Citat:
Lindberg på AB blir så halalslaktad i kommentarsfältet till sin lynchningsledare att det inte ens finns en blodpöl kvar. Kejsaren har inga kläder men kommer ändå att låta påskina det imorgon och i övermorgon som om han aldrig haft fel. Kurdisk gängmisshandel, hijabuppropet, segregering på bussar, REVA-debatten, Bästa Beatrice, alltihop var bara luft och desperationen tycks total i jakten på det där halmstrået som ska vända trenden och krossa SD.
Ursprungligen postat av 'DAGGER[X
'|45168456]Misshandeln i Malmö blev kvällens popcornstund. Det känns konstigt att en misshandel får den här uppmärksamheten. Vanligtvis brukar MSM tillmäta dessa händelser så lite uppmärksamhet som möjligt.
Men det är uppenbart vad som gick fel. Det här fallet helt enkelt såg för saftigt ut - media nappade som en fisk som får en stor härlig mask mitt framför ögonen på det förgiftade lockbetet. Så här ett år innan valet så finns det nog en stor önskan att få nya bevis för högerns ondska.
Men det är uppenbart vad som gick fel. Det här fallet helt enkelt såg för saftigt ut - media nappade som en fisk som får en stor härlig mask mitt framför ögonen på det förgiftade lockbetet. Så här ett år innan valet så finns det nog en stor önskan att få nya bevis för högerns ondska.
En av de bibelfabler jag alltid haft svårast att svälja är den om Noaks ark, då jag är övertygad om att den ena hälften av djuren skulle ha ätit upp den andra hälften innan Noak ens lossat förtöjningarna. Det naiva svenska försöket att bygga en Noaks ark för all världens folkgrupper, i tron att vi alla kommer att dansa euforiskt i ring, har nu pågått i cirka 50 år och detta är resultatet. Alla djuren anländer till arken med sina djupt rotade agg mot andra etniska och religiösa grupperingar, kvinnor samt homosexuella, och skiter fullständigt i vad svenska samhället försöker smälla i dem om tolerans, respekt, jämlikhet och öppenhet. Och sedan får vi svenskar skulden och notan.