Citat:
Problemet är väl att kan mellanbrorsan skjuta ihjäl någon kan väl småbröderna vara lika tuffa och rånmisshandla en svenne när tillfälle ges och kan pappan hålla lillasyster i luften utanför balkongräcket kan väl storebror ta sig en svensk flicka med våld för att visa lillasyster vilka svennehoror dom är och varför hon ska lyssna på pappa. Och vips så har mångkulturen runnit över till de oskyldiga, de ointresserade, de som inte ville ha detta men låtit saken hålla på där långt borta på Järvfältet. Citat från ett inlägg i Det goda samhället som tangerar det Malcom K var inne på nyligen om det här med civilkurage och varför detta spelat ut sin roll i det mångkulturella samhället.
Känner likadant själv. När den kriminelle invandraren X skjuter ihjäl den kriminella invandraren Y som hämnd för att den kriminella invandraren Z sköts ihjäl just där dagen innan så sitter knappast jag och förfasas över att "dödsskjutningarna" eskalerar så länge inga oskyldiga svenskar kommer emellan. Det enda tragiska är att svenska polisresurser gär till spillo helt i onödan.
Samma med unga kvinnor som kastas från balkonger. Vad har det med mig och mitt land att göra? Fadime hade idag suttit som en rultig fyrabarnsmamma och nybliven mormor i Irak eller var hon nu kom ifrån om inte hennes föräldrar med.mördarpappan i spetsen hade valt att medvetet utsätta henne för kulturkrocken som det västerländska samhället hade att erbjuda.
Som Stockholmare kan jag "bjuda på " Järvafältet. Det är redan förlorat territorium sedan länge. Håll er där, gör vad tusan ni vill men blanda inte in Sverige och svenska resurser i "er" samhällsdestruktion. Den får ni klara själva.
https://detgodasamhallet.com/2019/04...d-mot-kvinnor/
Känner likadant själv. När den kriminelle invandraren X skjuter ihjäl den kriminella invandraren Y som hämnd för att den kriminella invandraren Z sköts ihjäl just där dagen innan så sitter knappast jag och förfasas över att "dödsskjutningarna" eskalerar så länge inga oskyldiga svenskar kommer emellan. Det enda tragiska är att svenska polisresurser gär till spillo helt i onödan.
Samma med unga kvinnor som kastas från balkonger. Vad har det med mig och mitt land att göra? Fadime hade idag suttit som en rultig fyrabarnsmamma och nybliven mormor i Irak eller var hon nu kom ifrån om inte hennes föräldrar med.mördarpappan i spetsen hade valt att medvetet utsätta henne för kulturkrocken som det västerländska samhället hade att erbjuda.
Som Stockholmare kan jag "bjuda på " Järvafältet. Det är redan förlorat territorium sedan länge. Håll er där, gör vad tusan ni vill men blanda inte in Sverige och svenska resurser i "er" samhällsdestruktion. Den får ni klara själva.
https://detgodasamhallet.com/2019/04...d-mot-kvinnor/
Med fortsatt okontrollerad invandring och oförminskad överproduktion av nya generationer i orten så kommer inte detta synsätt att fungera längre, att blunda och hoppas det löser sig. Svensken måste helt enkelt börja engagera sig i frågan, ingen kommer lösa det åt oss.