Citat:
Jag gillar Katerina Janouch, hon har och gör i många avseenden ett mycket bra jobb för att väcka opinion men här går hon tyvärr vilse. Kalergiplanen är inte spekulation, den är klart och tydligt formulerad i Praktischer Idealismus där författaren också besvarar de frågor som Janouch ställer. Därtill är det inte För intet som greven tituleras "den Europeiska Unionens fader", hans plan är EUs grundbult. För utdrag ur skriften, se:Fler och fler som observerar mediekriget om mångkulturen ställer sig frågan VARFÖR.
I Katerina Magasin:
Trådens frågeställningar sprider sig i de fria medierna.
Varför ett mediekrig om mångkulturen? Vad är målet? Varför använda detta medlet?
I Katerina Magasin:
“Frågan är varför regeringen i snabb takt ödelägger Sverige”http://katerinamagasin.se/fragan-ar-...agger-sverige/
<klipp>
Jag vet att det finns en mängd olika spekulationer (som Kalergiplanen, NWO, etc) men om vi ska hålla oss till det vi med säkerhet vet, är svaret fortfarande höljt i dunkel.
<klipp>
Passagerare som inte låter sig övertygas av värdarna, har dock två frågor som de desperat försöker finna svaret på: Vem är det egentligen som styr? Och vilken är slutdestinationen?
Trådens frågeställningar sprider sig i de fria medierna.
Varför ett mediekrig om mångkulturen? Vad är målet? Varför använda detta medlet?
http://golden-dawn-international-new...de-of.html?m=1
Tenderande till detta förkastas nu FNs stora migrationsplan av Victor Orban, som menar att den i princip författats av och för George Soros. Det är samma plan som redan avfärdats av Donald Trump som sammanfattat dess ordalydelse med de för oss svenskar innerligt bekanta orden "det ska vara öppna gränser, alla är välkomna". För de som nu spekulerar i huruvida Sverige gjort en "tvärvändning" ifråga om migrationen kämpar sig detta väl som lackmustest.
Citat:
http://www.breitbart.com/london/2018...ass-migration/
“The global organisation [the UN] sees it as its task to organise a flow of people to and fro all around the world, instead of raising awareness of the inherent dangers in this,” he said.
“We think that this is a dangerous phenomenon: I cannot recall any account of a mass population movement in the history of mankind that did not represent a grave danger to many countries … [but] instead of issuing a warning, [the UN] is promoting the organisation, implementation and simplification of migration.
“There are countries that, like us, think that the global recognition of migration as a fundamental human right is extremely dangerous for many countries.”
“We think that this is a dangerous phenomenon: I cannot recall any account of a mass population movement in the history of mankind that did not represent a grave danger to many countries … [but] instead of issuing a warning, [the UN] is promoting the organisation, implementation and simplification of migration.
“There are countries that, like us, think that the global recognition of migration as a fundamental human right is extremely dangerous for many countries.”
En karbonkopia av Sorosplanen alltså, så vad skriver "svensk" MSM och vad säger "våra" folkvalda? Utan att ha fördjupat mig i detta tänker jag mig spontant att Danmarks socialdemokrater står vid Victor Orbans sida.