Det enda du bör tänka på är att, om du installerar ett konto som är kopplat till US store så måste du radera användaren och skapa en ny som är kopplad till EU store. Du kan inte ha multibla användare på Vitan. Förmodligen åker allt du köpt från minneskortet eller går ej att använda om du byter användare.
Ok men jag har redan ett psn konto,från mitt ps3 det är väl bara logga in på det?
Förvisso från Japan, men grunden är detsamma. Spelen man köper i butik ska dock vara region fria.
Ok efter att ha läst det där ser jag ingen anledning till att inte köpa den här. nu ska man bara bestämma sig för om den är värd de där strax över 2000 kronorna. Uncharted å whipeout känns som givna spel att köpa direktså då går det upp till det priset sen vill man väl egentligen ha ett 32gb minneskort så man kan lagra lite filmer å spel å då är man uppe i 3k helt plötsligt.
Dom har skickat mitt vita tillsammans med Lumines och Uncharted. Ångrade mig dock lite att jag köpte Uncharted efter jag läst recensionerna... Förhoppningsvis får jag det imorn
Dom har skickat mitt vita tillsammans med Lumines och Uncharted. Ångrade mig dock lite att jag köpte Uncharted efter jag läst recensionerna... Förhoppningsvis får jag det imorn
Inte fått något vidare betyg?
För mig blir det Rayman och sedan kanske något till spel får se!
För mig blir det Rayman och sedan kanske något till spel får se!
7.0-8-0 på de flesta ställena. Kanske låter lite kräsen Men när jag läste recensionerna och såg deras klagomål så var det inte lika lockande. Men man vet ju aldrig!
Hoppas de tidigare psp spel man redan köpt över psn går att tanka hem.
Läst att Sony kommer släppa en typ av app som man skriver in serienr i eller nått så får man spelet rabatterat på PS Store. Nej, ingen källa just nu men jag har läst det på sonys officiella sida.