Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Får hoppas de lever upp till förväntningar... Vilka spel är det du spelat? FIFA och Rayman är de spelen jag varvat och är nöjd med , sedan har jag kört Uncharted, Unit 13 och några till men inget som jag fastnat för.
Edit: Kollade upp vilka spel som ska vara på väg. Enligt rykten så är COD, Final Fantasy, Metal Gear Solid, Assassin's Creed och Bioshock på väg ut. Om vi får se dem i år är dock inte troligt...
Från de jag sett har de verkat sjukt nice, riktig sucker för Resistance serien också.
Lirar uncharted, motorstorm RC, Escape plan, Plants vs Zombies, Tales from space: Mutant blob attacks... Har något till jag inte riktigt minns va de heter.
De enda spelet jag var sådär nöjd med är Escape plan, på tok för segt för min smak. De andra har jag lirat som fan
Spel jag ser fram emot är: Cod (Kommer i höst), Little big planet (Juni) och Bioshock. Tror de kommer komma rätt mycket rykten om spel under sommaren inför hösten och julhandeln. Så helt ärligt är jag inte jätte orolig. Hoppas även (är väl ett önsketänkande) att de kommer en price drop på PS stor för några av de tidigare spelen, men ja är väl för tidigt för de.
I övrigt såg nu att Resistance kommer 29 maj. Helt missat att de var så snart! PEPP!