2012-05-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Vilka spel är det du spelat?

Jag köpte nyrligen Velocity. Underbart litet spel.

http://youtu.be/2mTiirkFL3M
Citera
2012-05-29, 04:58
Medlem
http://www.ign.com/videos/2012/05/28/resistance-burning-skies-video-review

Ouch inte riktigt vad jag hade hoppats på =/, någon som spelat det? Tänkte egentligen köpa de imorgon men väntar nog in en pricedrop när den väl kommer efter den här reviewn
Citera
2012-06-01, 11:10
Medlem
Demot till Resistance finns ute nu på PS Store, men jag kunde inte ladda ner det. Hittade demot men var tvungen att göra plats för demot. När jag hade gjort det så kunde jag inte hitta demot igen. Någon som vet hur jag gör?

Ang. själva spelet skulle jag inte hänga läpp än för spelet fått mediokra betyg. Vissa recensenter har gett spelet 7/10 och många tycker att Gamereactors recension inte var rättvis. Så testa demot och skaffa en egen uppfattning
Citera
2012-06-01, 14:01
Medlem
Citat:
Demot till Resistance finns ute nu på PS Store, men jag kunde inte ladda ner det. Hittade demot men var tvungen att göra plats för demot. När jag hade gjort det så kunde jag inte hitta demot igen. Någon som vet hur jag gör?

Ang. själva spelet skulle jag inte hänga läpp än för spelet fått mediokra betyg. Vissa recensenter har gett spelet 7/10 och många tycker att Gamereactors recension inte var rättvis. Så testa demot och skaffa en egen uppfattning

Fick igång demot nu. Efter det jag sett så är det inte ett dåligt spel, men heller inte ett grymt spel. De flyter på bra efter ett tag när man kommit in i det. Glömmer nästan bort att de är Vita man spelar på och inte en stationär konsol. Grafiken är okej, påminner om PS2 tycker jag. Det jag stör mig på är touchskärmen som bara är i vägen när tempot är snart. Väldigt ofta man råkar nudda skärmen vid sidan när man styr analoga. De leder till att man ofta slösar bort sina "specialare" av misstag. Jag själv kommer köpa spelet när pengar finnes. Detta är inget "måstespel", men kn vara värt pengarna om du är FPS-fantast.
Citera
2012-06-05, 16:06
Medlem
Ufojesuss avatar
Hur känns det för er Vita-ägare nu när Sony gett upp allt hopp?
Citera
2012-06-05, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus

Gett upp allt hopp? Har du sett vilka titlar som annonserats ut nu?

COD
Assassins Creed
NFS
Dust 514
Street Fighter VS TEKKEN

Vita är på uppgång nu, kommer slakta DS.
Citera
2012-06-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus

Jag var skit nöjd med E3 mässan igår iaf, vad är det du tänker på ens?
Citera
2012-06-05, 17:41
Medlem
Citat:
Gett upp allt hopp? Har du sett vilka titlar som annonserats ut nu?

COD
Assassins Creed
NFS
Dust 514
Street Fighter VS TEKKEN

Vita är på uppgång nu, kommer slakta DS.

Playstation all star med för bövelen!
Citera
2012-06-05, 20:33
Medlem
Assassins Creed blir ett givet köp för mig ^_^
Citera
2012-06-06, 00:46
Medlem
En grej som PS Vitan i min mening borde ha är möjligheten att koppla PS3-kontroller och HDMI utgång. Så man skulle kunna använda Vitan som en stationär. Bara koppla 2 kontroller och en HMDI-kabel till tv:n och vips så kan du och dina vänner spela som de vore en PS3:a. Men då skulle väl Vitan konkurrera med PS3 och bli en dålig affär för Sony. Men coolt skulle de vara!
Citera
2012-06-06, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nadan
En grej som PS Vitan i min mening borde ha är möjligheten att koppla PS3-kontroller och HDMI utgång. Så man skulle kunna använda Vitan som en stationär. Bara koppla 2 kontroller och en HMDI-kabel till tv:n och vips så kan du och dina vänner spela som de vore en PS3:a. Men då skulle väl Vitan konkurrera med PS3 och bli en dålig affär för Sony. Men coolt skulle de vara!

Tror inte det skulle bli så snyggt.
Det finns ju många spel som redan går att köra på ps3 som släpps till vita, så lika bra att ha båda konsolerna om man vill köra på tvn.
Citera
2012-07-22, 01:08
Medlem
repeaters avatar
Fick en jävligt bra deal på en begagnad PSV med 16GBs kort. Funderar nu på vad jag ska ge mig på för spel först. De huvudsakliga kandidaterna är "Lumines", "Everybody's Golf" och "Ninja Gaiden Sigma Plus". Är lite sugen på det sistnämnda, men jag står i valet och kvalet på om jag ska köpa vanliga Ninja Gaiden Sigma till PS3 istället: där flyter det ju i 60 FPS, och kanske är ett sånt spel man vill spela på en stor tv trots allt.
Någon som har några råd om valet mellan dessa tre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in