Citat:
Ja. Dels korrelerar homosexualitet med diverse andra faktorer: de är överrepresenterade inom allehanda psykiatriska diagnoser, knarkar så det sjunger om det, har enorma mängder sexuella förbindelser och är mer kroppsligt sjuka än andra. Och dels innebär det faktum att de inte bildar familjer att de har andra incitament än människor som reproducerar sig genom parbildning. Ett samhälle som är utformat för homosexuellas intressen är radikalt annorlunda än ett samhälle som är utformat för familjebildning.
När jag gick i låg- eller mellanstadiet fick vi lära oss att homosexuella var som alla andra, förutom att de älskade någon av samma kön. När jag gick i gymnasiet var det där redan föråldrat och vi förväntades i stället att se dem som modiga som vågar vara annorlunda. Prideparader handlar inte om att acceptera någon som är som andra, undantaget röven. De handlar om att lovsjunga människor som absolut inte är som andra, det är själva konceptet, och mer uppriktigt än den äldre typen av bögpropaganda.
När jag gick i låg- eller mellanstadiet fick vi lära oss att homosexuella var som alla andra, förutom att de älskade någon av samma kön. När jag gick i gymnasiet var det där redan föråldrat och vi förväntades i stället att se dem som modiga som vågar vara annorlunda. Prideparader handlar inte om att acceptera någon som är som andra, undantaget röven. De handlar om att lovsjunga människor som absolut inte är som andra, det är själva konceptet, och mer uppriktigt än den äldre typen av bögpropaganda.
Och på så sätt har du ju rätt i att dekadensen i allt detta har med kapitalet att göra, som pratades om tidigare. Ta sportföretagen som kan öka försäljning genom att grena upp saker i olika områden. Tänk på cykling t ex med alla dess olika cykel-grenar där det för varje gren skall vara en speciell cykel, klädsel, hjälm, handskar och övrig utstyrsel. Det är väl kanske samma med HTBQ bara det att jag inte insett vad de är man kan sälja på de olika grenarna i denna bransch mer än hårfärg.