2012-02-25, 17:54
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBX
Laggar inte de minsta, men styrningen är inte 100% din vita måste vara kass i kistan:-/

Har nu prövat på 3st olika, och på PS3 2 gånger. Alla laggar, har dålig framerate och styrningen släpper.
Tror inte det är fel på min
Citera
2012-02-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Har nu prövat på 3st olika, och på PS3 2 gånger. Alla laggar, har dålig framerate och styrningen släpper.
Tror inte det är fel på min
Har prövat demot av det och märker inte av att det laggar, dock har jag svårt med styrningen, kanske en vanesak som man lär sig med tiden.
Citera
2012-02-25, 18:43
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdev
Har prövat demot av det och märker inte av att det laggar, dock har jag svårt med styrningen, kanske en vanesak som man lär sig med tiden.

Går ju i konstant 20fps och laggar till nån gång i halvminuten, kan ju inte bara vara jag
Citera
2012-02-25, 18:45
Medlem
Maila sony.
Kanske kommer någon update senare.
Senast redigerad av lonian 2012-02-25 kl. 18:49.
Citera
2012-02-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Maila sony.
Kanske kommer någon update senare.
Jag har bara testat demot kanske fixat det till den.
Citera
2012-02-25, 20:21
Medlem
En fråga bara som jag hoppas att någon ska kunna svara på. Om man köper spel i affär istället för PSN, kan man då lägga in dem på minneskortet i PSVn så att man slipper släpa runt på alla spelen?
Citera
2012-02-25, 20:38
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daanijel
En fråga bara som jag hoppas att någon ska kunna svara på. Om man köper spel i affär istället för PSN, kan man då lägga in dem på minneskortet i PSVn så att man slipper släpa runt på alla spelen?

Det går inte.
Citera
2012-02-25, 21:01
Medlem
Hur tar man bort spel som man laddat hem/installerat?

Fick med Rayman origins till vitan så det har jag installerat, efter detta skulle jag ta hem trialversionen av samma spel för jag ville veta hur länge trialversionen gäller så jag vet för andra spel.

Dock installerades trialversionen över fullversionen så jag har endast en ikon på startsidan/helskärmen och nu startar ingen av versionerna.

EDIT: Hittade svar själv, http://playstationlifestyle.net/2012/02/20/how-to-delete-games-apps-on-the-playstation-vita/
Senast redigerad av Kingdev 2012-02-25 kl. 21:48.
Citera
2012-02-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Det går inte.

Ok, tack för svar. Tråkigt att det inte gick, PSN har ju faktiskt inte alltför generösa priser på spel som Uncharted och FIFA och sen är det ju det med att man inte kan sälja vidare spelet eller låna ut det heller. Blir nog att satsa på att köpa de flesta spelen i affär då.
Citera
2012-02-25, 22:21
Medlem
Är lite störande att byta spel då man har korta naglar.
Nu hade det inte skadat med ett R4 kort till vitan
Citera
2012-02-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daanijel
Ok, tack för svar. Tråkigt att det inte gick, PSN har ju faktiskt inte alltför generösa priser på spel som Uncharted och FIFA och sen är det ju det med att man inte kan sälja vidare spelet eller låna ut det heller. Blir nog att satsa på att köpa de flesta spelen i affär då.

Nu när du drog upp det med att låna ut spelen/sälja dem vidare osv, kommer ps vitan ha samma spärr som de nya ps3 spelen har nu? Att man måste köpa ett onlinepass om någon kört på dem online tidigare. Någon som vet?
Citera
2012-02-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Nu när du drog upp det med att låna ut spelen/sälja dem vidare osv, kommer ps vitan ha samma spärr som de nya ps3 spelen har nu? Att man måste köpa ett onlinepass om någon kört på dem online tidigare. Någon som vet?
Jo, man kommer behöva köpa network pass för att köra online. Går man in i storen så kan man just nu köpa det för Wipeout.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in