2012-03-28, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skolen
Som tex den här personen
http://psvita-forum.com/topic/475-ps-vita-running-hombrew-under-the-psp-emulator/

Har han lyckats få in bara just de spelen som han visar eller har han en emulator som gör så att han kan spela alla psp spel som finns?

Han kan inte spela PSP eller PSvita spel. Det är bara emulerade äldre spel han kör och kan köra som jag förstår det. PS vita spel är alltså INTE hackat.
.
Senast redigerad av lonian 2012-03-28 kl. 04:42.
Citera
2012-03-28, 09:08
Medlem
Jag har försökt att dela internet från min iphone 4s till vitan utan framgång.
Jag slår på blåtand på telefonen och vitan, sen går jag in på internetdelning, de hittar varandra men jag får inget internet på vitan. Jag har halebop som abonnemang om nu de spelar någon roll.
Hur löser jag det här? Enligt många fungerar det.
Citera
2012-03-28, 14:26
Medlem
cudders avatar
Citat:
Jag slår på blåtand på telefonen och vitan, sen går jag in på internetdelning, de hittar varandra men jag får inget internet på vitan. Jag har halebop som abonnemang om nu de spelar någon roll.
använd wifi
Citera
2012-03-28, 18:43
Medlem
JBXs avatar
Citat:
Det går inte via BT men det går via wifi hur lätt som hellst, dra på internetdelning på sin telefon sen scannar du wifi på vitan:-)
Citera
2012-03-28, 21:56
Medlem
Nu funkar det för mig, tack för hjälpen
Citera
2012-04-02, 08:21
Medlem
Vart hittar jag hårda fodral till vita här i Sverige? Utomlands hittar jag, men jag ids inte beställa så.
Citera
2012-04-07, 15:28
Medlem
Citat:
Vart hittar jag hårda fodral till vita här i Sverige? Utomlands hittar jag, men jag ids inte beställa så.

Tror det finns hos webhallen.
Citera
2012-04-08, 12:09
Bannlyst
Inte för att vara party pooper, men vem vid sina sinnes fulla bruk köper en Vita med två spel när man kan få en iPad för samma pris med massor av spel för 5-10kr/styck?

Jag förstås att det finns folk som fortfarande köper bärbara konsoler, men jag får inte ihop logiken.
Citera
2012-04-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Inte för att vara party pooper, men vem vid sina sinnes fulla bruk köper en Vita med två spel när man kan få en iPad för samma pris med massor av spel för 5-10kr/styck?

Jag förstås att det finns folk som fortfarande köper bärbara konsoler, men jag får inte ihop logiken.

...och det kryllar givetvis av spel som liknar och håller samma kvalitet som till exempel Uncharted och Wipeout till iPad (för 5-10kr/st)?
Citera
2012-04-08, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringo Lam
...och det kryllar givetvis av spel som liknar och håller samma kvalitet som till exempel Uncharted och Wipeout till iPad (för 5-10kr/st)?

Det finns spel som är lika snygga eller snyggare till iPad. Och som kostar 10kr istället för 500kr. Du får alltså 50 iPad-spel för lika mycket pengar som ett Vita-spel. Vad väljer du?
Citera
2012-04-08, 16:24
Medlem
Citat:
Det finns spel som är lika snygga eller snyggare till iPad. Och som kostar 10kr istället för 500kr. Du får alltså 50 iPad-spel för lika mycket pengar som ett Vita-spel. Vad väljer du?

Du svara aldrig på hans fråga.
Citera
2012-04-08, 18:46
Medlem
Citat:

Du skriver som om allt handlar om pengar före kvalié på spel.
Själv gillar jag att ha kul när jag spelar och ha en skön utformad spelkonsol.
Knäcka trophies och tävla mot mina vänner.

Skaffa dig en nintendo DS med r4 kort och fyll med nerladdade spel om det är så att du vill köra billigt.

Jag väljer PS vita. Jag har råd och vill ha kul.
Senast redigerad av lonian 2012-04-08 kl. 18:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in