2012-12-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
För egen del har jag för övrigt inga problem att hitta intressanta/bra spel till Vitan, har större problem att få tid att spela alla. Men, som vanligt i smakfrågor - each to his own..

Håller med dig. Jag köpte ett gäng spel sedan release på Vitan, och har inte hunnit spela genom alla ännu. Jag spelar dock inte varje dag utan någon halvtimme innan jag börjar jobbet på kontoret. Och ibland på rasterna

Då jag köpte 3DS vid release fick konsolen dock ligga och damma i 3 månader till Zelda ocarina of time kom ut. Efter det spelet sålde jag konsolen fort som fan.
Citera
2012-12-01, 20:20
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
CDON säljer just nu PlayStation Vita för 1500 kr! Den kostar 1800-1900 hos flera andra butiker.

Vad gäller diskussionen om spelutbudet så finns det hur många bra spel som helst. Need For Speed: Most Wanted är en av dem. Kolla Metacritic så hittar man en uppsjö av bra spel: http://www.metacritic.com/browse/games/release-date/available/vita/metascore?view=condensed.

Inte köpt spel sedan Vitan släppte men lagom sugen på skaffa Need For Speed: Most Wanted. Får bli egen julklapp i år!
Citera
2012-12-02, 21:44
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Inte köpt spel sedan Vitan släppte men lagom sugen på skaffa Need For Speed: Most Wanted. Får bli egen julklapp i år!

Det förstår jag då Need For Speed: Most Wanted är riktigt bra.

Vilka hörlurar använder ni i tråden till er PlayStation Vita? Jag har tappat bort mina hörlurar (de specifika till konsolen som SONY tillverkat). De standardhörlurar jag testat med (varav en till min tidigare SONY-mobil) fungerar inte. Jag får väl ta och köpa nya hörlurar...
Senast redigerad av TKD_1337 2012-12-02 kl. 21:52.
Citera
2012-12-02, 22:14
Medlem
Citat:

Vilka hörlurar använder ni i tråden till er PlayStation Vita? Jag har tappat bort mina hörlurar (de specifika till konsolen som SONY tillverkat). De standardhörlurar jag testat med (varav en till min tidigare SONY-mobil) fungerar inte. Jag får väl ta och köpa nya hörlurar...

Vilka hörlurar som helst funkar för mig
Citera
2012-12-02, 23:02
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:

Använder Marshall Minor, fast de använder jag till allt
Citera
2012-12-03, 01:15
Medlem
Någon som kan hjälpa mig plocka platinan i Motorstorm RC, har haft 2 trophies kvar länge nu så tänkte att de får fan vara dags att klämma dem nu. Den ena är iaf slå en polares tid. Då jag inte har någon på min vänner lista som spelat Motorstorm RC så testar vi här, har du spelet och jag kan få lägga till dig släng iväg ett PM med psn id!
Citera
2012-12-09, 17:15
Medlem
TKD_1337s avatar
Okej. Jag använder nu PC-hörlurar till PlayStation Vita. Skönt att det fungerade. Mina andra hörlurar kanske är här hemma någonstans.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-12-09 kl. 17:21.
Citera
2012-12-12, 19:57
Medlem
Fråga: är batteriet designat för att kunna bytas av användaren?

Jag har kollat Google, men vill ändå fråga eftersom det verkar ha varit lite förvirrat angående detta. Som jag förstår det så var det först manualen som konfirmerade att användaren själv kan byta...
Citera
2012-12-13, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Fråga: är batteriet designat för att kunna bytas av användaren?

Jag har kollat Google, men vill ändå fråga eftersom det verkar ha varit lite förvirrat angående detta. Som jag förstår det så var det först manualen som konfirmerade att användaren själv kan byta...

Jag hittar ingen batterilucka.
Citera
2012-12-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Jag hittar ingen batterilucka.

Ok, tackar. Verkar som att enheten måste plockas isär för att komma åt batteriet. Väl "inne" så ska det tydligen inte vara något problem.
Citera
2012-12-13, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Ok, tackar. Verkar som att enheten måste plockas isär för att komma åt batteriet. Väl "inne" så ska det tydligen inte vara något problem.

Då åker väl garantin åt helvete?
Citera
2012-12-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Då åker väl garantin åt helvete?

Vet inte, fast det är väl standard. Som jag skrev i mitt första inlägg så har jag bara läst att D.I.Y-instruktioner för batteribyte ska finnas i manualen, fast jag kan ju förstås ha missförstått, varför jag frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in