2009-04-30, 23:56
Medlem
Har en f.d kompis som var upprörd att inte soc ville betala hennes sillisar. Så hennes mamma tog ett banklån för att betala för dem.
Citera
2009-05-01, 09:10
Medlem
Imass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Har en f.d kompis som var upprörd att inte soc ville betala hennes sillisar. Så hennes mamma tog ett banklån för att betala för dem.

Haha på vilka grunder nekade soc henne?
Citera
2009-05-01, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imas
Haha på vilka grunder nekade soc henne?

Vet inte, men ja antog att de tyckte att annat va viktigare. Dock krängde de fram både tv, säng och soffa åt henne.
Citera
2009-05-01, 14:19
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Vet inte, men ja antog att de tyckte att annat va viktigare. Dock krängde de fram både tv, säng och soffa åt henne.

Och trots att de sakerna saknades så hade hon ett par sillisar på önskelistan? Haha, underbart!
Citera
2009-05-02, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Att gå och titta på "majbrasan" är WT

Jo. Kan tänka mig hur johnny och conny drar ner dit , som till en av årets stora händelser.

Johnny har fått i sig ett par krök innan han anländer och börjar mucka gräl med andra alkoholiserade WT som är redan på platsen, kanske för att han tycker att dom slänger en massa skräp i brasan.
Varpå han åker på stryk och blir omhändetagen av polisen, även det med brottning så han får "våld mot tjänsteman" på köpet innan han blir inslängd i fyllecellen.

Conny super natten ut och somnar vid brasan minns inget nästa dag.

Vilken fest!
Citera
2009-05-02, 13:42
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Sk "eldningstunnor" i anknytning till boendet, där eldar WT upp sitt brännbara avfall. Oftast ser det illa ut omkring dessutom.

Eldningstunnor? Är det sådana som luffarna brukar stå omkring och värma sig i de ruffiga kvarteren på film? Finns det folk med hus som använder sådana? I så fall håller jag nog med om att det är rätt WT. WT är väl ungefär som luffare med hus och utan sinne för ekonomisk prioritering.
Citera
2009-05-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Jo. Kan tänka mig hur johnny och conny drar ner dit , som till en av årets stora händelser.

Johnny har fått i sig ett par krök innan han anländer och börjar mucka gräl med andra alkoholiserade WT som är redan på platsen, kanske för att han tycker att dom slänger en massa skräp i brasan.
Varpå han åker på stryk och blir omhändetagen av polisen, även det med brottning så han får "våld mot tjänsteman" på köpet innan han blir inslängd i fyllecellen.

Och dagen efter köper han en A.C.A.B-tröja
Citera
2009-05-02, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Och dagen efter köper han en A.C.A.B-tröja

Och då ska det vara från : http://www.oldeagle.se
Citera
2009-05-03, 14:14
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:

Det där låter bekant. Kan vara samma tjej, eller så är det nåt liknande, iallafall;
Min morsa hade en kompis som opererade tuttarna, köpte splitterny bil osv, medan hennes fyra barn fick margarin på mackorna (detta var både till frukost och lunch), gick med håliga kläder, hade sommarskor på vintern osv... men morsan fick iallafall en schysst hylla...

Edit; tyvärr var hon så ful, och hade acne över hela kroppen, så jag vet inte hur stort fokus någon la på hennes bröst faktiskt.... hon fick även sparken från ett fängelse där hennes svärföräldrar jobbade för att hon knullade runt med fångarna...
Citera
2009-05-03, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imas
Deras älskade kök eller vad det stod.
http://img17.imageshack.us/img17/4354/phpmd3cr1.jpg

Hennes bröllopsklänning.
http://img23.imageshack.us/img23/3637/php83h7om.jpg

Säker på att du inte blandat ihop bilderna med varandra[/quote]

oj, hjälp! vilken smak hon har!
Citera
2009-05-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Kom igen nu, nu börjar det väl gå lite väl långt?

Takfläkt? Nähe, det går inte för sig. Snagg är bekvämt, och om man inte kört moppe som tonåring har man missat en viktig del av sin ungdom.

Att grilla lite med polarna förstår jag inte heller när det blev WT. Att snusa är jävligt onödigt i och för sig, men om det är WT vet jag inte. Skulle hellre sätta rökning på listan om jag nu måste.

nja, att mista sin ungdom pga att man inte kört moppe kan jag inte hålla med om, bättre att ge barnet en fin cykel, visar att man tänker både på ekonomin (bensin mm kostar), deras hälsa (eventuella olyckor) samt att de får motion när de cyklar....

sedan kan man erbjuda andra alternativ med, som är mer utvecklande för barnet, t.ex en språkresa......
Citera
2009-05-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drae
http://img58.exs.cx/img58/8281/whitetrashbritney2.jpg

klockren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto