Citat:
Så tycker jag att det alltid har varit. Har följt den här typen av frågor i snart tio år. Kritiken av den förda politiken är just en kritik av politiken och de politiker som driver igenom den.
Det beryktade rashatet som vänstern och liberalerna hela tiden tjafsar om är rejält överdrivet. Likaså snacket om våldsam högerterrorism och white trash-svenskar.
Det snällaste man kan säga är väl att de sysslar med projektion. Vänsterliberalerna gör gemensam sak med vänsterterrorister och går in för att sabotera vanligt folks liv. De ursäktar rå våldsutövning. De är likgiltiga om folk krossas.
De designerade Onda är samtidigt intresserade av kollektiva frågor. Hur svensk politik implementeras. Vad som bör vara svenska intressen. Hur våra beslutsfattare beter sig. Ändå är det tydligen vi som enligt samma media som ursäktar och stödjer våldsvänstern som är potentiella terrorister.
Det är en upp-och-nervänd värld vi lever i. Ungefär likadant med rashatet. De som förtalas och hånas är nordbor. Om vi skyddar oss så får vi bara skit för det. Rashatet är inte enbart i MSM utan visas även t ex i överfallsvåldtäkter där det nästan alltid är nån rashatande MENAit som våldtar en svensk flicka. Utvald av rasistiska skäl. När det kommer till jobb så är det svenskar som officiellt ska nöja sig med att diskrimineras samtidigt som svenskarna döms ut för att diskriminera.
Den enda rationella slutsatsen man kan dra är att beslutsfattarna och deras tankens horor i media hatar oss av rena rasskäl. För det är den enda sammanhängade faktorn.
Det beryktade rashatet som vänstern och liberalerna hela tiden tjafsar om är rejält överdrivet. Likaså snacket om våldsam högerterrorism och white trash-svenskar.
Det snällaste man kan säga är väl att de sysslar med projektion. Vänsterliberalerna gör gemensam sak med vänsterterrorister och går in för att sabotera vanligt folks liv. De ursäktar rå våldsutövning. De är likgiltiga om folk krossas.
De designerade Onda är samtidigt intresserade av kollektiva frågor. Hur svensk politik implementeras. Vad som bör vara svenska intressen. Hur våra beslutsfattare beter sig. Ändå är det tydligen vi som enligt samma media som ursäktar och stödjer våldsvänstern som är potentiella terrorister.
Det är en upp-och-nervänd värld vi lever i. Ungefär likadant med rashatet. De som förtalas och hånas är nordbor. Om vi skyddar oss så får vi bara skit för det. Rashatet är inte enbart i MSM utan visas även t ex i överfallsvåldtäkter där det nästan alltid är nån rashatande MENAit som våldtar en svensk flicka. Utvald av rasistiska skäl. När det kommer till jobb så är det svenskar som officiellt ska nöja sig med att diskrimineras samtidigt som svenskarna döms ut för att diskriminera.
Den enda rationella slutsatsen man kan dra är att beslutsfattarna och deras tankens horor i media hatar oss av rena rasskäl. För det är den enda sammanhängade faktorn.
Skulle inte säga att jag känner mig hatad, mera sedd som nåt obekvämt som helst borde försvinna från det moderna Sverige, ungefär nåt i stil med hur han som i en norrländsk tidning utbras att snart är alla gammelsvenskar döda och då kommer allt att bli mycket bättre, ser på gammelsvenskar. Men min ålder till trots är jag förhållandevis novis när det gäller svensk invandringspolitik och det är kanske verkligen ett hat man hyser mot mig. Hur som helst är det olustigt.
Det är först på senare år när jag fått mer fritid, som jag börjat fundera över vad som egentligen händer i Sverige. Förr om åren brydde jag i princip aldrig min hjärna angående folks ursprung eller bakgrund. Men ju mer jag börjat vistas i Sverige långa perioder, är det en sak som slagit mig särskilt, och det är hur fantastiskt viktigt det är med ursprung och bakgrund och numera också hudfärg, trots att alla, säger alla, som kan göra sin röst hörd längre än våra ords ljudvågor kan färdas på egen hand, är besinningslöst besatta av urspurng o.s.v., samtidigt som man svär vid Gud - Marx om man är kommunist eller Palme om man är sentida invandrad arab - vid att man inte tycker att just det är viktigt. Särskilt besatta verkar man vara vid min svenska existens. Och det märks så oerhört väl i just massmedia. Man slår nästan knut på sig själva för att allt ifrån öppet förneka min existens och identitet, till att bagatellisera dessa två. Och på kuppen har jag och andra svenskar som tidigare varit helt ointresserade av ämnet mångkultur, gått och blivit dödsknarkarrasister. Det man inte ville att vi skulle bli, har vi blivit. Om än dödsknarkarnazister bara i en snävt svensk kontext, i förhållande till det så populärt globala perspektivet där jag fortfarande betraktas som vänstervriden.
Lyckligtvis är de flesta invandrare jag har kontakt med helt normala människor som inte köper massmedias och andra tyckares märkliga antisvenska ideologi. Har en affärsbekant som påstår att han är från Syrien och hans uppfattning är att propagandan här är värre än i hemlandet. Här sköts propagandan dessutom frivilligt av privata aktörer och den svenska staten behöver inte anstränga sig över hövan för att få ut sin ideologi. Visserligen kom han till Sverige sent sjuttital och han är ju till skillnad från prisbelönte syster Marianne inget sanningsvittne, men ändå.
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2014-12-23 kl. 23:43. Anledning: korrigering av allt för flagrant syftningsfel
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2014-12-23 kl. 23:43. Anledning: korrigering av allt för flagrant syftningsfel