2012-12-26, 03:36
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Alla som inte är mig tycker jag ser ut som white trash.
Helt sinnessjukt vad originell du är som skrev så, hur länge satt du och klurade?

OnT: Bli alldeles för full på familjehögtider, t.ex. julafton eller påskafton. Antingen bara skämma ut sig allmänt, men helst börja slåss med någon lika alkoliserad morbror.
Citera
2012-12-26, 19:48
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classy-smoker
https://www.facebook.com/madelene.ny?fref=ts
WT
Wow, du hänger ut en tjej som dissat dig. Och du gör det på Flashback. Du blir utnämnd till årets heders-wt.
Citera
2012-12-26, 21:59
Medlem
finns inget värre än mjukis-byxor och "crocks"
Citera
2012-12-26, 23:21
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/mi...cle15985170.ab
Citera
2012-12-27, 04:26
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COTW
Usch vad vidrigt, nästan värre än all gore som finns att se på internet . Snåla, satans människor som inte har något bättre för sig än att grina på reor som inte når deras förväntningar...

Det första stolpskottet hade knappast märkt av de fyra tummen om det inte hade stått på skylten bredvid TV:n. Varför skulle det andra packet köpa samma sak som de nyss hade köpt? Gav de bort något i julklapp de själva ville ha? Enbart deras dumma beslut. Och i tredje fallet, vad fan klagar de på när priset blev sänkt?

Satans slöa människor som dessutom tror att försäljarna gör det för att tjäna pengar, så extremt dumt tänkt. Inte får kassapersonalen eller butiksvärdana den där extra femtiolappen i fickan! Argh, blir riktigt gramse på dessa tölpar som alltid verkar tro att alla vill sätta dit just dem!
Citera
2012-12-27, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COTW

Skulle precis länka denna men såg att du hann före, detta är urtypen för white trash: snåla, inkompetenta, feta och så särskriver dom och kan knappt formulera en mening. Se bildspelet så förstår ni vad jag åsyftar.

Edit: "rasar" fick man in i rubriken med, underbart!
Citera
2012-12-27, 19:02
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Det har ingenting med social status att göra.
+både dom,de och dem.
Så du påstår att jag är WT?
Då min identitet är hemlig när jag använder det här kontot så
kan jag tyvärr inte styrka det med bilder eller med min facebooksida.
Men jag är så långt ifrån WT det bara går.
tillhör ett högre skikt som du inte är en del av, ärvda pengar? Svar JA!
Studerar också industriell ekonomi på KTH.

Så då måste du hoppa in här på ett anonymt forum och berätta om att du studerar på KTH och är född i överklassen? Kompenserar du för din minipenis eller?

Jag är från landsbygden och här finns det gött om WTs. Sen brukar jag ha bättre saker för mig än att dömma ut en människa p.ga social härkomst som du verkar älska att göra.

Om det är en sak jag skulle säga passar in till 100% på någon som är WT så är det att de oftast dricker för mycket och har ett lite vurmande sätt för amerikansk kultur.

Edit: Kan idioterna i tråden sluta blanda ihop folk som bor på landsbygden och vanliga svenssons med WT?
En Wt är mer som blattarna man läser om i I&I bara det att dem är svenska och förmodligen hatar blattar.
Senast redigerad av basseaker 2012-12-27 kl. 19:11.
Citera
2012-12-29, 17:15
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
mitt namn är givetvis ironiskt . nu ska jag presentera en typisk whitetrash
enstaka punkter gör en inte till WT men stämmer flesta punkterna in så är man nog WT

1. kör volvo
2. hela familjen röker som skorstenar
3. problem med kronofogden
4. Knegare . målare/snickare/elektriker/jobbar på lager etc
5. Arbetslös
6. Handlar på Överskottsbolaget alternativt Willys
7. lyxmiddag på fredag = en budget fläskfilé med pommes frites och rydbergs bearnaise
8. skojar bort sitt drickande; "ärsch vafan en riktig man dricker öl!"
9. 80tals träningskläder (såna där fula med massa färger)
10. Röstar rött
11. Går på lokala baren och spelar bort sina ynka pengar på spelautomater
12. Husvagnssemester i Sverige
13. lite "rikare" WT's åker till Kanarieöarna alternativt Thailand
14. Fake Gucci/armani etc
15. utseendet jag ens inte orkar förklara (bara allmänt fulare än vanliga människor)
16. Korv & makaroner 1 gång i veckan
17. mulliga eller tjocka!
18. Gravid i ung ålder (mellan 15-23 i dem flesta fallen)
19. Bor på landsbygden eller i förorten.
20. Allmänt äckliga bara
21. tribal tatueringar
22. dressmann skjortor och kavajer
23. säger ofta "Jag har jobbat för mitt levebröd, Gör det du med!" , Om dem är arbetare så är arbetsmoralen viktigare än hur mycket pengar man har i plånboken.

ursch och fy... glad att jag är född i en välbärgad familj.

Det märks att dina föräldrar är syskon.
Man är alltså wt om man är arbetarklass, semestrar med husvagn i Sverige, har 80-tals träningskläder och bor på landsbygden eller i en förort.
Jag är inte kommunist men du borde fan få ett nackskott om det där ens var ett försök till att vara rolig.
Citera
2012-12-30, 10:42
Medlem
area50s avatar
Stäng denna tråden säger jag bara
Citera
2012-12-30, 11:20
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
23. säger ofta "Jag har jobbat för mitt levebröd, Gör det du med!" , Om dem är arbetare så är arbetsmoralen viktigare än hur mycket pengar man har i plånboken.

ursch och fy... glad att jag är född i en välbärgad familj.

Ja ni bortskämda rikemansungar vill väl inte ens höra talas om hederligt arbete. Men så har ni ju mjölksyra i armarna med..
Citera
2012-12-30, 14:10
Medlem
diskretpunkts avatar
Skulle vilja veta vad WT-juryn säger om tre av mina polare, ifall de är WT eller inte.
Har själv just börjat intressera mig för fenomenet, men har tidigare inte kunnat sätta ord på vad det var förrän jag läste tråden och hörde ordet i folkmun.

Person 1.
Arbetslös, 22 år gammal, bor hemma i sina föräldrars källare, har fixat så han får socialbidrag + övertygad socialen om att han hyr in sig för att få pengar till det med, så det blir totalt runt 7500 kr i månaden i bidrag som han lever på. Är överhuvudtaget inte intresserad av att jobba med de jobben han skule kunna få (industri, lager mm)
Missbrukat mycket, amfetamin, opiater, hasch, allt möjligt.
Avbröt sin gymnasielinje till svetsare, och har de senaste åren åkt in och ut ur häkten och behandlingshem. Skryter ofta högt om sitt socialbidrag, och gillar inte "folk".
Har köpt en kamphund, pitbull liknande.
Röker, går ofta i mjukis med mera, ovårdat skägg, men är faktiskt väldigt allmänbildad och intresserad av världen. Adopterad från Asien. Har haft en riktig 10 poängare till brud, och jobbat lite iallafall med industri och svets. Ett A4 papper i punktform i belastningsregistret, narkotikabrott, stölder, våldsbrott.

Person 2.
23 år gammal, bor hemma med sin mamma och yngre syster.
Jobbar heltid på lager, är intresserad av bilar, röker smuggel cigaretter, dricker fulsprit så fort tillfälle ges, gick fordonsprogrammet, dum som ett tåg.
Alltid mjukisbyxor, all ledig tid spenderas full eller vid world of warcraft.
Inga ambitioner alls.

Person 3.
Umgås mycket med person 1.
Var en ambitiös ungdom, som gick naturprogrammet med bra betyg. Många MVG, VG.
Fick avbryta år 3 pga av sitt missbruk, har åkt in o ut på behandlingshem, lever på socialbidrag, men har nu ett år senare tagit studenten med fullständiga betyg.
Sitter i skrivande stund på behandlingshem, och tränar större delen av dagarna på högskoleprovet och siktar på att bli psykolog.
Missbrukat mycket amfetamin, kokain, opiater, hasch, men är väldigt vältalig och uppfostrad. Kommer från medelklass familj, Svensson-namn. Har jävligt lätt för sig i skolan, och har alltid haft högst betyg men bryr sig inte och gillar knark för mycket, men vill nu göra sig av med det. Knarkat från 16-21 års ålder. Många punkter i belastningsregistret, bara narkotikabrott.
Livnärde sig under en period med narkotikaförsäljning, har testat på högskolan men valde fel utbildning och avbröt för att som sagt satsa på högskoleprovet och leva på soc.

Vad säger ni?

EDIT:
Person 4.
Pluggade 3 år på chalmers till högskoleingenjör i elektroteknik.
Är alltid helt tyst, sitter för sig själv på fester, aldrig haft kontakt med någon brud, 23 bast o oskuld, bor hemma hos sina föräldrar igen och sitter all ledig tid vid datorn, klär sig i kappahl kläder och kör en risig volvo som har ett antal år på nacken. Dricker mycket och röker, är snål som f-n.
Senast redigerad av diskretpunkt 2012-12-30 kl. 14:14.
Citera
2012-12-30, 14:16
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Ha ha. Ingen fara. Svärmor fick förresten på sig ordentliga kläder kl 13.00.

Skulle någon, oavsett bekantskap, välkomna en iklädd ett OnePiece-plagg så skulle jag vända på klacken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in