Citat:
Ursprungligen postat av guldtrassel
I feel you, my friend, jag har dragits med bilateral benhinneinflammation ända sedan -06 som många gånger har varit på gränsen till att bli kronisk enligt läkarna.
Så ta det lugnt och tänk på ditt bästa i det långa loppet men tar du det bara försiktigt så borde det gå bra, beroende på vilken skada det är du har haft såklart

Låter inte som någon höjdare. Själv vred jag av fotleden för 1,5 år sedan och fick lite skrot inopererat. Hade sjukt ont när jag gick så tog ut det i augusti och fick en infektion i operationssåret som inte gav sig förrän december. Detta efter att ha gjort hudtransplantationer, gått runt med en snuskig pump som sög upp sårvätska och käkat en mängd olika piller varenda dag i flera månader.
Så det är först efter december jag har kunnat gå lite mer normalt igen och då slog så klart vintern till. Efter ett år av problem och ett par månader under hösten som i princip bara spenderades hemma när jag inte åkte in till sjukhuset så är man inte så jäkla pigg på att börja motionera. Speciellt inte när vintern slår till precis då.
Det kan göra ont ibland men då har jag inte testat så långa sträckor än. men vägen jag har valt har många alternativ, det kortaste som jag ska känna på först är 3.5 km.