2005-01-22, 18:22
Medlem
Dreamons avatar
fan mitt i alltihopa glömde jag vad det var jag skulle skriva egentligen.

Fram med en karta nu o se vilken väg killen cyklade. Var han på hamnfesten i Skälderviken? Eller vart cyklade han? Fram med allt ni Ängelholmare som bor kvar har hört.....
Citera
2005-01-23, 01:57
Medlem
five_angelss avatar
Jag kommer att tänka på ett dåligt skämt som brukar dras av Manic Street Preachers 'fans'.
Tror inte att snubben har begått självmord, om man begår självmord så vill man ha uppmärksamhet. Man vill ju att kroppen hittas så att folk ser att man är död - 'Fy fan, vad hemskt, kolla vad han/hon har gjort. Om vi bara kunnat hindra honom/henne'. Så skulle jag resonera iallafall. Tror jag.
Jag har ingenting mer att komma med, men självmord tror jag inte på.
Hoppas att han sitter i Goa o slänger i sig Bhang Lassis.
Citera
2005-01-23, 03:19
Medlem
Linkolns avatar
Vi hoppas så klart på det alternativet, tyvärr är han nog mördad eller har tagit livet av sig.
Citera
2005-01-23, 15:25
Ja, kan bara instämma att i Ängelholm bor det många märkliga personer. Jag t.ex. Men fallet ifråga vet jag ingenting om, mer än det som stått i medierna.

Psyket här är ganska ok, har själv varit gäst där ett par gånger. Men de allra våldsammaste förs till Helsingborg's psykavddelning. Fast iof. sist jag var där träffade jag en helknäpp kvinna som fortfarande ringer mig, sedan ca 1,5 år sedan. En gång var jag ute med henne, då träffade jag min syster som blev ganska förvånad. Då min syster o hennes pojkvän var ute och cyklade utanför psyket en gång, så hade denna kvinna rymt och börjat kasta sten på syrran o hennes kille.

Själv brukar jag ta en promenad på det där ökända motionsspåret.

Jag tror tyvärr killen är mördad o dumpad i ån.
Citera
2005-01-23, 18:03
Medlem
Författarens avatar
Jag tror "stellan_sn1per´s" lunar är raderad!
Citera
2005-01-23, 18:36
Medlem
Linkolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
...Fast iof. sist jag var där träffade jag en helknäpp kvinna som fortfarande ringer mig, sedan ca 1,5 år sedan. En gång var jag ute med henne, då träffade jag min syster som blev ganska förvånad...

Jag antar att du väljer bättre platser för att träffa kvinnor från och med nu.
Citera
2005-01-23, 18:42
Medlem
Dreamons avatar
Stellan sniper....hmmm hade han en tagg i sidan till den "kända" Stellan. Alltså ledaren för Rögles hejaklack. Dem e visserligen snälla men man vet ju aldrig... Där är ju ett himla fräckt "Stellan e coolast på jorden" gäng runt Stellan. Allt han gör är så himla häftigt o coolt. Någon av dem som kanske har tagit i lite väl mycket i så fall kanske? (långsökt men vaddå).

Annars kan man ju undra vad hans farsa (styvfarsa?) har gjort den kvällen. Det var väl där han syntes sist såvida inte de andra vittnena verkligen har sett Jimmy senare under kvällen.
Citera
2005-01-24, 02:07
Medlem
LadyTieras avatar
jag funderar ofta på vad som har hänt jimmy, detta har berört mig, kanske mest för att jag på lunar har sett hans flickvänss sida och hans vänners när detta var "färskt"
Citera
2005-02-07, 12:03
Medlem
J*vla jubel idioter!

Jag kan inte förstå hur ni kan sitta och skriva så hjärtlöst på detta forum! Ni kanske inte har haft någon tanke på att anhöriga kan gå in och läsa detta ..??!!
Det är jag som är Jimmys flickvän och jag ber er skaffa ett LIV!!
För att stilla er nyfikenhet: Vi vet lika lite som när Jimmy försvann, alltså vet vi ingenting alls.
Polisen har inget att arbeta med så utredningen "ligger nere" tills vidare.
De vittnen som sägs ha sett Jimmy, det var inte Jimmy de hade sett utan en annan snubbe.
Så snälla respektera oss anhöriga...detta är inget vi vill läsa, hur ha de ni själv känt det?
Citera
2005-02-07, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av tess86
Jag kan inte förstå hur ni kan sitta och skriva så hjärtlöst på detta forum! Ni kanske inte har haft någon tanke på att anhöriga kan gå in och läsa detta ..??!!
För att stilla er nyfikenhet: Vi vet lika lite som när Jimmy försvann, alltså vet vi ingenting alls.
De vittnen som sägs ha sett Jimmy, det var inte Jimmy de hade sett utan en annan snubbe.
Så snälla respektera oss anhöriga...detta är inget vi vill läsa, hur ha de ni själv känt det?
Kan bara beklaga det som hänt, och att vissa skriver idiotinlägg. Har inte läst igenom tråden nu, men jag förstår dig.

Men som ängelholmare är man ju klart fundersam över vad som hänt, så jag hoppas att tråden kan fortätta seriöst, med rena spekulationer och utan smaklösa skämt o liknande.
Citera
2005-02-07, 13:00
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:

Det är rätt så enkelt, är man inte känslomässigt involverad kan man lätt dra några skämt och komma in på lite sidospår. Men det är alltid tragiskt när dylikt händer, och att folk är nyfikna är ju inget konstigt. Jag läste tråden nyss och vill också veta vad som kan ha hänt med Jimmy. Dock verkar det inte finnas någon information att tillgå, vilket är väldigt mystiskt.
Citera
2005-02-07, 13:47
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Hej tess86.
Får jag vara så otrevlig och fråga en känslig sak?

Har någon kontaktat något medium och, i så fall, vad kom fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in