2011-01-03, 16:26
Medlem
Hell.Nos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blond.Tjej
Jag föredrar killar med muskler, som samtidigt är mjuka.

http://www.babble.com/CS/blogs/famec...r-beefcake.jpg

Där har vi det! Det där röstar även jag på
Citera
2011-01-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blond.Tjej
Jag föredrar killar med muskler, som samtidigt är mjuka.

http://www.babble.com/CS/blogs/famec...r-beefcake.jpg

Ser man på! Christian Bale igen. Snygg karl det där! Men jag föredrar honom såsom han ser ut på bilden jag länkade till. Men det är ju inte så att jag får ont i ögonen av att titta på den här.
Citera
2011-01-03, 19:42
Medlem
Jag märkte nyss, när jag satt och funderade på vad jag tycker om saken, att mina ideal har förändrats ganska mycket. Eller i alla fall breddats.

Förut skulle jag ha svarat normalviktig med lätt synliga muskler och gärna så lite kroppsbehåring som möjligt. Men nu känns helt plötsligt en lite kraftigare, hårig kropp med halvtaskig hållning betydligt mer upphetsande... Och med det vill jag säga att det viktigaste är personen, inte kroppen!
Citera
2011-01-03, 19:43
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Min erfarenhet är den att ju fulare kropp tjejer har (hängig, kärlekshandtag, celluliter etc) desto mindre krav har de på männen. Frågar du den snygga tjejen som har JOBBAT för sin kopp, kommer du att få helt andra kriterier och krav.

Jag vet, för jag har träffat båda lägren, och har dessutom en fin kropp och perfekt längd, varför jag ställer krav på min flickvän.

Jag har alltid vårdat min kropp ömt och skulle aldrig acceptera att jag låter den bli hängig och ful men jag har absolut inga krav på min man, så länge han är den personligheten jag blev kär i och lika viril i sängen så är jag nöjd och glad
Citera
2011-01-03, 20:50
Medlem
Roxanas avatar
En snygg kille kan jämföras med en pitbull som är i keep.
Slank, smidig men med väldefinierade muskler och lite kroppsfett.
Citera
2011-01-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tetro
du är bög va?

Nej jag sa ju att jag inte var det....

Är man automatiskt bög om man tycker att killa är just .. snygga? Jag blir inte kåt av det och jag tänker aldrig ha sex med någon men jag kan tycka att en kille är snygg, ful eller kvinnlig, som han som sjunger på bandet Tokio Hotel. Vilken äcklig jävel.
Vilket ord ska man använda om man tycker att en kille är ...just snygg, om man inte är bög? Alla kan väl se och tycka att en kille är fin utan att vara bög. Man vågar bara inte, homofobin idag är överdrivet..

Men som sagt, jag tänder bara på tjejer..
Citera
2011-01-03, 21:31
Medlem
Alvaros avatar
Fortsätter på "Christian Bale"temat.

http://movieodyssey.com/files/2009/0...-machinist.jpg
Citera
2011-01-03, 21:56
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
En snygg kille kan jämföras med en pitbull som är i keep.
Slank, smidig men med väldefinierade muskler och lite kroppsfett.

Skicka gärna bild.

Tjejer; är kombinationen stark och smidig attraktiv?
Jag tycker att män som tävlar i 200 meter löpning eller klättring har extremt snygga och manliga kroppar!
Citera
2011-01-03, 22:01
Medlem
Fioreens avatar
Smal, lång, fina typ "tonårs-muskler", V-rygg defenitivt
Citera
2011-01-03, 22:12
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flima
Jag märkte nyss, när jag satt och funderade på vad jag tycker om saken, att mina ideal har förändrats ganska mycket. Eller i alla fall breddats.

Förut skulle jag ha svarat normalviktig med lätt synliga muskler och gärna så lite kroppsbehåring som möjligt. Men nu känns helt plötsligt en lite kraftigare, hårig kropp med halvtaskig hållning betydligt mer upphetsande... Och med det vill jag säga att det viktigaste är personen, inte kroppen!

Samma här! När jag var yngre gillade jag mest spinkiga killar, men för några år sedan började jag föredra mer och mer män istället. Det är en stor skillnad.
Jag gillar bredaxlat, med både muskler och lite underhudsfett (inga jävla deffade monster som man kan se varenda ådra på ). Min nuvarande pojkvän är jävligt fin, men han lägger jag inte upp bilder på. Och kan för tillfället inte hitta någon annan person på det stora internet som lever upp till mina ideal (orkar inte leta), så ni får nöja er med beskrivningen.

Och just det, personligheten är viktigast i alla fall, men man får ju för fan ha lite preferenser.
Citera
2011-01-03, 22:21
Medlem
nevertellingyous avatar
En riktig karlakarl!

Lång, slank och lätt kroppsbehåring. Fast för mig är helhetsintrycket viktigast. Kropp, ansikte, frisyr och personlighet -att allt samspelar.

Stiligaste karln någonsin är för övrigt enligt mig Nick Cave. åh, så fin!
Citera
2011-01-03, 22:45
Medlem
Det verkar som om tjejerna här på FB inte gillar byggda killar, utan mer smal, lr lite smal/mullig.
Nästan 100% av kommentarerna säger så dessutom.

Well.. det verkar vara lite mysko. Jag är kille, har väldigt välbyggd för en 18åring, jag har väldigt synliga och byggda muskler för min ålder och såpass länge jag har tränat. Det har tack vare det varit ganska lätt för mig att få upp massa ragg i tjejer i min ålder på stranden, och äldre faktiskt. + att det är en del killar med "era ideal" kroppar där med.
Vill inte skryta, utan jag säger det för det verkar konstigt att ni verkar föredra det. Men sen ser man annorlunda i verkligheten. Men ni kanske är lite äldre och tänker mer på annat.
Eller så har ni inga höga krav vad gäller utseende på killar.

http://images.google.com/imgres?imgu...:0&tx=91&ty=86

Jag slår vad om att ni inte tycker om den fysiken. Dock tror jag nästan varje tjej skulle dreglat över en kille med sån fysik i verkligheten, vet inte vad det är med er om ni gömmer er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in