2025-04-14, 19:57
Avstängd
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
En sak som tveklöst är mest WT i hela världen är följande:

Folk som köper rövpapper och använder det som hushållspapper. Finns inget mer WT än att se en rulle rövpapper i köket där hushållspappret ska stå!!

Intressant. En vän till mig, som är son till en socionom och en professor, brukar göra det.
Citera
2025-04-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Intressant. En vän till mig, som är son till en socionom och en professor, brukar göra det.

Då kan du hälsa honom att skärpa sig om han någonsin vill komma någon vart i livet, och inte vara omdiskuterad i en tråd på Flashback
Citera
2025-04-18, 18:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Jo, men var är lögnen där dock? Brudar som tränar på gym ser ut som män. Ryggtavlor och skit. Fyfan. Dom har missuppfattat sitt kön. Som män skulle börja sminka sig ta fram en en klänning.

Idiot, tycker du tjejer med fina, runda rumpor och fina lår ser ut som män?

Är du rädd att tjejen du dejtar ska vara starkare än dig?
Citera
2025-04-18, 22:41
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Idiot, tycker du tjejer med fina, runda rumpor och fina lår ser ut som män?

Är du rädd att tjejen du dejtar ska vara starkare än dig?
Jag tränar bland kroppsbyggare där finns inga kvinnor. Skrattar åt att jag är "rädd" för att jag vill att en kvinna håller sig kvinnlig läs vad jag tidigare skrivit istället för att ställa dumma frågar.
Citera
2025-04-18, 23:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Jag tränar bland kroppsbyggare där finns inga kvinnor. Skrattar åt att jag är "rädd" för att jag vill att en kvinna håller sig kvinnlig läs vad jag tidigare skrivit istället för att ställa dumma frågar.

De flesta tjejer som tränar, inklusive de jag haft sex med, tränar mest ben och rumpa, eftersom det vet att det är snyggare på kvinnor än stora armar. Kvinnor har dessutom så lågt testosteron så att det krävs enormt med träning i många år och eventuell doping för att de ska börja likna män i kroppen.

Kan du posta ett bildexempel på en kvinna du tycker är väldigt snygg?
Citera
2025-04-26, 12:49
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Då kan du hälsa honom att skärpa sig om han någonsin vill komma någon vart i livet, och inte vara omdiskuterad i en tråd på Flashback
Får det bestämda intrycket att det saknas kausalitet mellan ”komma någon vart i livet” och detta bruk av toalettpapper.
Citera
2025-04-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Får det bestämda intrycket att det saknas kausalitet mellan ”komma någon vart i livet” och detta bruk av toalettpapper.

Jo det finns absolut kausalitet mellan dessa två. Det existerar tom studier kring detta. Visst undersöker dessa studier inte enbart detta, utan har fler variabler, ex kamphundar.
Citera
2025-04-28, 18:50
Bannlyst
Är Jimmie Åkesson White Trash? Vad har han för livsstil?

Fra å ha kebabpizza som favorittmat, gå på Hawaii-fester, spille i band og alltid ha en sånn fittehatt på hodet, lurer jeg på hva slags livsstil han har?

Jeg skulle gjerne sagt White Trash, men det passer ikke helt.

Ta en titt på hans offisielle Instagram (tenk deg at dette er hans offisielle Instagram, tenk deg hvor mye dritt han ville lagt ut hvis han ikke var politiker).

Han går på merkelige "kunst"-utstillinger.

https://www.instagram.com/p/C6RFXLTo...VwM3Y1dWEwag==

Uansett, det er noe jævla galt med ham.
Citera
2025-04-28, 18:56
Bannlyst
bonde
Citera
2025-04-28, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sdxdfr
bonde
Nei, absolutt ikke. Han er ikke en bondeknøl i det hele tatt. En byboer.

Du kan også se på hans politikk når det gjelder dyr og beitebruk at han ikke er særlig jordnær.

Men han er jo en slags WT, ikke sant?
Citera
2025-04-28, 19:02
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drepe
Fra å ha kebabpizza som favorittmat, gå på Hawaii-fester, spille i band og alltid ha en sånn fittehatt på hodet, lurer jeg på hva slags livsstil han har?

Ta en titt på hans offisielle Instagram (tenk deg at dette er hans offisielle Instagram, tenk deg hvor mye dritt han ville lagt ut hvis han ikke var politiker).

Enligt din egna tolkning av white trash kanske.

Enligt den vedertagna benämningen så finns det inga faktorer som är typiskt för white trash hos JÅ.
Citera
2025-04-28, 19:04
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drepe

Vilka såkallade "Whitetrash" går på konstutställningar, märkliga eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in