Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Då har du missuppfattat. Det är det att jag inte håller med dig över huvud taget. Vare sig om detta eller om din fantasi gällande en Battle Royal mellan kineser(!) och judar(!) vilket du var inne på för ett tag sedan.
Snarare måste du ha missuppfattat. Jag har inte missuppfattat något och har aldrig gjort gällande något
Battle Royal eftersom det aldrig kommer äga rum. De judiska folket är för litet och dess höga intelligens beror av gener som kommer på bekostnad av genetiska sjukdomar. Judarna genomgick en flaskhals i tidig medeltid i Europa och det är därifrån den genetiska grunden blev lagt hos Ashkenazi, men av just det skälet är den skör. Förståelsen av detta kräver dock ett ett litet men visst mått av genetiska förkunskaper. Den judiska intelligensen har ingen chans på den internationella spelplanen på sikt och det vet den judiska eliten. Den amerikanska judiska eliten har panik just nu - man kan se det i ögonen på Wendy Sherman och Anthony Blinken.
Om du är intresserad av området föreslår jag bloggen The West Hunter som Gregory Cochran (sök på jews). Kineserna delar det snabba nervsystemet med judar men är helt annorlunda i många andra avseenden. Tror inte att du har lust att dyka ner i detta dock, det vore onaturligt.
Tilägg: Gregory Cochran är själv jude.