2009-04-29, 11:44
Awaiting Email Confirmation
om man går efter vad som skrivs så är nog en större del av landets invånare WT
Citera
2009-04-29, 14:52
Medlem
Imass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Åh gode gud!
I förra veckan så såg jag också ett jävla spektakel på stan, blonderat hår ( ni vet så där härligt gulaktigt), keps och... här kommer det bästa... ett rosa mjukisset med något "jag är snygg"-tryck över röven.
Jag borde verkligen ha tagit en bild för min beskrivning räcker inte på långa vägar.

Det borde du ha gjort

Igår stötte jag på ett exemplar på Claes Ohlssons. En kul filur med lokigt 90talshår. Kosshörlurar ryggsäck och en lila tröja med diverse mönster utav drakar och symboler, sönderklippta chinosbyxor som omvandlats till längre shorts, tror minsann han hade sk skateskor med. Brillorna han hade måste ha varit en assosear, för hade han sett sig själv hade han inte gått ut. Tog ett kort i smyg med mobilen. Dock en dålig uppslösning då jag har valt att lägga pengar på en bra telefon som håller och ingen kamera med mobilfunktion. Skulle jag tagit fram Nikon d40:n hade det varit evt för uppenbart. Ska försöka posta in bilden iaf på killen.
Citera
2009-04-29, 16:22
Medlem
JuiceTerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Jag menar att WT-hysterin har gått lite för långt när sådana här saker räknas. Hur kopplar ni ihop en takfläkt med detta "fenomen"?

Men är det inte det tråden är till för? Takfläkt är jävligt 93 och jävligt WT. Nuff said..
Citera
2009-04-29, 17:51
Medlem
likeithards avatar
Sk "eldningstunnor" i anknytning till boendet, där eldar WT upp sitt brännbara avfall. Oftast ser det illa ut omkring dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av JuiceTerry
Men är det inte det tråden är till för? Takfläkt är jävligt 93 och jävligt WT. Nuff said..

Beror på, en såndär ful 80-90-talsfläkt med "nätmönster" i vingarna är helt klart WT. Dom är vidriga.

Men andra modeller är okey tycker jag.
Senast redigerad av likeithard 2009-04-29 kl. 17:58.
Citera
2009-04-29, 18:18
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgyntro
Ser det ut såhär i ens sovrum så dömmer jag dom som WT kvittar hur mycket pengar dom har...

http://www.blocket.se/vi/21424992.htm?ca=23_11_s
Jag upprördes mer över den värdelösa stavningen.

@Invasion: Klara WT-tendenser, men jag skulle nog ändå placera dem som Svensson, kanske lite lägre.
Citera
2009-04-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laivuri
om man går efter vad som skrivs så är nog en större del av landets invånare WT

Ja, eftersom alla har olika åsikter. Använd din egen hjärna till att sortera ut kriterier du anser vara irrelevanta. Vissa anser att det är WT att grilla ute trots att det är något de flesta gör. Jag anser att det inte är Wt att grilla ute men det är antagligen mer förekommande bland WT:n. Att grilla hotdogs ute i en engångsgrill är jävligt WT, men hör och häpna, precis det gjorde jag förra helgen trots att jag inte är WT. Ett kriterie räcker inte men sitter du i din husvagn med truckerkepsen på, dricker öl, grillar hotdogs i förtältet och slår din fru är du förmodligen WT.

Varje sida i denna tråden skriver någon precis som du. Hur konstruktivt är det?
Det skulle vara bättre om du mer specifikt kritiserade de kriterier du anser vara felaktiga istället för att köra med en WT-oneliner.
Citera
2009-04-29, 18:28
Medlem
JuiceTerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Ja, eftersom alla har olika åsikter. Använd din egen hjärna till att sortera ut kriterier du anser vara irrelevanta. Vissa anser att det är WT att grilla ute trots att det är något de flesta gör. Jag anser att det inte är Wt att grilla ute men det är antagligen mer förekommande bland WT:n. Att grilla hotdogs ute i en engångsgrill är jävligt WT, men hör och häpna, precis det gjorde jag förra helgen trots att jag inte är WT. Ett kriterie räcker inte men sitter du i din husvagn med truckerkepsen på, dricker öl, grillar hotdogs i förtältet och slår din fru är du förmodligen WT.

Det skulle vara bättre om du mer specifikt kritiserade de kriterier du anser vara felaktiga istället för att köra med en WT-oneliner.

Väl rutet Eatmyshorts!
Citera
2009-04-29, 19:20
Medlem
Killen till tjejjen med barn i Tonårsliv på SVT. Han bara skriker wt. Magnus lr nått heter han.
Citera
2009-04-29, 20:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts

Är du upprörd eller . Du behöver ju inte bry dej.
Citera
2009-04-29, 20:27
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Är man upprörd för att man skriver sakligt?
Shit, då är jag nästan alltid upprörd här på FB, dags att medicinera sig kanske.
Citera
2009-04-29, 22:07
Medlem
Citat:

Nej, jag är inte upprörd. Jag skrev det jag tänkte efter att ha läst ditt inlägg. Om du bara vill ha ryggdunkningar för de du yttrar kanske du ska vända dig någon annanstans än ett anonymt diskussionsforum.
Citera
2009-04-30, 20:36
Avstängd
Att gå och titta på "majbrasan" är WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här