2013-05-04, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Haha va? Jag har både PSP och PS vita, vart vill du komma?

vet inte men det verkar hypeat efter måttet, men ok för det!
Citera
2013-05-06, 00:56
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Har inte spelat demon men la en beställning på spelet igår så förhoppningsvis får man det vid releasedatumet.. Är det någon som vill lira med mig då? Känner ingen som har en vita..
Jag är på. Väntar fortfarande på mitt exemplar, och måste avsluta P4G innan jag sätter igång, men sedan vore det kul att ha någon att spela med.

Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Var hittar man billigaste spelen?
Ett tips är att hålla koll på Prisjakts sida för Vita-spel, och sortera efter pris, med jämna mellanrum. Såhär: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=1650&o=produkt_pris_inkmoms .. Då kan man se en och annan bra deal.
Citera
2013-05-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Jag är på. Väntar fortfarande på mitt exemplar, och måste avsluta P4G innan jag sätter igång, men sedan vore det kul att ha någon att spela med.

Ett tips är att hålla koll på Prisjakts sida för Vita-spel, och sortera efter pris, med jämna mellanrum. Såhär: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=1650&o=produkt_pris_inkmoms .. Då kan man se en och annan bra deal.

Kanon håller också på med P4G riktigt fint spel!!
Citera
2013-05-07, 10:53
Medlem
fiskMQSs avatar
Citat:
Var hittar man billigaste spelen?

Var in på ett par tyska sidor, men hittar bara spel med tyska versioner :P
www.zavvi.com har några billiga spel, dessutom gratis frakt. Finns även rabattkoder som du kan använda, bara söka på google.
Citera
2013-05-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskMQS
www.zavvi.com har några billiga spel, dessutom gratis frakt. Finns även rabattkoder som du kan använda, bara söka på google.

Tack för den sidan !

Hur många spel äger ni här i tråden till vitan? Jag har 15 st fysiska och 6 st elektroniskt (nerladdade), håller så smått på att bygga upp en liten samling, tycker det är mångdubbelt roligare att ha lådan till spelen och inte bara ha dom nedladdat.
Citera
2013-05-07, 15:35
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Tack för den sidan !

Hur många spel äger ni här i tråden till vitan? Jag har 15 st fysiska och 6 st elektroniskt (nerladdade), håller så smått på att bygga upp en liten samling, tycker det är mångdubbelt roligare att ha lådan till spelen och inte bara ha dom nedladdat.

Pinsamt nog endast tre stycken (Rayman, Sly Cooper och Fifa), varit dålig på köpa dem men lär bli några nu till sommaren när man åker till sommarstugan!
Citera
2013-05-12, 18:43
Medlem
'Fantastiskt och stort' spel på väg till PS Vita http://loading.se/news.php?pub_id=25019

Vad tror ni?

Synd att det släppts så få spel, för det är uppenbarligen en makalös maskin.
Citera
2013-05-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskMQS

Tack Hur lång är leveranstiden?
Citera
2013-05-13, 01:25
Medlem
Citat:
tycker det är mångdubbelt roligare att ha lådan till spelen och inte bara ha dom nedladdat.

Jag håller med dig. Speciellt då Vita spel går att få tag på kring 150kr medan den elektroniska versionen av samma spel ligger på kring 300-400kr. Sen slipper man ta upp plats på minneskortet.
Citera
2013-05-13, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Jag håller med dig. Speciellt då Vita spel går att få tag på kring 150kr medan den elektroniska versionen av samma spel ligger på kring 300-400kr. Sen slipper man ta upp plats på minneskortet.

Dessutom kan man alltid sälja spelen vidare om man har den fysiska versionen. Digitala kopior borde vara mycket billigare!
Citera
2013-05-13, 13:17
Medlem
Citat:
Dessutom kan man alltid sälja spelen vidare om man har den fysiska versionen. Digitala kopior borde vara mycket billigare!

Håller med, tycker spelen till vita på PSN är pinsamt dyra, därför köper jag nästan enbart gamla PSX eller PSP spel där (final fantasy 4 till psp är ett måste) förutom om det är något som är gratis (Thomas was alone till exempell, riktigt riktigt fint spel).

Utökade idag min samling med wipeout och luminus block eller va fan de hette, börjar arta sig nu.

På tal om ingenting vet någon nån bra sida jag kan beställa en nintendo 8-bitars på postförskott/faktura?
Citera
2013-05-14, 05:13
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Tack Hur lång är leveranstiden?

Zavvi säger 5-8 arbetsdagar till andra länder i Europa än Storbritannien. Jag tror det har tagit 6-10 arbetsdagar de gånger jag beställt.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-05-14 kl. 05:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in