Damn you, Flashback!
Sitter och läser tråden, klockan är 0409 på morgonen. Känner mig väldigt träffad av många av grejerna som skrivs i tråden.
Arbetslös
Socbidrag
Hoppat av både gymnasiet och Komvux(Gymnasiet pga en depression och Komvux för att jag var tvungen att styra upp lite skit i höstas, 600 poäng kvar, det fixar jag till hösten.)
Betalningsanmärkning för lite böter och sånt
Har druckit, för mig, ovanligt mycket alkohol en period(minst en helgdag, annars en dag per halvår).
Har tryckt psykofarmaka och benso(slutade självmant då jag ansåg att jag mådde bättre utan det och det blev som förväntat, jag mår bättre i dag).
Röker och snusar(Sänkt rökandet till en cigg på morgonen och en på kvällen samt feströkande).
På plussidan kan man väl lägga till att jag är allmänbildad(anser både jag själv och andra), kan bete mig i sociala situationer, inga barn och planer på antingen juristlinjen eller sjuksköterska och sen ambulanssjukvårdare.
Min klädstil: Baggybyxor, DCskor, skatekeps(vid tillfällen då jag verkligen inte orkar fixa håret, annars en frisyr som, när det går snabbt, tar ungefär 15 minuter att fixa med allt vad det innebär, platta håret etc.), ofta syns jag med nån Blendt-shirt(alltså inte ciggmärket, utan klädesmärket), (på sommaren) en tunnare jacka av t.ex. märket Henri Lloyd eller liknande och på vintern någon jacka som är funktionell och stilren samt palestinasjal.
Utseende: Lite övervikt som jag börjat träna bort. 110kg/193cm.
Men, till skillnad från andra WTs så finner jag mig inte i situationen och försöker göra något åt det.
EDIT: Äger en enda bok 

Böcker för säkert 60k brann upp när farsans granne lämnade en potatisgryta på spisen under ett fyllerus och hela huset övertändes, böcker från 19fucking30talet som inte producerats i Sverige sen krigsslutet 

Anledningen till att jag hade böcker hos farsan för det värdet är att jag bodde hos honom en period medan jag sökte ny lägenhet och sen blev dom kvar på vinden hos honom.