2020-06-03, 20:40
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Och det skaver hos majoritetssvenskarna så pass att ingen orkar bry sig och vill spotta på både Bilan Osman, Rashid Musa, Mehmet Kaplan och Nyamko Sabunis "Nogger Black"-brorsa.

Till alla rasifierade kroppar i Sverige. Släpp sargen, och kom in matchen!

Vill du verkligen det?
Är det inte bättre att de kör ända in i kaklet och blir avskräckande exempel för så många som möjligt och sedan självmant lämnar landet med alla vita.

Provocera mera, låt dem radikalisera sig än mer och framförallt ingen integration.

Det är inte målet utan medlet för att få dem att lämna landet.

Låt Bilan åka.
Citera
2020-06-03, 20:44
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Vill du verkligen det? Låt Bilan åka.

Det är klart jag inte vill. Men eftersom det är som det är nu så med "black lives matter" och annat skit vet jag att dom som demonstrerar inte klarar det. Dock har jag jobbat med andra som faktiskt klarar konkurrensen i svenskt näringsliv, trots hudfärg. Och det har jag inget emot.

För dom utlänningar som klarar sig på rå kompetens är så få, och det har vi utbyte av. De jag nämde i mitt föregående inlägg klarar sig dock inte på kompetens i Sverige och kan åka tillbaka till sina hemländer. Some are more equal than others...

EDIT:
Jag kollade nu Expressens bilder från Sergels Torg. Vem fan har hängt upp dom pride-färgade homosex-bejakande bögjilangerna över Sergels Torg med så kort varsel? Det är inte "demonstranterna"; så mycket vet jag.
Senast redigerad av Nostradumbass 2020-06-03 kl. 20:57.
Citera
2020-06-03, 21:11
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Liberalerna världen över har gött ett monster. Godtrogenhet och välvilja från det vita etablissemanget i media och på universitet har skapat den uppkomna situationen. Den akdemiska uppfinningen strukturell rasism som de vita påstås utöva ger de svarta rätten att kaosa och plundra.

Här har vi den gode välmenande liberalen Anders Lindblad på tidningen SvD som inte förstår att det är sådana som han som bäddat för den sociala oron. Det kan aldrig vara rätt att kaosa och plundra, men det tycker Anders Lindblad.

https://www.svd.se/att-vaga-proteste...-inte-fordomas

Det är "based & redpilled" bland liberala NWO psykopater att skapa cuckade, rotlösa mongrels och consumer units. Det är the brave new world. Deras strävanden är orsaken till att en massa mutty mouth breathers drar runt i Stockholm city nu och skriker "Say his name! George Floyd!". Det är kursen som har satts av de som håller i rodret på toppen. Sedan kan det svaja lite hit och dit på skutan ner igenom samhällshierarkins olika lager, men det gnisslet kan man ta tillvara för att driva agendan stegvis. "Födslovåndor" som Reinfeldt sade, eller "throes of transformation", som Barbara uttryckte det.

Här är en vid ifrån Vertigo Politics som går till botten med zeitgeist.

https://www.youtube.com/watch?v=9dyVruyNoN0

Och här är en läsvärd cap ifrån en visselblåsar anon som talar sanning.

https://i.imgur.com/y1YjItx.jpg
Senast redigerad av Droidlife 2020-06-03 kl. 21:17.
Citera
2020-06-03, 21:16
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Mångkulturvurmarnas problem är ju att de tillhör en religion, de saknar statistik och fakta som på något sätt visar att deras religion stämmer. Utan istället pekar ju all fakta och statistik i direkt motsatt håll. Denna bris på argument leder ju anhängarna av religionen att enbart kunna använda känsloargument för att påvisa att Sverige måste införa fri invandring av afrikaner och araber i all framtid för att stoppa rasismen. Rationella människor köper dock svårligen argumentet att om vi inte inför fri invandring av icke vita så är vi nazister.

Ja, problemet är att alla fraktioner i gruppen inte längre kan använda känsloargument för att behålla anhängare. Det är bara V och MP som kan fortsätta sin aktivism. Alla andra partier som gör detsamma straffas.

Tillsammans har MP och V ca 12 till 15 procent av väljarkåren. Att dessa två partier lyckats leda in Sverige i en av västvärldens mest uppseendeväckande katastrofer med miljoner av bidragsberoende folkslag som hatar de som hjälper är en framtida analys.
Citera
2020-06-03, 21:21
Medlem
McAzs avatar
Bland det mest surrealistiska jag sett.
En kvinnlig svensk polis går står och går ned på knä med en skylt ”White silence is violence” framför en hoper maskerade och hotfulla bråkstakar. Sen står människan och gråter i och kramar burkabärande afrikaner efteråt.

Den enda man ser i detta är en vit människa som låter sig förnedras fullständigt. Det sker ju egentligen under former av ett, mer eller mindre, direkt uttalat hot om våld. En kniv mot strupen på Sverige och svenskarna är vad man ser.

https://www.expressen.se/nyheter/man...-i-stockholm1/
Citera
2020-06-03, 21:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus

Svenska kvinnor av idag är alltså så skadade av hjärntvätt och självhat att de känner större sorg över att ett kriminellt monster i USA dog under polisvåld medan samma kvinnor helt skiter i svenska kvinnor som får huvudet avskuret av en icke vit man och svenska killar som blir slaktade av en afrikan medan han försöker stoppa afrikanen från att våldta en svensk tjej. Alla dessa svenska offer var genuint oskyldiga, till skillnad från den ondskefulle och kriminella George Floyd, och morden skedde dessutom i Sverige. Men eftersom dessa svenska tjejer fått lära sig hela livet att det finns en vit skuld och att vita är onda, så skapar bestiala dåd mot svenskar noll känslor hos dessa svenska tjejer. Enligt dessa tjejer ska icke vita få göra vad de vill mot svenskar, eftersom vi är genetiskt ondskefulla som förtjänar att få våra länder förlorade till de goda icke vita männen som dessa svenska tjejer röstar in i landet.

Dessa tjejer sympatiserar alltid mest med icke vita kriminella män, som de alltid bryr sig mer om än genuint oskyldiga offer för dessa män. Vilket tyder på att kvinnor genetiskt dessvärre har en fallenhet för onda män, medan de föraktar de oskyldiga och svaga män som faller offer för de onda männen som George Floyd.

Du har dessvärre helt rätt.

Vad ska man säga? Hjärntvätten bland svenska kvinnor är skrämmande. Det var så här Hitler skapades. Sekteristisk galenskap. Jag vill lämna Sverige och kommer att göra det. I slutändan kommer dessa kvinnor själva att drabbas av det som de jobbar för. Jag kommer inte att tycka synd om eller hjälpa dem. Så mycket kan jag säga. Låt dem dö. Min empati är noll och intet.
Citera
2020-06-03, 21:36
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAz
En kvinnlig svensk polis går står och går ned på knä med en skylt ”White silence is violence” framför en hoper maskerade och hotfulla bråkstakar. Sen står människan och gråter i och kramar burkabärande afrikaner efteråt.

Den enda man ser i detta är en vit människa som låter sig förnedras fullständigt. Det sker ju egentligen under former av ett, mer eller mindre, direkt uttalat hot om våld. En kniv mot strupen på Sverige och svenskarna är vad man ser.

Bilden är numer sparad i internet och bland åtskilliga användare. En symbol för varför det är meningslöst att utbilda fler poliser istället för att vanligt folk ska betala mindre skatt och ha råd med att anlita vaktbolag.
Citera
2020-06-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Mats Skogkär ledarskribent HD/Sydsvenskan Twittrar privat:
När man ser vänsterns närmast sexuella upphetsning över upploppen i USA, över plundringarna, bränderna och våldet, blir det också lättare att förstå dess strävan att genom invandring skapa liknande förhållanden här med en stor, invandrad, etnifierad och segregerad underklass.
https://twitter.com/Skogkar/status/1268059037565927425

En trådsanning som nu nått fram.

Tack Långbåge. Själv skyr jag twitterkloaken som pesten så detta hade jag aldrig fått korn på för egen maskin.

Intressant att läsa de många kommentarerna bland den upprörda vänstertwittermaffian. Många givetvis upprörda på gammalt beprövat vis ("Nazist", "Avgå!" Sparka honom!" "Heidi-sparka honom!").

En häpnadsväckande stor andel verkar dock genuint chockade att något dylikt kan komma från någon som representerar deras "egen" tidning. Det var riktigt njutbart att läsa inläggen från de som slumrat till i sin egen lilla godhetsbubbla och som verkar tro att tiden stannade i Peak Godhet 2015. Tack!
Citera
2020-06-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Bilden är numer sparad i internet och bland åtskilliga användare. En symbol för varför det är meningslöst att utbilda fler poliser istället för att vanligt folk ska betala mindre skatt och ha råd med att anlita vaktbolag.
Det var naivt att tro att polismyndigheten precis som alla andra svenska myndigheter inte blivit förvandlad till en vänsteraktivistisk sörja, en myndighet där PK-signalering är viktigare än att stoppa kriminella. Helt oviktigt att utbilda fler poliser, eftersom odugliga kvinnliga poliser som detta kvoteras in, och vurmar öppet för kriminella patrask. Poliser som denna kvinna anser naturligtvis att det viktigaste uppdraget de har är att stoppa svenska pensionärer från att skriva rasistiska kommentarer på nätet, medan icke vita våldsverkare ska gullas med.
Citera
2020-06-03, 22:05
Medlem
Citat:

Snälla gode Gud varför får jag inte fem minuter i Agenda på söndag i direktsändning med ansvarigt polisbefäl. Bara fem minuter!!! Det räcker, jag lovar.
Citera
2020-06-03, 22:05
Medlem
McAzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky

Ja, detta är ju ett lysande exempel på varför det inte spelar någon som helst roll huruvida polisen tramsar med och försöker ha dialoger och sparka fotboll med människor ur dessa grupper. De står ju lik förbannat nu med skyltar där det står ”Polisen är INTE din vän” och skriker ”Nazister” och klagar på brutalitet. Hon kan stå där på knä bäst hon vill men hon kommer ändå att få en flaska i bakhuvudet när hon vänder sig om. Det är hudfärgen de bryr sig om, inte polisens beteende.
Citera
2020-06-03, 22:19
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ja, detta är ju ett lysande exempel på varför det inte spelar någon som helst roll huruvida polisen tramsar med och försöker ha dialoger och sparka fotboll med människor ur dessa grupper. De står ju lik förbannat nu med skyltar där det står ”Polisen är INTE din vän” och skriker ”Nazister” och klagar på brutalitet. Hon kan stå där på knä bäst hon vill men hon kommer ändå att få en flaska i bakhuvudet när hon vänder sig om. Det är hudfärgen de bryr sig om, inte polisens beteende.

Ja vi har talat om omorganisation med fega chefer. Men uppenbarligen handlar det, om inte mer, om att vi fått flertalet poliser som numer helt enkelt accepterar utvecklingen. Och uppenbarligen i tårfylld omfattning bejakar det hela. Varför då jaga bus som man ser som skyddsvärda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in