Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Bestraffaren är Soros, som är en av sionismagendans springpojkar. I PNACs dokument "Rebuilding Americas defences for a new century" så beskrivs ett av USAs mål som att "ensure the american global leadership for as long as possible into the future". (fritt ur minnet, källa kan googlas fram vid behov).
Soros och hans gelikars ofantliga skuld betvivlar jag icke en sekund. Dock finns det fler aktörer som vill ha "amerikanskt ledarskap."
Citat:
USA har med sina krig i mellanöstern inte lyckats med någonting utom att göra av med pengar. För att ett ekonomiskt bankrutt land ska "leda den fria världen" behövs att den ekonomiska spelplanen görs mer jämn så att varken EU eller Kina kan ta ifrån USA den finansiella ledningskraften.
OK, men Kina har man ju inte alls lyckats straffa, har man verkligen försökt ordentligt? Den judiska vinkel som jag ofta tänker mig här är att Soros och andra elitjudar vill avskaffa det vita Europa som straff för förintelsen och/eller som framtida skydd för judenheten. Kineser och judar har å andra sidan inte haft mycket konflikt genom tiderna. Vidare, massinvandringsprojektet iscensattes långt tidigare. Det är bara "volymen" som ökat exponentiellt under senare år.
Citat:
Det var det som kostade Libyenkaoset, att Kadaffi tänkte fixa sig en egen guldbackad valuta, det gick alls inte an bevisligen.
Hört detta nämnas många gånger men jag är inte säker på om det var huvudanledningen. Väldigt viktigt att utreda. Man skall dock inte glömma att Kadaffi var ett totalt nutcase.
Citat:
Syrienkonflikten pekar på att USA vill ha bort Assad för att han motsätter sig en pipeline från Qatar via Libyen till Turkiet. Assad vill istället köra en pipeline från Iran via Libyen till Ryssland. Det går alls inte an.
Här tror jag ändå att Israels strategiska intressen var minst lika viktiga för USAs agerande. Ingen Assad = försvagat Iran. Man gjorde ju tidigare dundertabben att stärka Iran genom att plocka bort Saddam (eller också insåg man att Iran temporärt skulle stärkas fast räknade med att på sikt klippa bägge).
Citat:
Och samtidigt som USA krigar sönder sin redan bankrutta ekonomi sitter Soros och pumpar in pengar i Black Lives Matter, Expo och diverse andra "antirasistiska" destabiliseringsorganisationer och förespråkar att Europa och Sverige minsann måste ta emot en miljon miljoner asylflyktingar.
Poohl finns på listan över Soros-mutade, precis som några andra svenska organisationer som sökt pengar för att bekämpa "mörka krafter" och rasismfascismnazism.
Helt korrekt.
Citat:
En rolig sido-tanke är att jag såg att Expo sökte ny chef nu. Sista ansökningsdag 9 januari 2017.
Har Expo fattat att i Trumps värld så har de nuvarande "nattbuss 807"-nazistjägarna i ledningen passerat sitt bäst-före-datum?
Expo har med allra största säkerhet inte fattat någonting alls och så länge Soros (direkt, eller via 7k eller Bonniers) förser dem med medel lär de fortsätta. Bara att skicka dem sitt CV alltså