Citat:
Ursprungligen postat av MadameKatt
Har fortsatt idag efter att jag igår kväll åt upp ett äng kakor som sonen kom med efetr att ha varit på födelsedagskalas, de var jävligt goda!
Men nu är det nog och fortsatt "som vanligt" idag igen. Testade idag att dricka chokladdrycken varm i förhoppning att den skulle smaka "varm choklad", men det kan jag säga att det gjorde den inte, blev snarare mer kräkframkallande med alla klumpar som bildades...
Citat:
Ursprungligen postat av MadameKatt
Jag tycker att du var jätteduktig som ratade "det goda" som fanns i frysen för det lite mer nyttiga! Har själv inget som helst gott hemma för säkerhets skull...

Kakor är väl kanske inte optimalt på kuren direkt, men vi kommer ju alla att ta snedsteg. Poängen är att lära sig av dem - hur ska du hantera samma sak nästa gång?
Man ska inte värma dryckerna - kallt vatten eller kallare vatten är det som gäller. Har inte själv testat det varmt, men kan tänka mig att det inte var en hit. =)
Nej, jag borde inte heller ha något onyttigt hemma - jag har faktiskt rensat ut allting ur kylen - utom en låda finchoklad som jag fick i tidig julklapp, men frysen fick vara. Finglass slänger man INTE vet du..=) Får väl omplacera den till någon pålitlig grannes frys om det skulle krisa längre fram, men jag känner mig relativt back on track idag. Har varit sugen och hungrig idag, men har hållt mig till mina shakes, och nu är det gymmet som gäller - efter en snabb dusch!