Citat:
Ursprungligen postat av lonian
På sådant vis som roar din tråkiga humor uppenbarligen.
Jag är glad i dessa fall att Japan får ta den första smällen och uppleva systemuppdateringarna som lyfter konsolen till sin rätta plats.
Seriös notering, jag är klart oroad över hur PS Vita (eller, som den döpts om till bland vissa, PS Morte) kommer att prestera. Nintendo har ju sina erkända stortitlar som kommer sälja, men oklart om de kommer sälja i lika stor omfattning.
Ja, jag tar in smartphones i detta, inte pga de konkurerar med spel utan med presumtibla konsumenters
tid.
Det ser mörkt ut tycker jag, jag tror inte PSV kommer att slå utan att försäljning kommer att vara till en besvikelse initialt.
Sedan är ju teorin att PSV skall hänga med i 5+ år gissar jag - hur kommer mobilerna se ut då? Vilken teknologi kommer inte att finnas där då? Dvs grafiken kommer inte att vara något speciellt då. (3DS kommer ju alltid att ha sin 3D - på gott och ont.)
Jag skulle gärna vilja läsa hur ni tror att PSV kommer att slå, alltså på vilka grunder? För vad jag läst talar det mesta mot denna lilla makapär.