Det är min övertygelse att mediakriget om mångkulturen bäst förs genom att etablera och finansiera fullt ut professionella medier som framför sverigevänliga åsikter.
Självklart kan vi beskåda och analysera småtjafset som de etablerade medierna håller på med idag. Men det "
Totala mediekriget"* bryter ut först när det finns ett internetbaserat högkvalitativt sverigevänligt "TV"-nyhetsprogram som sänds klockan 20.00 (precis mellan Rapport och Aktuellt, lagom sent) varje dag - som alla tittar på i smyg. Till en början kanske helt i hemlighet, men sedan, för att inte spricka inombords, börjar man våga prata om på fikarasterna "att man hört talas om att DE tog upp en viktig grej igår".
Detta kommer kosta mycket, men inte enormt mycket. Titta t ex vad Handelsbanken gjort med sitt EFN
http://www.efn.se/
Det skulle vara intressant att höra om någon vet vad EFN (dotterbolag till Handelsbanken) har för budget? Ännu finns inget relevant bokslut från företaget (vad jag kunde se) då det är så nytt:
EFN Ekonomikanalen AB
556930-1608
Bakgrund:
http://www.resume.se/nyheter/media/2...n-tv-blir-efn/
Att Handelsbanken ser det värt att driva detta projekt visar på rimligheten i proffsigt gjorda webbsända TV-nyheter som "propagandaverktyg". Bland annat därför driver jag min kampanj:
(FB) 1%-kampanjen. För det finns bara ETT Sverige. (Öppna din plånbok för Sverige!)
Pengarna måste rulla in, annars är kriget snart förlorat. Att hoppas att de etablerade medierna kommer att ändra sig och rädda "oss" är lika barnsligt som att hoppas att NATO räddar Sverige vid ett eventuellt anfall från Ryssland - även om vi aldrig brytt oss om att gå med i NATO.

Eller lika dumt som att tro att VPK-are blev Moderater när Berlinmurens fall visade att allt de trott på varit en lögn. Hade VPK:arna haft något vett hade de ju redan vid uppförandet av Berlinmuren bytt sida - det är väl ungefär där vi är i diskussionen om det mångkulturella projektet. Alla orimligheter är uppenbara för alla, men det hindrade inte Sovjet och dess allierade att kämpa på i 30 år efter de byggt Berlinmuren.
Nu gäller det att accelerera händelseförloppet mot murens fall; precis som Reagan knäckte Sovjet med Stjärnornas krig etc. Precis som det kalla kriget handlar detta om resurser, att ha dem och att använda dem väl.
Låt oss starta det "Totala mediakriget om mångfalden"* genom att ha egna fullt ut professionella medier!
* Jämför Reinfeldts projekt "Den totala massinvandringen":
(FB) Reinfeldts "Sportpalats-48-miljarderstal"-Goebbels Redux? Slutet för mångkulturen.se?