Senast redigerad av orrtupp 2018-03-26 kl. 18:38.
Senast redigerad av orrtupp 2018-03-26 kl. 18:38.
@gorbergMotelden:
For the record: "Jag ser att Ivar Arpi (och Adam Cwejman) kommer med en bok om identitetspolitikens problem (på Timbro). Problemen är uppenbara och kritik nödvändig men en del av "lösningarna" är minst lika problematiska. Arpis guru (i flera artiklar i SvD) är Jordan Peterson."
@Ivarpi...
Nej, han är inte min guru. Jag har intervjuat honom två gånger. Jag hade skrivit om identitetspolitik i åratal innan jag stötte på Jordan Peterson.
Vore hederligt om du läste boken innan du dömde ut den på så vaga grunder.
Att förvränga andras utsagor är ett oskick som ni båda just nu excellerar i. Jag har inte sagt ett ont ord om er bok, däremot tagit mig friheten att lyfta fram en identitetspolitisk guru (jo, det är han nog) som Ivar Arpi givit stort utrymme. Nu ber jag att få avsluta.Adam Cwejman svarar
@adamcwejmanhttps://twitter.com/Ivarpi/status/978542933891846144
Förvränga? Det är väl inte så konstigt att jag ställer fullständigt normala frågor om hur du kopplar samman en bok jag skrivit med en författare jag inte läst en mening av.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106