Citat:
Ursprungligen postat av Bases
Drick bara din måltidsersättning och drick vätska (lämpligast vatten men kalorifri läsk fungerar också). Det är allt du behöver göra om man läser vad andra skriver. Sen spelar det nog ingen roll för den rent fysiska hälsan om du käkar alla påsar på morgonen och bara dricker vatten efter det. kroppen har fått sitt nödvändiga förråd. Du kommer vara hungrig men du överlever.
Vad jag har förstått är det viktigt att lyssna på vad kroppen säger samtidigt som man bör ha en ganska fast rutin på vilka tider man ska äta. Det svåra är inte att gå ner kilona utan att hålla vikten när man har nått sitt mål. Där av är rutinerna en stor fördel när du slutar pulverbanta.
Vh Bases
intressant. som sagt dricker jag ju tre påsar på kvällen (utspritt dock) men det är på kvällen jag är SVINHUNGRIG. typ som nu, tog precis min sista shake för 15 minuter sen, är redan hungrig.
troligen hinner jag inte känna om jag är hungrig på jobbet, men jag är ändå rätt stillasittande.
men men, det ska inte hindra mig. jag SKA ta mig igenom detta. om jag inte blir allvarligt sjuk (nej, yrsel, blodtrycksfall och andra kärring-sjukdomar räknas inte) är jag fan sämst i hela världen om jag inte klarar mitt mål på minst två veckor ren kur.
jag hade ätstörningar när jag var yngre, då käkade jag 400 kcal/vecka, klarade jag det ska jag fan klara detta

(oroliga kommentarer undanbedes, min ätstörning berodde på inre oro/massa skit som jag gått i terapi för och blivit av med - då försvann även ätstörningen)