2004-12-09, 16:13
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkoln
Är det någon som vet vad som hände med gossen? Jag har inte hört någonting alls, hittade man honom eller är han fortfarande försvunnen?

Visst är det skumt?

Han e INTE hittad..
Han finns heller inte kvar på lunarstorm. De har tydligen tagit bort honom därifrån.. Det kan man undra varför de har gjort det?..
Citera
2004-12-09, 16:44
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Han e INTE hittad..
Han finns heller inte kvar på lunarstorm. De har tydligen tagit bort honom därifrån.. Det kan man undra varför de har gjort det?..

Så fort det blir uppmärksamhet kring folk tar de bort dem. De låter ju döda personer finnas kvar ett bra tag för det mesta, men i t ex det här dubbelmordet där två kilar mördade två tjejer tog de bort alla fyras konton direkt läste jag.
Citera
2004-12-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Så fort det blir uppmärksamhet kring folk tar de bort dem. De låter ju döda personer finnas kvar ett bra tag för det mesta, men i t ex det här dubbelmordet där två kilar mördade två tjejer tog de bort alla fyras konton direkt läste jag.

Nej, riktigt så var det inte... Åtminstone tjejernas konton fanns kvar ett tag, men då en smutsig journalist från Expressen skrev i tjejernas gästbok att de ville ha kontakt med sörjande kompisar som skulle gråta ut i tidningen, stängdes kontona.

Edit: Stavfel
Citera
2004-12-14, 10:36
Medlem
Flinta82s avatar
Fan vad hemskt! Måste vara den absolut värsta känslan för alla anhöriga att en människa bara försvinner! Nu måste väl hoppet om att finna honom vid liv vara ute men som anhörig måste det vara ett helvete att inte veta!
Jag skulle nog aldrig riktigt kunna bearbeta sorgen om jag inte med 100 % säkerhet visste att personen i fråga verkligen är död!
Citera
2004-12-14, 11:47
Medlem
Ninjans avatar
Alla posters sitter kvar på stan fortfarande så nog är han försvunnen allt.
Om han nu skulle till hamnfesten så har han sannolikt cyklat genom skogen på det ökända motionspåret.
En kompis till mig fick örat sönderslaget med ett basebollträ där och mer än en tjej har våldtagits där likaså.
Knarkare som behöver flis har blivit kända för att knacka cyklister på den slingan. Där är mörkt och tacksamt att gömma sig så jag förstår dem

Jag säger det igen, vi har en del sick puppies hemma i Ängelhåla.
Citera
2004-12-14, 11:59
Medlem
Flinta82s avatar
Men är det verkligen värt besväret att döda någon för att sno hans cykel eller försöka råna honom på pengar som han inte ens verkade ha?
Jag kan ju givetvis också fantisera ihop en jävla massa olika scenarion som kan utspelat sig vid ett misslyckat rånförsök men det verkar ju högst osannolikt att någon skulle göra sig så mycket besvär med att röja undan kroppen på det mycket lyckade sätt som den/dom som gjort det lyckats med om vi nu förutsätter att Jimmy verkligen bragts om livet....
Citera
2004-12-14, 12:44
Medlem
Maeglins avatar

Någon skrev att detta inte är första gången i modern tid som
någon försvann från Ängelholm..
Huserar säkert något jävla psyko i samhället som samlar trofeér..
Usch och fan vad jag känner mig kluven när det gäller pöbelbildning och lynchning. Om så fallet hoppas galningen fastnar med genitalierna i en gräsklippare och förblöder.
Spekulationer åsido.
Nu ska vi hoppas att Jimmy träffade en 21-årig fransk balettdansös, fick abnorm livslust och att han ligger på en strand någonstans och slickar henne i örat..
Nästa steg i hans själsliga och rumsliga resa blir att han ringer hem.
Citera
2004-12-14, 13:08
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Men är det verkligen värt besväret att döda någon för att sno hans cykel eller försöka råna honom på pengar som han inte ens verkade ha?
Jag kan ju givetvis också fantisera ihop en jävla massa olika scenarion som kan utspelat sig vid ett misslyckat rånförsök men det verkar ju högst osannolikt att någon skulle göra sig så mycket besvär med att röja undan kroppen på det mycket lyckade sätt som den/dom som gjort det lyckats med om vi nu förutsätter att Jimmy verkligen bragts om livet....

Jag resonerar som så här. Kan nån klippa min polare i huvudet med ett basebollträ av ingen anledning alls så kan man nog göra det för en cykel och x antal hundra spänn med.
Vet en skadad kille som gjort dylika brott av den kalibern. Minns också att denna samma person fiskade ankor från bron med bröd och fiskekrok. Låter det friskt tycker ni?. Det är den typen av klientel som finns. Inget unikt med Ängelholm, dom är bara överrepresenterade där känns det som ibland
Citera
2004-12-15, 09:45
Medlem
Flinta82s avatar
Sant! Vi har helt enkelt alldeles för många psykiskt sjuka människor som tillåts spatsera omkring på gator och torg.
Citera
2004-12-15, 09:53
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Sant! Vi har helt enkelt alldeles för många psykiskt sjuka människor som tillåts spatsera omkring på gator och torg.

Menar du i Ängelhåla ellert vårt avföringsformade moderland överhuvudtaget?
Citera
2004-12-15, 10:01
Medlem
Flinta82s avatar
Jag menar inom rikets gränser. Ängelholm känner jag inte till något om mer än det du berättat.
Citera
2005-01-22, 18:18
Medlem
Dreamons avatar
Inte hittat honom ännu va? Är det någon kriminell som gjort något brukar det slinka ut info förr eller senare om detta. Alltid någon som vet något som vet någon som vet något? typ....

Var en kille som "ramla" i ån runt -90 nånting också. Han kom utifrån o försvann. Dagen efter vart det några kompisar till honom som körde omkring o visa upp bilder o fråga om folk sett honom. Han flöt upp i ån lite senare men ingen vet om han ramlat i eller blivit iputtad.

Har själv blivit förföljd av någon galning från psyket i Ängelholm. Han börja gå efter mig vid flera tillfällen när jag var i stan. Räääligt som det heter Men inget hände....

Den däringa motionsspåret är inget kul alls. Som jag skrev här:
http://forum.flashback.info/scandina...ht=%E4ngelholm

Men då var det rätt lugnt i stan. Det där rånet på Brännborns runt 90 där en tjej blev skadeskjuten med an AK4:a är väl inte uppklarat än va?

Ängelholm har blivit en liten samlingsplats för alla märkliga typer nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in