Citat:
Ursprungligen postat av tess86
Jag kan förstå att folk är nyfikna, men det finns faktiskt en gräns till hur mycket folk ska lägga sig i. Visst tycker jag det är bra att andra människor bryr sig och har detta som samtals ämne.
Ja, medium är kontaktad vid flera tillfällen, men själv så tycker jag inte att det ger något alls. Både jimmys bästa kompis mamma och jimmys egna mamma har gått till medium. Men de båda säger olika saker.
Varför folk bryr sig om honom? Det var väl ändå den dummaste frågan jag hört. Varför bryr sig folk om dig och varför bryr du dig om dina vänner?
Visst kan man skämta, jag vet att humorn har hjälp mig en bit i sorgen, men det finns en gräns för vad man kan skämta om.
Men om du nu tycker så, är det ingen vidare ide att läsa här på FB. Verkligen inte här på FB. Här skämtas det friskt med allt från tsunamikatastrofen (i stort sett samma dag det hände) till knutbymorden osv mm etc. Denna tråd är det mest spekulationer i, visst kan en del vara lite skämtsamma, men så är det. Jag förstår din reaktion, men ett råd är då att inte läsa här.