2012-12-14, 01:44
Medlem
repeaters avatar
Någon som testat "Sonic & All-Stars Racing Transformed" på Vita? Utlåtande om kvaliteten i sådana fall? Om det är en solid port så är jag väldigt sugen, men om den t.ex. har grava framerateproblem är det ingen idé..
Citera
2012-12-14, 23:26
Medlem
Zunars avatar
Är det någon som har denna pryl till Vitan? - http://www.nyko.com/products/product-detail/?name=Power+Grip+for+PS+Vita

Verkar riktigt trevlig och till ett humant pris (25$). Tyvärr är den slutsåld hos tillverkaren (wtf?) och enda stället jag hittar den på är hos Amazon och då blir tyvärr slutpriset närmare 400:- med frakt och tull.
Citera
2012-12-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zunar
Är det någon som har denna pryl till Vitan? - http://www.nyko.com/products/product-detail/?name=Power+Grip+for+PS+Vita

Verkar riktigt trevlig och till ett humant pris (25$). Tyvärr är den slutsåld hos tillverkaren (wtf?) och enda stället jag hittar den på är hos Amazon och då blir tyvärr slutpriset närmare 400:- med frakt och tull.

Har sett grip som verkar bättre än den där.

Trigger grip tänkte jag på.
http://www.youtube.com/watch?v=EmQHcg6pwNE
Citera
2012-12-19, 17:13
Medlem
Mortal Kombat gratis till oss Ps+ användare denna veckan! Jo jag tackar jag!
Citera
2012-12-20, 12:29
Medlem
repeaters avatar
Nu finns ett demo för Soul Sacrifice ut på japanska Playstation Store, för de av er som har konto där. Här är en video med gameplay från demot: http://youtu.be/FUMyoVdNGjU Ser rätt awesome ut faktiskt, nu lätt ett av mina mest efterlängtade PSV-spel.
Citera
2012-12-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Nu finns ett demo för Soul Sacrifice ut på japanska Playstation Store, för de av er som har konto där. Här är en video med gameplay från demot: http://youtu.be/FUMyoVdNGjU Ser rätt awesome ut faktiskt, nu lätt ett av mina mest efterlängtade PSV-spel.

SWEET! Måste fixa ett nytt minneskort! Fyllde mitt 8 gb skit fort
Citera
2012-12-22, 01:07
Medlem
Påtal om minneskort! Någon som vet om de kommer reas ut på någon butik nu i mellandags rean? Förväntar mig knappast de men om någon hör nått hojta gärna!
Citera
2012-12-22, 20:13
Medlem
TKD_1337s avatar
Vet ni när vi i Europa kan testa Soul Sacrifice?

Jag har fått hem Metal Gear Solid HD Collection och det ska bli en del spelande nu under jullovet.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-12-22 kl. 20:17.
Citera
2012-12-26, 19:44
Medlem
Marre94s avatar
Införskaffade mig en PS Vita nu i jul - och jag fick till den med ett 8GB minneskort: nu till frågan, är 8GB tillräckligt? Så jag har uppfattat det tar inte spelen upp särskilt mycket plats mer än någon MB. Men om det nu inte skulle räcka: kan man föra över all data till ett större minneskort när minnet är slut på det nuvarande? :P Har kollat på lite andra forum, men folk säger olika.
Citera
2012-12-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre94
Införskaffade mig en PS Vita nu i jul - och jag fick till den med ett 8GB minneskort: nu till frågan, är 8GB tillräckligt? Så jag har uppfattat det tar inte spelen upp särskilt mycket plats mer än någon MB. Men om det nu inte skulle räcka: kan man föra över all data till ett större minneskort när minnet är slut på det nuvarande? :P Har kollat på lite andra forum, men folk säger olika.

Beror helt på, jag har köpt alla mina spel på ps store och 8gb är smärtsamt lite för mig. Ska införskaffa 32 gb efter nyåret.

Så den stora frågan du ska ställa dig är om du ska ladda ner spel samt om du ska ha ps +. Då borde du skaffa större minneskort. Eller så kan man ju göra som jag gör nu, kopierar filer fram och tillbaks på ps3an beroende på vad jag vill spela. Men de är både jobbigt och tar tid samt frustrerande när man blir sugen på att spela ett spel som man inte har på vitan när man är ute på vift.
Citera
2012-12-26, 23:28
Medlem
Om ni inte provat det.
Skaffa Knytt underground.
Fantastiskt roligt spel =) Det går även att ladda upp sin save fil till psn och dra hem den till ps3:an så kan man fortsätta spela på ps3. Det är exakt samma version på båda systemen så.
Citera
2012-12-27, 01:41
Medlem
Marre94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Beror helt på, jag har köpt alla mina spel på ps store och 8gb är smärtsamt lite för mig. Ska införskaffa 32 gb efter nyåret.

Så den stora frågan du ska ställa dig är om du ska ladda ner spel samt om du ska ha ps +. Då borde du skaffa större minneskort. Eller så kan man ju göra som jag gör nu, kopierar filer fram och tillbaks på ps3an beroende på vad jag vill spela. Men de är både jobbigt och tar tid samt frustrerande när man blir sugen på att spela ett spel som man inte har på vitan när man är ute på vift.

Mjo, hade tänkt ladda ned en del spel, dock mest klassiska PSone/PSP spel, vilket jag antar inte tar särskilt mycket plats. Tack för tipset, men äger inget PS3, utan endast ett 360. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in