2012-02-23, 14:34
Medlem
Provade dra hem alla demos som gick att få hem.
Little deviants var småkul, men det känns som ett mobilspel. Inget jag hade betalt en stor summa för.
Stardust var billigt så kommer nog köpa det senare.

Fördelen med att köpa spel över psn är att man slipper hålla på byta spelkort hela tiden.
Citera
2012-02-23, 14:40
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Laggar det borde du lämna in vitan för det låter ju inte som det skall.
Jag har inte märkt av någonting.

Laggar på en kompis' vita också, och på ps3.

Motorstorm RC var ju svinigt kul, men utan multiplayer blir det inget köp.
Citera
2012-02-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Borde skaffat ett minneskort och köpt något psp spel eller ps vita spel via psn. Köpte GTA till psp, skit kul att köra

Kan man köpa PSP-spel även fast man inte ägt spelet till PSP? Skulle vara riktigt najs med GTA och God Of War till Vitan.
Citera
2012-02-23, 20:54
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Kan man köpa PSP-spel även fast man inte ägt spelet till PSP? Skulle vara riktigt najs med GTA och God Of War till Vitan.

Inga problem, köpte GTA för 79 kr (erbjudande tom den 29 feb tror jag) och det funkar fint!
Citera
2012-02-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Inga problem, köpte GTA för 79 kr (erbjudande tom den 29 feb tror jag) och det funkar fint!

Galet nice, vilka andra spel från PSP rekommenderar ni att man bör köpa?
Citera
2012-02-23, 22:53
Medlem
Visst är det inte samma upplösning på vita som på psp? Jag tänkte mer när man kör psp spelen på vitan.
Tyckte att Loco roco 2 såg mer pixligt ut än tidigare. Kanske detta går att ändra någonstans?
Citera
2012-02-24, 00:44
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Visst är det inte samma upplösning på vita som på psp? Jag tänkte mer när man kör psp spelen på vitan.
Tyckte att Loco roco 2 såg mer pixligt ut än tidigare. Kanske detta går att ändra någonstans?

960x544 vs 480x272
Citera
2012-02-24, 08:39
Medlem
Yollos avatar
Bara dåliga spel med dåliga reviews!
Måste desperat ha en proper titel, ska börja pendla nu! Bruka allvar nu sony!
Citera
2012-02-24, 12:59
Medlem
Blev köp här ändå tillslut nu när lönen ramla in och El giganten säljer ut wifi versionen för 1990 (är inte de förbannat bra pris? Har hittat 2300 som billigast efter de).

Drog ner Motorstorm RC nu till att börja med, lär dra ner uncharted i helgen eller nått med. Förbannat nöjd so far!

Btw har problem med att synca den med min ps3a. Eller ah har fått syncat den testat fjärr spel osv. Men hade tankat ner Motorstorm RC trialen innan jag åkte och köpte den för att bara dra in den när jag kom hem (spara tid), men hitta inte nedladdningen någonstans, vart hamnar dem? Och hur lägger jag över dem, googlade lite snabbt igår men hitta inget. Borde de inte funka på samma sätt som med PSP:n?
Citera
2012-02-24, 13:34
Medlem
Var ju fina priser på pstore. Mycke billigare att köpa ALLA spel där än i affären hittils vad jag sett :P
Drog hem Ninja Gaiden Sigma plus, tycker det var riktigt bra och ganska snyggt. Ska ta hem nya Uncharted idag och testa.

Den bakre pekplattan tycker jag är en cool idé men den är utförd lite dåligt tycker jag. Anledningen är ju att man MÅSTE hålla upp den för att använda den bakre plattan och är man då inte 13 år eller japan så kan man ju fan inte undvika att "klicka" lite här och var i kanterna av skärmen när man håller upp den. Detta förstör i spel som "The Escape" där man ska ha så lite gester som möjligt för att få högre poäng. Det är det enda jag har att anmärka på än så länge.
Citera
2012-02-24, 15:13
Medlem
Zephyreuss avatar
Nån som kan berättta vilka skillnader det är på wifi/3g-versionerna?

-Zeph
Citera
2012-02-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Nån som kan berättta vilka skillnader det är på wifi/3g-versionerna?

-Zeph

Den enda skillnaden är väl att du kan vara uppkopplad mot nätet hela tiden med 3g. Dock kan du inte spela online på 3g nätet utan WIFI.

Så har du en smartphone så sätt den som en hotspot så kan du både spela online och vara uppkopplad på nätet hela tiden ändå.

Wifi > 3G. I en kort version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in