ens tror att ni passar någonstans.
Det är något klart omanligt över er har ni tänkt på det? Att WT och "WT" aldrig får konsekvenser irl men på nätet det hatas säger väl det mesta?
Senast redigerad av NapoleonLaRue 2025-06-07 kl. 17:08.
Senast redigerad av NapoleonLaRue 2025-06-07 kl. 17:08.