Citat:
Ursprungligen postat av KingKhan
Sjukt grymt resultat! Riktigt jävla bra. Ser ut som en helt annan person i ansiktet. Hur har dina tatueringar klarat sig när du minskat så mycket i vikt? Jag har en i ungefär samma storlek, också på underarmen och är lite nojjig för det inte ska se bra ut. Men det lilla jag läst så ska det inte vara några som helst problem —*så hoppas du kan bekräfta :-)
Hur lever du? Gjort om din kost totalt? Tränar regelbundet? Hur länge har du hållt matchvikten på 86kg?
Ännu en gång, stort grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av tjenafan
Bravo. Bra jobbat!
När slutade du med cambridge?
Först och främst, tack som fan!

De två månader jag körde cambridgekuren var väl inte en dans på rosor, men så jävla hemskt var det inte heller. Mind over matter grabbar och tjejer! Känner ni att ni är skithungriga/skitsugna på något så gå för i helvete ute och gå en sväng istället eller gör något annat, avbryt inte kuren för att ni är SUGNA på någon maträtt/godisbit. Ni måste peppa er själva, gör vad som krävs för att ni ska klara det.
Tatueringarna har klarat sig mycket bra, ser precis ut som innan, ingen slapphet eller något konstigt.
Hur jag lever? haha.. lever långt mer nu än jag gjorde innan, det är ett som är säkert.
Lärde mig energiprincipen och hur den appliceras på mig. Greppade faktum att det inte finns någon magi bakom hur man håller/förlorar/går upp i vikten. Energi in(Mat/Dryck) - energi ut (använda kalorier).
Körde cambridge i två månader och läste en jävla massa olika trådar av bla. Axon och en hel del inlägg av BengtZz under tiden. Efteråt så skaffade jag "ShapeUp" till min iPhone och en matvåg, har koll på energi in och ser till så jag kan unna mig att leva som vanligt folk.
Vardagliga val så som, istället för pasta så kan man köra wok till kycklingen, gör att du rätt lätt hamnar på ett energiunderskott, bara som ett litet exempel. Ni kan äta vad ni vill, bara ni ser till att ha koll på hur mycket energi ni fått i er. Jag käkade t.ex 150g chips idag á 800 kcal, no worries då jag inte vräkt på med en massa energität mat idag, käkade kassler och wok som lunch och middag.
Sätt er in i FAKTAN, det är inte ens svårt egentligen. Det är bara företag som vill sälja en massa skit som gör det svårare än vad det behöver vara.
Tränar inte så mycket alls, kör lite promenader men degar mest och pluggar. Super på helgerna, dansar och ligger lite då? Om det räknas haha ^^
Inlägget blev ganska random men jag kände att jag var tvungen att få ur mig lite peppskrik så ni inte lägger av samtidigt som jag svarar på frågor

Ge er fan på't bara..
Fortsätt med frågor om det är så att ni har något på ert hjärta! Allt från under, efter, före kuren och allt annat ni kan tänka er!
Edit: Lägger till lite bra länkar
Axons näringsskola, en del verkar tjöta som fan på/om Axon men skitsamma, det jag läst och använt fungerar i praktiken så..:
https://www.flashback.org/t864972
Info om länken: Fyll i dina stats, klicka på calculate så får du fram hur mycket din kropp förbränner i total vila. Total vila = ligga och dega i sängen, inte ens gå upp på toaletten. För att få fram ditt dagliga behov om du tänkt gå upp ur sängen (

) så gångrar du det med din aktivitetsfaktor.
http://www.bmi-calculator.net/bmr-ca...calculator.php
Aktivitetsfaktor, läs, begrunda, greppa lite kort. Är du rätt slapp av dig droppa en 1.2-1.3, utvärdera med hjälp av vågen efter ett par veckor om du ska höja den så du ska äta mer eller om du ska sänka den, käka lite mindre.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=102550